כאשר מדברים על משמעות המילה קריוקי, מדברים כאן למעשה על ציוד הגברה או מערכות קריוקי משוכללות. כאמור, כמה שנים קיימת מערכת הקריוקי? בהיבטים כאלה ואחרים, מדברים למעשה על בחירת ציוד קריוקי או ציוד לאולפן הקלטות מתאים. כאמור, איזו מסיבת קריוקי עונה על כל השאר? מדברים כאן על הפעלה לכל דבר. מסיבת קריוקי ומקרנים מתאימים. חשוב לדבר גם על רכישת פלייבקים מתאימים בהתאם. אלו שאלות חשוב לשאול ועל מה ראוי לענות? כל הדברים תחת קורת גג אחת.
מה זה קריוקי
אם ישאלו אתכם מה זה קריוקי, תדרשו לענות על פי כמה דברים. כאמור, קריוקי זו תזמורת ריקה ללא שירה, רק מנגינה. היכולת להישמע נפלא על כל המשתמע מכך. ליווי מוזיקלי נפלא, עשיר ובעל אפשריות מרובות. מסיבת הקריוקי הינה מעל לכל. ציוד קריוקי מעניק את כל האפשריות תחת קורת גג אחת. חברות מוכרות יעידו כי הן מעדיפות ציוד מוכר בלבד. עסק ותיק? זו למעשה פרצת דרך חשובה ביותר. איזה ציוד נדרש להשלמת המשימה? מערכת קריוקי היא למעשה מערכת של אלמנטים בלתי מתפשרים. יש כמה פורמטים חשובים. ציוד הגברה, מחשב, חיבור לכל מיני אלמנטים ועוד. גם עניין המיקסר, קונסולה מרכזית וכמובן חיבורים של מיקרופונים לנקודה כזו או אחרת. מה מכילה ערכת קריוקי מקצועית? כאמור, מדברים על מיקסר, ערכת קריוקי קטנה, חיבור לדי וי די, אפקטים ראויים וצורך בסיסי אחד להתאים את כל השאר.
איזה ציוד לבחור
במסגרת השאלות הנשאלות, עולה גם השאלה איזה ציוד ראוי לבחור. מה תופס מקום ומה תופס פחות מקום. ציוד קריוקי איכותי בא לידי ביטוי בגודלו וגם באיכות שלו. כמה מיקרופונים יש שם בפועל? כאמור, חשוב ביותר לשלב כמה אלמנטים כדי שהכול יתרחש על הצד הטוב ביותר. כמו כן, נהוג לברור מיקרופונים נוספים לגיבוי בכדי שלא תתרחש תקלה כזו או אחרת בהמשך. זו למעשה הדרך בה מוצאים את המוצר הנכון ביותר נוכח העובדה כי לא תמיד הציוד הוא נכון או תקני באשר לבחירות אשר אתם רוצים לייצר

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !