רמקול מוגבר TRX Audio Q10-AD – קטן, אבל ממזר…

רמקולים מוגברים הם הפיתרון המושלם לחיסכון בחשמל, בהוצאות כספיות, בניידות, ובמקום. הרמקולים המוגברים מכילים בתוכם מגבר זעיר כך שבשונה מהעבר, היום אין צורך לחבר את הרמקול למגבר חיצוני (רמקול פסיבי). היום החלטנו לבדוק את אחד הדגמים של חברת TRX Audio – דגם Q10-AD. הופתענו לגלות שלמרות שהמוצר זעיר, הוא בהחלט עושה את העבודה…

***לחץ כאן למעבר למחירון: רמקולים מוגברים

למה כדאי לקנות רמקול מוגבר על רמקול פסיבי?

הרמקולים הפסיביים הם מוצרים שאט אט יורדים מהמדפים, היום יש מגוון כל כך רחב של מערכות הגברה שאין כל סיבה להיעזר ברמקול פסיבי. הנה מספר סיבות למה רמקול מוגבר עדיף על רמקול פסיבי:


מחיר – אמנם מחירי הרמקולים הפסיביים זולים יותר מאשר הרמקולים המוגברים אך יש לקחת בחשבון שעם רכישת הרמקול הפסיבי עלינו לרכוש גם מערכת הגברה. אם נחשב את הסכום הכולל עבור אותו מפרט טכני של רמקול ועבור אותה עוצמת שמע, נגלה שרמקול מוגבר הינו משתלם יותר מאשר רמקול מוגבר.

מקום – כמה עולה שכר דירה היום? המחירים כבר בשמיים, כל פיסה בחדר חשובה כשאנו חיים בצפיפות כל כך גדולה. הרמקול הפסיבי לא ידידותי לענייני צפיפות… כאמור, בנוסף לרמקול עצמו עליכם לרכוש עוד זוג מגברים לפחות כדי להנות מהמוצר. ברוב המקרים אנשים מוסיפים מדפים לקיר ואז המחיר עוד יותר מתייקר…

מגוון – מכיוון שהרמקולים הפסיביים כבר נחשבים למוצר שעבר זמנו, החברות מפסיקות לחדש את המוצרים שלהן, היום תראו יותר רמקולים מוגברים מאשר רמקולים פסיביים על המדפים. למה? כי החברות ראו שיש ביקוש גדול יותר עבור רמקולים מוגברים.

 

פתיחה ראשונית של דגם Q10-AD

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו מזמינים מוצר של חברת TRX Audio. את המוצרים ניתן לאסוף בחנות הסאונד וההגברה הקרובה לבית שלכם, או דרך שירות המשלוחים של רשת החנויות. אנו כמובן מציעים להגיע למקום ולנסות את המוצרים בעצמכם לפני שאתם מוציאים את הארנק. אוקיי, המוצר הגיע בקופסת קרטון, עם פתיחת האריזה ראינו שיש את כל מה שצריך, כבלים, חוברת הפעלה, אחריות וכמובן הוראות ביטחון. הדגם נראה די קטן ביחס לרמקול מוגבר, זה כבר מעורר חדש אצלנו. מבחינה עיצובית, יש לו משהו יוצא דופן, הדפנות של המוצר קשיחות, צבע שחור מט, הוא בהחלט מרשים בנראות שלו אף על פי שהוא קטן.

 

המוצר מאובזר בידיות אחיזה נוחות למגע. לפי המפרט הטכני של המוצר, רמקול מוגבר זה שוקל רק 12 ק”ג, מחיר מפתיע לרמקול מוגבר כי הרי ידוע שרמקולים מוגברים יותר כבדים מהרגיל בשל המגבר הפנימי שלהם. מצד שני, למרות המשקל הקל לפי היצרן עוצמת הוואט של המוצר יכולה להגיע ל 500 וואט! עוצמת וואט שנראית חלומית לגודל המוצר, היינו חייבים לבדוק אם זה אמיתי. בדרך כלל כאשר חברות מתחייבות לנתונים כאלה תמיד יש זיופים בצלילים הגבוהים וכאשר הווליום גבוהה. החלטנו להגביר את עוצמת הווליום לעוצמה הגבוהה ביותר בתקווה שהשכנים לא יצעקו עלינו… היה מפליא לראות שגם בשיא העוצמה אין זמזומים והרמקול עובד בצורה חלקה. כמו כן, יש כניסות שונות למוצר, בין היתר כניסת AUX ומיקרופון.

מפרט טכני

דגם: Q10AD
עוצמה: 500 וואט
אלמנט (וופ’ר): 10 אינץ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR/TRS LINE
משקל: 12 ק”ג

 

כמה זה עולה לי?

המחיר מאוד תלוי במקום ממנו אתם רוכשים את המוצר, ההמלצה שלנו היא תמיד להגיע למקום מקצועי ולא להתפשר בגלל מחירים זולים יותר במקומות אחרים ובאינטרנט. המחיר נע בין 3,000 ש”ח ועד 4,000 ש”ח בחנויות המקצועיות. איפה אפשר למצוא את המחיר הכי זול? אך ורק בחנות סאונד והגברה שהיא גם יבואן רשמי – בדרך זו אין מתווך שגוזר קופון על ההעברת המוצר ויצירת קשר עם החברה. אחת החנויות שהיא גם יבואן רשמי היא רשת החנויות “מרכז הסאונד”, תוכלו למצוא את הסניפים בדרום הארץ, במרכז ובצפון הארץ. כמובן, במקום מקצועי יש גם הכוונה מקצועית, מה זה אומר? יכול להיות שהמוצר בכלל לא מתאים לכם, כאשר אתם מגיעים לאחד הסניפים שלנו העלו את כל הדרישות שלכם מהמוצר ואנשי המקצוע בחנות ימצאו אם הדגם זה נכון לכם, ואם לא, אז איזה דגם כן יעשה את העבודה.

 

מסקנות

ובכן, חברת TRX Audio היא אחת החברות האהובות עלינו, החברה תמיד יודעת להפתיע את הלקוחות שלה בצורה המשונה ביותר. הפעם החברה בחרה במוצר שעל פניו נראה חובבני, קטן ושאולי יכול להתאים לסלון קטן. אבל לאחר שמנסים את המוצר, רואים שמדובר כאן על מוצר מבין האיכותיים בשוק כיום. המוצר מלא יתרונות וכמעט ולא מצאנו חסרונות. המוצר מאוד קל לסחיבה ומאוד נייד – רוב הרמקולים המוגברים מגיעים למשקלים של 20 קילוגרם ומעלה, מוצר זה שוקל רק 12 ק”ג! אנו בטוחים שמי שקונה את דגם Q10-AD של חברת TRX Audio לא יפסיק להנות ממנו… ובסיכמו של דבר מדובר כאן ברמקול מוגבר – קטן, קטן,  אבל ממזר…

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !