לתכנן אירוע משפחתי זה לא דבר פשוט, ובהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל את התכנון. זה לא משנה אם מדובר על יום הנישואים ה25 שלכם או שמדובר על בר המצווה של הבן, כי בכל מקרה האפשרות לעשות אירועים בחוץ היא אפשרות שכדאי לכם לקחת בחשבון, כי לא תמיד צריך לשכור את אולם האירועים היקר ביותר שיש. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא רשימה של מוזמנים, כי בסופו של דבר רק אם תדעו כמה אנשים עתידים להגיע לאירוע שלכם תוכלו לדעת גם איך לתכנן אותו בצורה טובה ונכונה. השלב הבא יהיה לדאוג לכך שהכול באירוע יהיה מושלם, וזה כולל, בין היתר, את התאורה ואת נושא החשמל לאירוע.
תאורה מיוחדת מוסיפה לאירוע
במידה ומדובר על אירוע שמתקיים בערב, אתם צריכים לקחת בחשבון את הנושא של התאורה, כי אי אפשר להזמין אורחים למקום שלא רואים בו שום דבר. לכן במקרים כאלה צריך לבדוק תחילה כמה שולחנות של אורחים יש והאם יש מקום מרכזי שבו יוגש האוכל או שבו יתקיימו הריקודים. על הפרטים האלה חשובים כשאתם מנסים לבחור איזה סוג של תאורת חוץ אתם רוצים לשכור לאירוע, והאמת היא, שעדיף גם להתייעץ עם המומחים לפני שאתם בוחרים את התאורה המתאימה. מי שיש לו ידע בתחום הזה והרבה ניסיון יוכל לעזור לכם לבחור את התאורה הטובה ביותר וכך תוכלו להיות בטוחים שיהיה מספיק אור באירוע.
כמה עולה לשכור גופי תאורה שונים?
הדבר הנוסף שבוודאי מטריד אתכם זו שאלת המחיר, כי מעבר לתאורה יהיה עליכם גם לשכור שירותי קייטרינג ועוד הרבה דברים אחרים, כך שזה הגיוני שתרצו לחסוך. חשוב לדעת שלא בכל מקום זה יעלה לכם אותו מחיר, ולכן כדאי לכם לפנות אל מספר מקומות שונים ולהשוות מחירים, כי איזו סיבה יש לכם לשלם על השכרת הציוד הזה מחיר גבוה מידי? בהחלט קיימת האפשרות של קניית גופי תאורה שונים אך במידה ומדובר על אירוע חד פעמי שאתם עושים לא בטוח שכדאי להשקיע ולקנות את הציוד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !