מרכז הסאונד – יבוא ושיווק רמקולים לקריוקי וציוד הגברה  – במחירים הנמוכים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת עשרות דגמים של רמקולים לקריוקי הן רמקולים מוגברים , והן בידוריות קריוקי (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן מחירון של: מחירון ציוד הגברה לקריוקי למכירה  | קטלוג בידוריות – הכי זול בישראל ]

צרו איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

כשזה מגיע ליצירת ערב קריוקי בלתי נשכח, איכות ציוד הסאונד שלך משחקת תפקיד משמעותי. בלב המערכת הזו נמצאים רמקולי הקריוקי, הידועים גם בשמם השני רמקולים מוגברים לקריוקי. בואו נעמיק להבין מהם הרמקולים הללו ומדוע האיכות שלהם חשובה.

הגדרה של רמקול קריוקי

רמקול קריוקי הוא רמקול מוגבר בשילוב מיקסר או בידורית שנועדו להגביר את צליל הקול שלך ואת המוזיקה שאתה שר איתה. בניגוד לרמקולים רגילים, הם מתוכננים להתמודד עם מגוון התדרים הרחב שקול אנושי יכול להפיק, מתווי הבס הנמוכים ביותר ועד לסופרן הגבוה ביותר. לעתים קרובות הם מגיעים עם תכונות כמו אפקטי הד של אקו, ריוורב, דיליי ועוד… כדי לשפר את חווית הקריוקי הכוללת.

חשיבותם של רמקולי קריוקי איכותיים

האיכות של רמקולי הקריוקי שלך יכולה להפוך את חווית השירה שלך לטוב או לרע. רמקולים מוגברים איכותיים מספקים צליל ברור וחד שיכול למלא חדר ללא עיוותים, אפילו בעוצמת קול גבוהה. זה מבטיח שכל שירה וסלסול שאתה שר יישמע ומוערך. יתר על כן, רמקולים לקריוקי טובים יכולים להתמודד עם הדינמיקה של שירים וטווחי קול שונים, ומספקים צליל מאוזן שהופך את השירה למהנה יותר. השקעה ברמקולי קריוקי איכותיים היא, אם כן, חיונית לחוויית קריוקי נהדרת.

כעת, לאחר שהבנו את החשיבות של רמקולי קריוקי , נוכל להמשיך ולחקור את סוגי הרמקולים השונים הזמינים, כיצד לבחור את הרמקולים הטובים ביותר עבור הצרכים שלך וכיצד להגדיר את מערכת הסאונד שלך לתוצאות הטובות ביותר . המשך לעקוב!

 

סוגי רמקולים לקריוקי – רמקולים מוגברים לקריוקי הסדרה המקצועית

תכונות של רמקולי קריוקי מקצועיים
רמקולי קריוקי מקצועיים, המכונים לעתים קרובות רמקולים אקטיביים לקריוקי, נועדו לספק איכות צליל מעולה. הם מגיעים בדרך כלל עם הספק גבוה, הנעים בין 500W ל-1000W, מה שמבטיח צליל חזק וברור. רמקולים מוגברים אלו כוללים לרוב כניסות ויציאות מרובות, המאפשרים חיבור קל עם התקני שמע שונים. נדרש להם גם מיקסר קריוקי קטן להתאמת רמות קול ואפקטים, ולחלקם יש אפילו קישוריות בלוטות’ להזרמה אלחוטית.

 

יתרונות השימוש ברמקולי קריוקי מקצועיים
שימוש ברמקולים מוגברים לקריוקי מקצועי יכול לשפר משמעותית את חווית הקריוקי שלכם. הספק הגבוה מבטיח שהסאונד חזק מספיק עבור מקומות גדולים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אירועי קריוקי מקצועיים. הכניסות והיציאות המרובות מאפשרות שימוש רב תכליתי, בעוד שהמיקסרים המובנים מאפשרים לך לכוונן עדין את הסאונד לפי טעמך. יתר על כן, קישוריות ה-Bluetooth במיקסר היא חשובה מספקת נוחות על ידי ביטול הצורך בחוטים. בסך הכל, רמקולי מוגברים לקריוקי מקצועיים הם השקעה מצוינת למי שרציני בקריוקי שלהם.

 

רמקולים ביתיים למערכת קריוקי – ערכות קריוקי ביתיות

בידוריות קריוקי לצורך מערכת קריוקי ביתית מומלצת לכל מערך בידור ביתי. בידוריות נועדו לספק חווית סאונד באיכות טובה ונוחה, ללא מאמץ והרכבה, מה שהופך את מפגשי הקריוקי שלך למהנים יותר. בואו נעמיק בתכונות והיתרונות של הרמקולים הללו.

תכונות של רמקולים של מערכת קריוקי ביתית בתצורת בידורית

רמקולים של מערכת קריוקי ביתית מגיעים עם מגוון תכונות שנועדו לשפר את חווית השירה שלך. להלן 4 תכונות עיקריות:

איכות סאונד: רמקולים אלו מסוג בידורית, נועדו להפיק צליל ברור ועוצמתי, כדי להבטיח שהקול שלך יישמע חזק וברור.
התקנה קלה: רוב בידוריות הקריוקי הביתיות הם קלים להתקנה ולשימוש. לעתים קרובות הם מגיעים עם ממשקים והוראות ידידותיים למשתמש.
קישוריות: דגמים רבים מציעים אפשרויות קישוריות מרובות, כולל Bluetooth, USB וכניסות עזר, המאפשרות לך לחבר את המכשירים שלך בקלות.
ניידות: למרות עוצמת הצליל החזקה שלהם, בידוריות קריוקי ביתיות הם קומפקטיים וקלי משקל, מה שהופך אותם קלים להזזה.

היתרונות של שימוש ברמקולים ביתיים של מערכת קריוקי

השקעה ברמקולים למערכת קריוקי ביתית מגיעה עם שלל יתרונות. הנה 4  יתרונות:

סאונד משופר: רמקולים אלו יכולים לשפר באופן משמעותי את איכות הצליל של מפגשי הקריוקי שלך, ולהפוך אותם למהנים יותר עבור כל המעורבים.
נוחות: עם בידורית קריוקי ביתית, תוכלו ליהנות מקריוקי בכל זמן שתרצו, ללא צורך ללכת לקריוקי בר או לשכור ציוד.
חסכוני: עם הזמן, בעלות על מערכת קריוקי משלך יכולה להיות חסכונית יותר מאשר ביקור קבוע בברי קריוקי או השכרת ציוד.
כיף לכולם: מערכת קריוקי ביתית יכולה לספק בידור אינסופי למשפחה וחברים, מה שהופך אותה להשקעה מצוינת עבור אלה שאוהבים לארח מסיבות ומפגשים.

לסיכום, רמקולים של מערכת קריוקי ביתית מציעים שילוב של סאונד איכותי, קלות שימוש ונוחות, מה שהופך אותם לתוספת כדאית לכל מערכת בידור ביתית.

רמקולים ניידים למערכת קריוקי – בידוריות קריוקי ניידות

רמקולי קריוקי ניידים הם בחירה פופולרית עבור אלה שאוהבים לשיר ולבדר בדרכים. הם מתוכננים להיות קלים וקלים לנשיאה, מה שהופך אותם למושלמים למסיבות, פיקניקים ואירועים חיצוניים אחרים. בואו נעמיק בתכונות והיתרונות של הרמקולים הללו.

תכונות של רמקולי קריוקי ניידים
רמקולי קריוקי ניידים מגיעים עמוסים במגוון תכונות שהופכות אותם לבחירה רב-תכליתית עבור חובבי מוזיקה. 4 תכונות עיקריות:

גודל קומפקטי: רמקולים אלה מתוכננים להיות קטנים וקלים, מה שהופך אותם קלים לנשיאה.
מיקרופון מובנה: רוב רמקולי הקריוקי הניידים מגיעים עם מיקרופון אלחוטי או זוג מיקרופונים אלחוטיים כלולים , המאפשר לך לשיר יחד עם השירים האהובים עליך מבלי להזדקק לציוד נוסף.
קישוריות Bluetooth: עם קישוריות Bluetooth, אתה יכול בקלות לחבר את המכשיר שלך לבידורית ולהזרים את השירים האהובים עליך.
חיי סוללה: בידורית קריוקי ניידת מגיעים לרוב עם חיי סוללה ארוכים, ומאפשרים לך ליהנות משעות של מוזיקה ללא הפרעה.

בחירת רמקולים לקריוקי הטובים ביותר

כשזה מגיע לקריוקי, הרמקולים הנכונים יכולים ליצור או לשבור את החוויה שלך. להלן מספר גורמים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת רמקולי הקריוקי הטובים ביותר לצרכים שלך.

ערכנו עבורכם דירוג של רמקולים לקריוקי הטובים ביותר – עדכני ל 2024-2025

הבנת הצרכים שלך
לפני שאתם מתחילים לקנות, חשוב להבין מה אתם צריכים ברמקול קריוקי. האם אתה מתכנן להשתמש בו למפגשים קטנים בבית או לאירועים גדולים יותר? גודל הרמקול ופלט הצליל שלו צריכים להתאים לשימוש המיועד. לדוגמה, רמקול קומפקטי עשוי להיות מושלם לשימוש ביתי, אך ייתכן שתזדקק למערכת חזקה יותר לאירועים גדולים יותר.

בהתחשב באיכות הסאונד
איכות הסאונד חיונית לחוויית קריוקי טובה. חפש רמקולים שמספקים צליל ברור ומאוזן. רמקולים איכותיים צריכים להיות מסוגלים להתמודד עם מגוון רחב של תדרים ללא עיוותים. כמו כן, שקול רמקולים עם אקולייזר מובנה, מכיוון שהם מאפשרים לך להתאים את הסאונד לטעמך.

הערכת הכוח הנדרש לכם
תפוקת ההספק של רמקול, נמדדת בוואטים, ומציינת כמה חזק הוא יכול להגיע. עבור חדרים קטנים, רמקול עם הספק של 300-400 וואט עשוי להספיק. עם זאת, לחללים גדולים יותר או לאירועים חיצוניים, ייתכן שתזדקק לרמקול מוגבר בהספקים של 500 וואט עד 1000 וואט.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !