מסיבות קריוקי הינן מנת חלקם של לא מעט אנשים. בין אם מדברים על בחירת מיקרופון אלחוטי או אפילו השכרת ציוד הגברה ותאורה, מדברים בראש ובראשונה על המוסיקה. השכרת בידוריות מקצועיות הן שם דבר וכאן למעשה נדרשת מכם היצירתיות לרכוש את כל הציוד על מנת לייצר מופע אישי בבית. מה המטרות וכמה אנשים מתכוונים לקחת חלק בפועל? כל מה שרציתם לדעת על השכרת בידוריות מקצועיות.

לשאול את השאלות הנכונות

כאשר יישאלו השאלות הנכונות, תעלה השאלה מה כוללת הבידורית בפועל? האם היא תענה לכם על כל הדרישות בפועל? מה אתם באמת אוהבים? יש לא מעט פרטים שיש לקחת הרבה לפני הרכישה. מה כוללת מסיבת הקריוקי בפועל? יש לא מעט דברים שיש לקחת בחשבון לפני שתפיקו מסיבת קריוקי מושלמת בביתכם. מה כוללת הערכה או הבידורית בפועל? רמקולים מוגברים גדולים, מיקסר להכוונת המוסיקה, הסאונד ואפילו השמע. חיבורים שונים אל מחשב נייד, אם פי שלוש, מקרן ועוד.

כל מה שרציתם לדעת על מפרט טכני מקצועי

מפרט טכני בא לידי ביטוי ברמקולים מוגברים ונגנים המעבירים מוסיקה בתוך הבידורית. כניסות שונות באמצעות יו אס בי, כרטיס זיכרון גדול, שלט רחוק שיפעיל את הבידורית בכל רגע ומכל מקום. יכולת הכלה של רמקולים עד 160 וואט ויותר. משקל קל לנשיאה ובעיקר יכולת אחסון במקום שלא יתפוס מקום גדול יתר על המידה. יש לבחון כי בכל ערכה תוכלו לקבל לפחות 2 מיקרופונים אלחוטיים- כך יתאפשר ליותר מאדם אחד לאחוז במיקרופון ולזמר בו זמנית. שליטה בווליום, יכולת להיות קשורים בטלוויזיה, מחשב וכל השאר. על מנת שתוכלו גם אתם לבחור את הציוד המותאם, יש לבחור מותג, שם ואפילו אחריות. יש להיעזר בהמלצות של אנשים יודעי דבר ולא להתפשר על עלויות זולות יתר על המידה. בסיכום דבר, יש לבחון את הציוד הרבה לפני שאתם משכירים ואפילו משקיעים בו בפועל. יש לראות את המוצר לפני הרכישה ואף להיוועץ עם חברים קרובים שיכולים לסייע לכם בבחירה הנכונה- התוצאה? מסיבת קריוקי בלתי מתפשרת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !