גנרטורים חשמליים נטענים וסולאריים, לבית, קמפינג, והפסקות חשמל (חירום) – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד משווקת מגוון גדול של גנרטורים סולאריים נטענים לחירום, גנרטורים להפסקות חשמל, וקמפינג, מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

 

[ ראו כאן מבצעים של : תחנת כח ניידת במחיר הכי זול בישראל ]

 

המדריך המלא לגנרטור סולארי נייד (כולל עצות ושאלות נפוצות)

אנרגיה מתחדשת היא אחד המשאבים שנמצאים בצמיחה מתמדת כיום. כיום, יותר ויותר אנשים מתחילים לגלות אחריות כלפי הטבע והסביבה. אז עכשיו, כשהעולם הולך ונהיה ירוק, אתם יכולים לקחת חלק במהפכה ולהשתמש באנרגיה סולארית. אחת הדרכים תהיה להשתמש בגנרטור חשמלי נטען , סולארי נייד שמספק חשמל נייד.

היצרנים מציעים מגוון מערכות עם עיצובים ותכונות שונות כדי לענות על הצרכים שלכם.

כאן תוכלו למצוא היבטים שונים שיעמיקו את הידע שלכם בגנרטורים סולאריים ניידים וכך גם יקלו על הבחירה שתקבלו בסוף.

 

מה הוא גנרטור סולארי נייד?

גנרטור חשמלי סולארי נייד מייצג אנרגיה מהשמש במקום מדלק. בדרך כלל, הגנרטורים משלבים לוחות סולאריים ניידים, בקר טעינה, סוללה ואינוורטר. כל הרכיבים משולבים במכשיר אחד כדי ללכוד, לאחסן ולהשתמש באנרגיה סולארית. כמו כן, בניגוד לגנרטורים מסורתיים או גנרטורים מושתקים, גנרטורים סולאריים אינם מכילים חלקים נעים.

לוחות סולאריים ממירים את אור השמש לאנרגיה חשמלית, המאוחסנת לשימוש מאוחר יותר. תוכלו לייצר חשמל גם כאשר השמש לא זורחת. לכן, גנרטורים סולאריים ניידים מצוינים לפעילויות כמו קמפינג, שבהן ייתכן שלא תהיה לכם גישה לדלק. גנרטורים סולאריים ניידים שימושיים גם במהלך הפסקות חשמל ובפרויקטים של DIY (עשה זאת בעצמך) בחצר האחורית של הבית.

ניתן לבחור גנרטור חשמלי נטען עם מספר שקעים כדי להפעיל מכשירי חשמל שונים במקביל. כך, כל צורכי החשמל שלכם ייענו. לדוגמה, ניתן לחבר בו זמנית את הסמארטפון, המצלמה ועוד מפצל.

יתרה מזאת, גנרטורים חשמליים נטענים – ניידים מתהדרים בבטיחות, יעילות, פשטות ותחזוקה מהשורה הראשונה. אם אתם חוששים משריפות ומסופות, הגנרטור שלכם יוכל לשמש אתכם להכנה למקרי חירום.

 

[ ראו כאן מבצעים של : גנרטור סולארי במחיר הכי זול בישראל ]

 

 

שוק הגנרטורים הסולארים הניידים

תובנות חשובות בשוק הגנרטורים הסולארים הניידים כוללות אתגרים, גורמים מניעים וניתוח אזורי.

אתגרים וגורמים מניעים בשוק

מזג אוויר קשה אחראי לעלייה של 67% בהפסקות החשמל מאז שנת 2000. תקלות מתרחשות בדרך כלל עקב סערות, שיטפונות, רוחות ומכות חום. אסונות מהסוג הזה מסוגלים להשבית רשתות חשמל או לגרום לתקלות ברכיבי אספקת החשמל. לכן, יותר ויותר אנשים מסתמכים על גנרטורים סולאריים ניידים עם לוחות כדי לקבל אספקת חשמל רציפה. באמצעותם, ניתן להפעיל מוצרי חשמל ביתיים חיוניים כמו אורות ומקרר. גנרטור סולארי נייד שימושי גם באתרי עבודה לצורך הפעלת כלים או בקמפינג כדי לספק חשמל למכשירים למיניהם.

גנרטורים חשמליים נטענים \ סולאריים אמנם משתלמים בטווח הארוך, אך העלות הראשונית שלהם גבוהה יחסית ומהווה מכשול מבחינת השוק. כמו כן, ישנן אלטרנטיבות זולות יותר כמו טכנולוגיות אינוורטר וחבילות סוללות גיבוי.

ניתוח אזורי

יותר ויותר עסקים בישראל עוברים לגנרטורים חשמליים \ סולאריים הודות להפחתת העלויות בתחום הסולארי. ככל הנראה, גם חברות גדולות יצטרכו לעבור לאנרגיה סולארית בשל החמרת החוקים לפליטת פחמן דו חמצני. לכן, סביר להניח ששוק הגנרטורים הסולאריים הניידים יתרחב ככל שיעלו חששות האקלים.

גורמים כמו אוטומציה וטכנולוגיה הניעו את הצמיחה בשוק הגנרטורים הסולאריים באירופה. גם העלייה בתעשייה ובעיור הם גורמים מניעים מובילים נוספים. ניתן דגש רב לדקרבוניזציה של מערכות האנרגיה של האיחוד האירופי בטווח הארוך.

הצמיחה באוכלוסייה באזור אסיה-פסיפיק יוצרת הזדמנויות חדשות לצמיחה בשוק. כמו כן, העלייה בצריכת האנרגיה לנפש צפויה להגביר את שוק האנרגיה הסולארית. לבסוף, ככל שהעיור ילך ויתפשט, רבים יעברו להשתמש באנרגיה סולארית.

  

מה הם החלקים השונים של גנרטור חשמלי סולארי ?

להלן הרכיבים של גנרטור חשמלי נטען \ סולארי והתפקיד של כל אחד מהם:

לוחות סולאריים

הלוח הסולארי מכיל תאים פוטו-וולטאיים אשר ממירים את אור השמש לזרם ישר. רוב הלוחות הסולארים מתברים לגנרטור באמצעות בקר MPPT (Maximum Power Point Tracking). ניתן למצוא בשוק לוחות סולאריים בגדלים שונים. עם זאת, רוב בקרי ה-MPPT לא יאפשרו לכם לחבר לוחות שחורגים מדרישות המתח.

בדרך כלל, היצרנים דואגים שתהיה התאמה בין הלוחות סולאריים לבין הגנרטורים. אף על פי כן, ניתן למצוא לוח MPPT תואם אצל כל יצרן. תצטרכו רק להשתמש במתאמים ובכבלים מחברים מתאימים. חשוב גם להיזהר לא לחרוג מהמתח המרבי.

סוללה

גנרטור חשמלי נטען \ סולארי אוגר את האנרגיה מהשמש לשימוש מאוחר יותר. הסוללה היא יחידת האחסון והיא בדרך כלל מכילה תרכובות כימיות שונות מבוססות ליתיום. הכימיקלים הנפוצים ביותר הם ליתיום פוספט ברזל (LFP) וניקל מנגן קובלט (NMC).

לסוללות LFP יש דירוג C גבוה יותר מסוללות NMC. בנוסף, הן מאפשרות יותר מחזורי טעינה ומתחממות פחות. לכן, הבחירה בטוחה יותר ומותאמת יותר לגנרטור הסולארי שלכם.

למרות שהן נפוצות יותר, לסוללות NMC יש קצב טעינה ופריקה איטיים. לפיכך, הבחירה עשויה להיות פחות יעילה עבור גנרטור סולארי נייד. מצד שני, צפיפות האנרגיה של סוללות NMC גדולה יותר.

מערכת ניהול סוללה (BMS)

מערכת ניהול סוללה (BMS) מווסתת את אופן הטעינה והפריקה של הסוללה. היחידה מפקחת על הזרם והמתח של כל התאים בסוללה ושומרת על האיזון שלהם. כמו כן, מערכת ניהול הסוללה מכבה את המערכת כאשר הטמפרטורה והמתח גבוהים מדי.

עבור סוללות ליתיום-יון, מערכת ניהול סוללה היא דרישת בטיחות חיונית. ליוני ליתיום יש צפיפות אנרגיה גבוהה, וטעינת יתר עלולה לגרום לשריפת ליתיום ולבערה. לכן, מערכת ניהול סוללה שימושית בהפחתת הסיכון לשריפות ולפיצוצים.

אינוורטר

האינוורטר ממיר את הזרם הישר (DC) הנמוך לזרם חילופין (AC). לאחר מכן, ניתן להשתמש בזרם החילופין להפעלת מוצרי החשמל בבית. מכשירים המשתמשים בחשמל DC אינם זקוקים לאינוורטר משום שהחשמל אינו דורש המרה.

אינוורטרים גם מטפלים בהספק הקלט המשולב מ-AC ו-DC. לכן, הקיבולת של האינוורטר קובעת את הקיבולת המרבית של הלוחות הסולאריים שלכם.

כיצד פועל גנרטור סולארי נייד ?

גנרטור חשמלי נטען \ סולארי הופך אנרגיה סולארית לאנרגיה חשמלית באמצעות סדרת תהליכים. ראשית, כאשר השמש פוגעת בלוח, הפוטונים מנתקים את האלקטרונים מהאטומים. לאחר מכן, תאים פוטו-וולטאיים ממירים את האלקטרונים לחשמל DC. בשלב הבא, התאים ממשיכים לאסוף וללכוד אטומים. כאשר האלקטרונים החופשיים מוכנים לזרום, הם יוצרים זרם חשמלי.

הזרם החשמלי עובר דרך בקר טעינה, אשר מווסת את המתח. כתוצאה מכך, הסוללה לא מגיעה לעומס או להתחממות יתר. בנוסף, ההגנה דואגת לכך שהסוללה תחזיק מעמד זמן רב יותר.

הסוללות מאחסנות חשמל באנרגיה כימית עד שתחברו מכשיר. לאחר החיבור, הטעינה עוברת דרך אינוורטר הממיר חשמל DC לחשמל AC. מכשירים כמו טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים ומיקרוגלים דורשים חשמל DC. עבור מכשירים כאלה ניתן לוותר על האינוורטר, מאחר שאין צורך להמיר את החשמל.

כמו כן, הממיר מעלה את דירוג המתח למתח המתאים למכשיר שלכם. לדוגמה, נניח שיש לכם גנרטור סטנדרטי של 48V וההספק של המכשיר שלכם הוא 120V. במקרה כזה, הממיר יעלה את ה-48V ל-120V. לאחר מכן, הזרם החשמלי יעבור דרך הכבל המאריך של הגנרטור כדי להפעיל את המכשיר שלכם.

כפי שניתן לראות לעיל, גנרטורים נטענים סולאריים אינם זקוקים למנועי בעירה פנימית כדי לשרוף דלק. במקום זאת, המכשירים ממירים אור שמש לאנרגיה מכנית. כתוצאה מכך, התהליך שקט ונקי יותר מגנרטורי דלק. תוכלו גם להזיז את הלוחות כדי ללכוד כמה שיותר אנרגיה מהשמש.

גנרטורים סולאריים ניידים לעומת גנרטורי דלק מסורתיים

להלן היתרונות והחסרונות של גנרטורים סולאריים ניידים לעומת גנרטורי דלק מסורתיים.

היתרונות של גנרטור סולארי

כאשר אתם משתמשים באנרגיה סולארית, אתם נהנים מהיתרונות הבאים.

אנרגיה נקייה

רוב החומרים הסולאריים עשויים מחומרים הניתנים למחזור כגון זכוכית, סיליקון ואלומיניום. בנוסף, גנרטורים סולאריים אינם משתמשים משתמשים בדלק מאובנים שעלול לפגוע בסביבה.

ניידות

גנרטורים סולאריים הם קטנים יותר ומשקל קל יותר מאשר גנרטורי דלק. לכן, לא תצטרכו יותר מדי מקום לאחסון ולנשיאת גנרטורים סולאריים.

קלות שימוש

הגנרטור אינו דורש תדלוק. במקום זאת, מתקינים את הרכיבים והכול מוכן. ניתן להפעיל את המכשירים בבטחה גם ללא שום ניסיון בחשמל.

 

החסרונות של גנרטור חשמלי סולארי נייד

למרות שהם בהחלט בחירה נהדרת, לגנרטורים סולאריים יש מקום אחסון נמוך יותר לאנרגיה. ייתכן שהגנרטור הסולארי שלכם לא יהיה מסוגל להפעיל את כל מכשירי החשמל בבית שלכם בו זמנית. לכן, גנרטורים סולאריים לא מתאימים אם דרישות ההספק שלכם גבוהות.

 

היתרונות של גנרטור דלק מסורתי

עם גנרטורים מסורתיים, תיהנו מהיתרונות הבאים.

עלות

המחיר ההתחלתי של גנרטורי דלק מסורתיים נמוך יותר. עם זאת, לאורך זמן, עלויות הדלק מצטברות במהירות ומייקרות את עלויות התפעול.

חשמל לפי דרישה

כל מה שצריך כדי לייצר חשמל הוא דלק ורכיבי הפעלה. לכן, גנרטורי דלק הם אידיאליים אם חשמל מיידי נמצא בעדיפות עליונה אצלכם.

 

החסרונות של גנרטור דלק מסורתי

להלן החסרונות של גנרטורים מסורתיים:

זיהום אוויר

גנרטורי הדלק המסורתיים משתמשים בדלק בנזין או דיזל, אשר מזהמים את האוויר. לדוגמה, בתוך שעה, גנרטור בנזין בהספק של 1.8 קילוואט יכול לייצר זיהום אוויר המקביל לזיהום שמייצרת מכונית שנסעה 240 קילומטר.

רעש

גנרטורים מסורתיים מפיקים רעש רב כאשר הם פועלים. לכן, ייתכן שיהיו לכם בעיות אם אתם מתכוונים להשתמש בגנרטור שלכם באזורים בהם השקט חשוב מאוד.

בעיות בטיחות

אדי הדלק הדליקים של גנרטורים יכולים לגרום לשריפות במגע עם חומרים דליקים.  בנוסף, תאונות או שימוש לקוי בגנרטורים עלולים לגרום להרעלת פחמן חד חמצני.

בשורה התחתונה: מערכות אנרגיה סולארית עדיפות על גנרטורים מסורתיים, אלא אם צרכי החשמל שלכם גבוהים במיוחד.

גנרטורים סולאריים ניידים לעומת גנרטורים סולאריים גדולים יותר

גנרטורים חשמליים נטענים \ סולאריים ניידים הם קטנים ומשקל קל, מה שמקל על הנשיאה שלהם. ניתן לחבר מספר גנרטורים מודולריים כדי ליצור גנרטור גדול יותר. כדי לקבל יותר גודל וקיבולת, יש לחבר כמה מודולים של אחסון סוללות.

אם אתם מעדיפים פתרון קל לנשיאה, ניתן להשתמש בגנרטורים סולאריים ניידים. לדוגמה, אם אתם כל הזמן בדרכים, תצטרכו פתרון שלא תופס הרבה מקום ושהוא קל לנשיאה. כמו כן, ניתן להשתמש בגנרטור סולארי בבית קטן כשמחירי החשמל מזנקים בשעות השיא.

גנרטורים סולאריים גדולים יותר הם, כמובן, גדולים וכבדים יותר מגנרטורים סולאריים ניידים. לכן, קשה יותר להזיז גנרטורים גדולים יותר ממקום למקום. למרבה המזל, לגנרטורים יש יותר קיבולת אחסון ודירוג חשמל גבוה יותר. אם צריכת האנרגיה שלכם גבוהה יותר, גנרטור גדול יותר יהיה חיוני כדי לספק מספיק חשמל.

גנרטורים סולאריים גדולים יותר מתאימים יותר לשימושים תעשייתיים ומסחריים. לדוגמה, מחסנים ומוסדות ממשלתיים יכולים להשתמש בגנרטורים גדולים לגיבוי. בנוסף, לחלק מהגנרטורים הגדולים יש גלגלים כדי לשפר את הניידות שלהם.

גודל הגנרטור הסולארי הנדרש תלוי בצרכים שלכם. שימושים מסחריים דורשים גנרטור גדול, בעוד שבבית אפשר להסתדר עם כל אחד מהם. למשל, אם אתם רוצים גנרטור שיספק חשמל לכל הבית, תצטרכו גנרטור גדול. לעומת זאת, גנרטור סולארי קטן הוא אידיאלי אם אתם רוצים פתרון גיבוי כשאתם יוצאים לשיט קטן בסירה.

מגוון השימושים בגנרטור סולארי

להלן כמה דרכים להשתמש בגנרטורים סולאריים.

להפעלת ציוד בחוץ

מכשירים כמו מכונות כביסה, משאבות בריכה ופילטרים, ומייבשי כביסה מקלים על העבודה. עם זאת, נדרש הרבה כוח כדי להפעיל מכשירים חיצוניים, מה שמנפח את חשבון החשמל. דרך לא רעה לחסוך בעלויות החשמל היא להשתמש במקור אנרגיה חינמי.

גנרטורים חשמליים סולאריים יכולים להפעיל את המכשירים הנ”ל ולחסוך לכם כסף. עם זאת, ציוד גדול צורך חשמל רב, כך שההשקעה ראשונית שלכם תהיה גבוהה. היתרון הוא שלא תצטרכו לשלם יותר עבור חשמל או עלויות תחזוקה גבוהות.

להפעלת מכשירים בבית

כיריים חשמליים, מדיחי כלים, דוד ומכשירי חשמל ביתיים אחרים הם מכשירים חיוניים. אי שימוש במכשירים האלה עקב הפסקות חשמל משבש את הפעילות הסדירה של הבית. אם כן, גנרטור סולארי יבטיח לכם שלא תהיו מנותקים במקרה כזה.

גנרטור חשמל בגודל רגיל יכול להפעיל את הבית שלכם אם יש לכם מכשירים בגודל בינוני. עם זאת, בחרו בגנרטור גדול יותר אם יש לכם משפחה גדולה או מכשירים חשמליים רבים. אחרת, לא תוכלו להפעיל את כל המכשירים בו זמנית. במקום זאת, תצטרכו לחבר רק כמה מכשירים ולהפעיל חלק קטן מהם.

להפעלת כלים

מקדחות וכלי גינה אחרים חיוניים לפרויקטים של “עשה זאת בעצמך” ואירועים בבית. כדי להפעיל מכשירים קטנים יותר, ניתן לרכוש גנרטור סולארי בינוני. גנרטורים ניידים חשובים גם כשנדרשת עבודה עם חשמל אבל אין שקעי חשמל בחוץ.

גם לצורך כלי עבודה מסחרים, כמו אלו המשמשים לבנייה, ניתן להשתמש בגנרטור סולארי. מכשירים מסחריים צורכים הרבה חשמל, כך שתצטרכו סוללות בעלות קיבולת גבוהה ולוחות בעלי קיבולת גבוהה.

למתן אספקת חשמל יציבה לעסקים

מכשירים אלקטרוניים הם חלק חיוני מהתקשורת, העבודה והעסקים כיום. בנוסף, עם הגידול בעבודה מרחוק, עולה הצורך באספקת חשמל יציבה. כדי לא לדאוג מהשבתת העבודה והעסקים בעת הפסקות חשמל, תצטרכו חשמל רציף. בנוסף, בתעשיית המזון המתכלה, גנרטור גיבוי ישמור על הטריות של המוצרים בהפסקות חשמל.

דרכי טעינה של גנרטור סולארי

להלן שלוש אפשרויות טעינה לגנרטור הסולארי הנייד שלכם:

טעינה באמצעות לוחות סולאריים

העיקר בגנרטורים סולאריים הוא היכולת לטעון מחדש את היחידה באמצעות השמש. לכן, הדרך הנפוצה ביותר לטעינת גנרטור סולארי היא באמצעות לוחות סולאריים. הלוחות ממירים את האנרגיה מהשמש לחשמל. לקמפינג ולטיולי קרוואנים, מומלץ להשתמש בלוחות סולאריים ניידים משום שמשקלם קל יותר.

תצטרכו כבל מתאם מיוחד, שחלק מהיצרנים כוללים בערכת הגנרטור. מהירות הטעינה תלויה בהספק הכניסה הסולארי של הגנרטור, גודל הסוללה ומספר הלוחות.

רשת החשמל

כדי לשמור שהסוללות שלכם יישארו מלאות למקרי חירום, ניתן להשתמש בחשמל מהרשת. כדי לטעון באמצעות החשמל, חברו את הגנרטור לשקע בקיר, כמו כל מכשיר רגיל. מומלץ לזכור לקבוע את זמן הטעינה ברגע שאתם מחברים את הגנרטור לרשת המקומית.

בנוסף, רשת החשמל משתמשת בחשמל AC ולא DC. לכן, כאשר אתם טוענים את הסוללות, תצטרכו מטען אינוורטר סולארי. למרבה הצער, אתם קצת מאבדים את הרעיון של לוחות סולאריים אם אתם עדיין צריכים להטעין באמצעות החשמל.

רכישת הגנרטור הסולארי הנייד הטוב בותר: מה צריך לקחת בחשבון

הגנרטור חשמלי נטען וסולארי הנייד הטוב ביותר עבורכם תלוי בצרכים ובהעדפות שלכם. הגורמים להלן יעזרו לכם לבחור את הגנרטור האידיאלי עבורכם.

קיבולת אחסון

גנרטורים סולאריים ניידים מגיעים במגוון קיבולות. הקיבולת של גנרטור סולארי נייד נמדד בוואט (W) אך מומר לוואט-שעות בהתייחס לשימוש בחשמל. וואט שעה אחת פירושה שהגנרטור מסוגל לספק וואט אחד למשך 60 דקות ברציפות.

ואט שעות עוזרות להעריך כמה חשמל הגנרטור יכול לספק לפני שתצטרכו להטעין אותו מחדש. המשמעות של דירוג ואט שעות גבוה יותר הוא זמני פעולה גדולים יותר או אספקת חשמל גבוהה יותר. הגנרטור הסולארי הנייד הטוב ביותר מציע מספיק חשמל כדי לעמוד בכל צרכי החשמל שלכם.

זמן טעינה

חשוב להבין כמה זמן לוקח לגנרטור שלכם להיטען מחדש כאשר הוא מרוקן לחלוטין. בדרך כלל, הזמן תלוי בקלט החשמל מהלוחות הסולאריים ובמהירות הטעינה. בתיעוד היצרן לרוב מצוין זמן הטעינה המשוערך.

זמן הטעינה המשוערך הוא הערכה ומשתנה בהתאם לפלט הסולארי הזמין. בימים מעוננים יותר, הלוח של הגנרטור הסולארי הנייד שלכם לא מקבל מספיק אור שמש ישיר. קחו בחשבון את הימים האפורים יותר, בעיקר אם אתם זקוקים לחשמל עבור מספר מכשירים למשך מספר ימים. ודאו שהקיבולת וקצב הטעינה יעניקו מספיק חשמל לכל הצרכים שלכם.

יעילות

היעילות של ערכת גנרטור סולארי נייד קובעת כמה חשמל תוכלו לקבל מהמכשיר שלכם. מצאו לוח שמייצר את מירב ההספק מאור השמש הזמין.

דרך אחת למדוד יעילות היא בחינת יעילות התאים הסולאריים של הלוח. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך הלוח הסולארי יעיל יותר ותוכלו לקבל יותר הספק בתנאי קרינה זהים. לדוגמה, תא סולארי עם יעילות של 20% ממיר 20% מאור השמש הפוגע בלוח לאנרגיה חשמלית.

כמות היציאות הזמינות

בימינו, כשהכול נשען על חשמל, ייתכן שתרצו לחבר מספר מכשירים בו זמנית. עם זאת, לא לכל הגנרטורים הסולאריים הניידים יש יותר משקע אחד. אם יש לכם מכשירים רבים, בחרו בגנרטור עם כמה שיותר שקעים.

אם אינכם בטוחים מה הצרכים שלכם, בחרו בגנרטור שיש לו מספר שקעים כדי להיות על הצד הבטוח. למשל, תצטרכו לפחות שני שקעים כדי לטעון את הטלפון והמחשב שלכם. אמנם תוכלו להשתמש במפצל, אבל חבל לסחוב איתכם ציוד נוסף כשאתם יוצאים לטיולים, למשל.

עמידות ותכונות נוספות

לגנרטורים סולאריים ניידים יש תכונות שונות, עם יכולות שונות לעמידה בעומס. העמידות היא קריטית, בייחוד אם אתם מתכוונים להשתמש בגנרטור שלכם בטיולי קמפינג. הגנרטור הסולארי הנייד הטוב ביותר לקמפינג צריך להיות עמיד מספיק כדי לעמוד במגוון הקשיים שנוצרים בטיולים כאלה. גם אם אתם רוצים גנרטור סולארי נייד לבית, העמידות תבטיח לכם שהוא יפעל לאורך זמן.

חשבו על תכונות נוספות שהגנרטור הסולארי מציע, שאחרים לא מציעים. לדוגמה, לחלק מהגנרטורים הסולאריים הניידים יש בקר טעינה מובנה. דגמים אחרים דורשים מכם לרכוש את הבקר בנפרד. תכונות ייחודיות אחרות כוללות פנס, הגנה מפני פרצי מתח והגנת BMS. אמנם לא תמצאו את כל התכונות המיוחדות במוצר אחד, אבל חפשו גנרטור עם ייחודיות שמתאימה לכם.

גנרטור חשמלי נטען \ סולארי ונייד – שאלות נפוצות

להלן תשובות לדאגות נפוצות לגבי גנרטורים סולאריים ניידים.

האם ניתן להשתמש בגנרטור בזמן שהוא בטעינה?

כן, גנרטורים סולאריים מאפשרים לסוללות פנימיות להיטען ולהתרוקן בו זמנית. לכן, תוכלו לטעון את המכשירים האלקטרוניים שלכם בזמן שהגנרטור הסולארי הנייד שלכם נטען. עם זאת, תהליך הטעינה יאט מכיוון שהאנרגיה אוזלת מהגנרטור.

כמה שנים גנרטור סולארי נייד יכול להחזיק מעמד?

תוחלת החיים הצפויה של גנרטורים סולאריים ניידים תלויה באיכות ובתחזוקה. ובכל זאת, גנרטורים סולאריים ניידים דורשים מעט תחזוקה. לדוגמה, להגן על הלוח מפני חלודה ולהסיר קורי עכביש שהצטברו עליו בזמן. בנוסף, מערכת ניהול הסוללה מאריכה את תוחלת החיים של המכשיר ואת הכדאיות הכלכלית שלו.

האם ניתן להחליף סוללות של גנרטור סולארי?

הסוללה היא אחד הרכיבים היקרים ביותר בגנרטור הסולארי שלכם. מכיוון שגנרטורים סולאריים הם עמידים, גם הסוללות מחזיקות מעמד זמן רב. עם זאת, עקב העלות הגבוהה של סוללות, ייתכן שלא תרצו להחליף סוללות ישנות. בקיצור, ניתן להחליף את הסוללה, אבל מבחינה כלכלית עדיף להחליף את כל היחידה.

סיכום

גנרטורים חשמליים נטענים \  סולאריים הם יעילים וטובים לסביבה. בנוסף, אתם חוסכים כך כסף שהייתם מוציאים על קניית דלק באופן קבוע. לכן, אנרגיה סולארית היא הפתרון שלכם אם אתם מחפשים גיבוי חשמל למקרי חירום.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !