איך בוחרים קריוקי? קריוקי מעניק כמה וכמה דברים ואחד מהם קשור ביכולת של יציאה מהשגרה. כאמור, שירים אהובים וערב של זייפנים שהופכים את הכול למסיבה בלתי נשכחת. כאמור, קריוקי מגיע מיפן ומקורו בתזמורת ריקה. קריוקי מאפשר לא מעט אפשריות. מעבר לבחירת רמקולים אקטיביים או מקרן לקריוקי, יש המון מה לעשות. הוא כולל ציוד משוכלל הכולל מערכות סטריאו ומיקרופונים ראויים אך לא רק. מה הוא אמור לעשות באשר לעניין של החיבור לקריוקי? אילו שירים כדאי לבחור?
לסמן את הקריוקי
סימון הקריוקי הוא בהתאם למטרות. יום הולדת או מסיבה גדולה? מה אתם מעוניינים להפיק? כאמור, חשוב ביותר לסמן את השירים הנבחרים. מה אתם באמת אוהבים. קריוקי מתאים לשבור את הקרח וכך להכניס חיוך על כל המשתמע מכך. שירים של סולו או שירים במקהלה. ערב קריוקי ידרוש מכם לכלול מנחה אך לא בכל המקרים. כאמור, יש חברות המציעות קריוקי עם מנחה ויש בלי. תלוי מאוד מה יהיה סוג הערב. מעט או הרבה אנשים? אם מדברים על קבוצות גדולות, חשוב ביותר להמליץ על כל השאר כחלק מהקהל והעדפתו אך לא רק.
לחפש במקום הנכון- מקורות חיפוש
אינטרנט הוא המקור לחיפוש הנכון. כאמור ערב קריוקי ידרוש מכם כמה וכמה הצעות. קריוקי חשוב להחליט ולסמן את כל השאר. מנחים? השכרת ציוד או לא משנה מה. הניסיון של החברה הינו מעל לכל וכאן האינטרנט מהווה את הפתרון המושלם לכך. להסיר דאגה נוכח העובדה כי אפשר לסייע לכם למצוא. ניסיון עתיר. כך גם ערב עם מנחה. להצחיק את הקהל אך לא רק. לסדר רשימות של שירים ולבדוק את המוזמנים היטב. לפי זה ניתן לקבוע את כל השאר. בהמשך, חשוב ביותר לברור גם את השירים הנבחרים. אלו שירים תיקחו כחלק מהשאר? מה לעשות ומה לא לעשות? השירים הם חלק בלתי נפרד מכל השאר. כאן למעשה לוקחים אחריות על בחירת שירים שתתאים לבאי המסיבה. אי אפשר לבחור או לברור מסיבה שלא כוללת את האנשים הנכונים וכך גם בחירת השירים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !