חברת מרכז הסאונד היינה יבואנית של מקרנים ומסכי הקרנה. המחירים, מיותר לציין – הכי זולים בארץ !

*** אנו יבואנים של מקרנים (מכירה סיטונאית) ושל מסכי הקרנה ואביזרים.. כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

לחץ כאן ל:

מחירון מקרני Benq | מחירון מקרני Epson | מחירון מקרני OPTOMA | מחירון מקרני NEC

מחירון מקרן 4K | מחירון מקרנים ניידים | מחירון מקרני Panasonic | מחירון מקרני ViewSonic

מחירון מסך הקרנה חשמלי | מחירון מסך הקרנה חצובה | מחירון אביזרים למקרנים

מידע טרם רכישת מקרן למשרד

אם החלטתם שאתם רוצים להפוך את חדר הישיבות שלכם למקום שיותר נעים ונוח לעבוד ממנו, אז אין ספק שאתם צריכים לבחור גם את המקרן המתאים ביותר. כפי שאי אפשר לראות חדרי ישיבות שאין בהם שולחן וכיסאות, כך גם אי אפשר לראות היום חדר ישיבות בלי מקרן, כי זה פשוט הופך את הכול להרבה יותר נוח. עם מקרן בחדר הישיבות אתם יכולים להראות לכל העובדים את המצגות שהכנתם וגם הם יוכלו להציג לכם, ולמשתתפים האחרים, את עבודתם. זו הסיבה לכך שצריך מקרן, רק השאלה הגדולה היא איזה סוג של מקרן כדאי לכם לקנות לחדר הישיבות החדש שלכם בעסק.


אל תיקנו מקרן קטן מידי

הדבר הראשון שצריך להיות לכם ברור כשאתם מחפשים מקרן לחדר ישיבות, זה שאין טעם לקנות מכשיר שיהיה קטן מידי. אומנם זה נכון שבדרך כלל כשהמסך יותר קטן הוא גם עולה פחות, אך בסופו של דבר זה לא תמיד יכול להספיק. המטרה היא שמכל פינה בחדר אפשר יהיה לראות את מה שמוקרן על המסך, כך שאין ספק שצריך לדאוג לכך שהוא יהיה בגודל מתאים. מעבר לגודל גם כדאי יהיה להתייחס לאיכות, כי אם אתם רוצים שהמכשיר יהיה שימושי וטוב הרי שלא כדאי יהיה לקנות משהו שהוא לא מהאיכות הכי טובה שיש.


מה חושב מי שניסה את המכשיר?

במידה ואתם מתלבטים בין מספר אפשרויות של מסכים, הרי שכדאי יהיה לבדוק מה חושבים אנשים שכבר קנו מכשיר כזה או אחר. כאשר קוראים חוות דעת ניתן להבין טוב יותר מה בדיוק רוצים לקנות, ולכן מאוד מומלץ לעשות את זה. ככל שחוות הדעת תהיינה יותר מעמיקות כך יהיה לכם יותר ברור מאיזה מכשירים עדיף להתרחק ואיזה מכשירים כדאי לקנות. בנוסף, הרבה פעמים כאשר מתלבטים בין מספר אפשרויות ניתן גם להתייעץ עם המומחים בתחום, להסביר להם מהן הדרישות שלכם וכך תוכלו לדעת טוב יותר מה מומלץ לכם לקנות. חשוב להשקיע בבחירת המקרן שהכי יתאים לחדר הישיבות שלכם כי כך תצאו יותר מרוצים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !