גנרטורים חשמליים סולאריים, לבית, קמפינג, והפסקות חשמל (חירום) – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד משווקת  מגוון גדול של גנרטורים סולאריים נטענים לחירום, הפסקות חשמל, וקמפינג, מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן קטלוג מחירון של: מחירון גנרטור חשמלי  |  פאנלים סולאריים  | גנרטור מושתק  |  חבילות קומפלט במבצע ]

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

 

כאשר אנו מדברים על גנרטורים סולאריים, אנו מתכוונים לסוג של “תחנת כוח ניידת” אשר כוללת בתוכה מס’ רכיבים ובהם סוללות, וממיר אשר ממיר את קרני השמש לחשמל.

למעשה, גנרטור חשמלי סולארי הוא גרסה מוגדלת של “פאוור בנק” אשר מטעין טלפונים סלולאריים. שיכול לטעון ולהפעיל לא רק מכשירים קטנים, אלא כמעט את כל סוגי מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הביתית שלכם.

כמו גנרטורים מסורתיים, גנרטורים סולאריים מספקים חשמל נייד, אך במקום להשתמש בסולר, בנזין או גז, הם משתמשים באנרגיה סולארית בת קיימא על מנת לייצר חשמל.

מהו גנרטור סולארי נטען ?

בדרך כלל, גנרטורים סולאריים מכילים סוללה, ממיר, ושקעי חשמל, לצד מסך חיווי. לנוחיות המשתמש, הם מציעים בדרך כלל יציאות USB-A, יציאות USB-C, יציאות מצית לרכב ושקעי AC שאליהם יכולים לחבר ישירות את מכשירי החשמל שלהם. חלק מהגנרטורים החשמליים עשויים להציע אפשרויות טעינה נוספות כמו תקעים שונים (יציאה מעוגלת למכשירים מיושנים) וטעינה אלחוטית כדי לתמוך במגוון רחב יותר של מכשירי חשמל ואלקטרוניקה.

 

גנרטור סולארי נטען הוא פתרון חשמל נייד אידיאלי למצבים שונים בהן אין גישה לרשת החשמל הקבועה. בנוסף, גנרטור סולארי חשמלי, הוא בחירה מעולה עבור קמפינג, הפקות מסיבות לצורך הפעלה של תאורה, ציוד הגברה מקצועי , ציוד הקרנה מקצועי ועוד… כמו כן, ניתן להשתמש בגנרטור סולארי כפתרון של גנרטור חירום להפסקות חשמל הנגרמות כתוצאה מרשת לא יציבה או מזג אוויר קיצוני.

 

 

[ ראו כאן מבצעים של : תחנות כח ניידות במחיר הכי זול בישראל ]

 

כיצד פועל גנרטור סולארי נטען ?

גנרטור סולארי עובד לרוב עם פאנלים סולאריים, המשמשים לקליטתם של קרני שהמש ולהמרת אנרגיה סולארית לחשמל.

לאחר קליטת קרני השמש, קרני השמש שעברו המרה יאוחסנו בסוללות, אשר ניתן להשתמש בהן כדי לספק מתח DC לשקעי DC כגון שקעי USB, מצית לרכב וטעינה אלחוטית, או שהוא יכול לעבור דרך מהפך כדי לספק מתח AC (זרם חילופין) משקעי AC.

עם זאת, אנשים רבים מהססים לקנות על גנרטור סולארי מכיוון שידוע כי הפתרון הסולארי מושפע מאוד מתנאי הסביבה, לדוגמא כאשר אין שמש מסיבית או בחורף.

טעינה סולארית לרוב אורכת זמן ועשוי לעבור 5-8 שעות בממוצע עד לטעינה מלאה. זו הסיבה שהוצגו לאחרונה כמה תחנות כוח ניידות \ גנרטורים סולאריים, בטכנולוגיית (מעקב נקודת כוח מקסימלית) לוויסות ואופטימיזציה של מיצוי האנרגיה כאשר התנאים משתנים. בממוצע, טכנולוגיית MPPT יכולה לתמוך ביעילות המרה של בסביבות 94-97%, אולם הטכנולוגיה המובילה בתעשייה יכולה להגיע ליעילות של 99% תוך ניצול של עד 800W של קלט סולארי, מה שמאפשר טעינה מלאה תוך 2.5 שעות בלבד.

על מה להסתכל כאשר קונים גנרטור סולארי

קיבולת/ (Wh)

נתון של וואט-שעה מציין את קיבולת הסוללה של גנרטור חשמלי סולארי, וזה הנתון החשוב ביותר שיש לתת עליו את הדעת.

קיבולת הסוללה קובעת גם את הגודל והמשקל של גנרטור חשמלי סולארי היות והסוללה יכולה לתפוס 60% מהגודל והמשקל הכוללים של הגנרטור. במיוחד בימינו כאשר משתמשים רבים נוטים להעדיף קיבולות גדולות יותר. תחת אותה סביבת פריקה, קיבולת סוללה גדולה יותר פירושה שאתם יכולים להפעיל את אותם מכשירים לזמן ממושך יותר, ואולי להפעיל מספר מכשירים בו זמנית, מצד שני, זה לא אומר שקיבולת גדולה יותר טובה יותר לכל אחד, מכיוון שככל והקיבולת גדולה יותר, כך משקל הסוללה גם עולה, ובהתאם לכך משקלו של הגנרטור גבוה יותר בסופו של דבר.

אם אתם זקוקים לגנרטור חשמלי עם משקל נמוך לצורך התניידות עם המכשיר, ייתכן שתרצו להימנע מגנרטורים חשמליים כבדים שיותר קשים לנשיאה באופן יחסי.

הספק / (וואט)

רמת ההספק קובעת את סוגי המכשירים שאתם יכולים להפעיל ולהטעין. עליכם לשים לב לנתון זה מכיוון שהספק המוצא חייב להיות גדול מההספק הנקוב הכולל של צרכי החשמל שלך כדי לשמור על כל המכשירים שלך פועלים כנדרש, במיוחד אם אתם רוצים להפעיל את כולם בעת ובעונה אחת. עליכם להבין את העומסים החשמליים של מכשירי החשמל והאלקטרוניקה ולוודא שיש לגנרטור החשמלי כוח פלט גבוה מספיק כדי להבטיח שהגנרטור שלך יכול לענות על הצרכים שלך.

זמן פריקה

כמה זמן גנרטור סולארי יכול לפעול? התשובה עשויה להשתנות בהתאם לדגמים שונים ולמצבי פריקה שונים. לצורך הדוגמה, אם אתה מפעיל מכשיר בעל עוצמה גבוהה כמו גריל חשמלי או מיקרוגל, החשמל שבגנרטור ייגמר מהר מאוד. אבל אם אתה רק צריך להפעיל את הסמארטפונים או המחשבים הניידים שלך, אפילו גנרטור חשמלי קטן יכול לספק את כל הכוח שאתה צריך לטיול בסוף השבוע. להלן חישוב מהיר כדי שתוכל להעריך בקלות את זמן הפריקה:

מכפילים את : קיבולת סוללה * אחוז שמיש (בדרך כלל 80%~82%)/ הספק מדורג של המכשיר שלך = זמן פריקה

מהירות טעינה
למרות שאור השמש בלתי נגמר, יש לנו רק שעות שמש ביום. כפי שצוין קודם, בממוצע, גנרטור סולארי צריך 5-8 שעות להטעין בגלל הקלט הסולארי המוגבלת שהוא יכול להתמודד איתו,  זה אומר שאתה יכול לטעון את המכשירים שלך עם פאנלים סולאריים הרבה יותר מהר בעת שימוש בגנרטורים סולאריים בטכנולוגיות מתקדמות

יש גם נוסחה שבה אתה יכול להשתמש כדי לחשב את שעת הטעינה הסולארית:

קיבולת / כניסה סולארית מקסימלית = שעות טעינה סולארית

בשל עוצמת השמש וגורמים סביבתיים שונים, עשוי להיות פער בין שעות הטעינה הסולארית בפועל לבין הזמנים המחושבים. 

 

סוללה

גנרטורים סולאריים בשוק משתמשים בעיקר סוללות NMC וסוללות LFP.  NMC מייצג ליתיום ניקל מנגן תחמוצת קובלט, בעוד LFP מייצג ליתיום ברזל פוספט. בגלל הרכבי החומרים השונים, הם מראים צפיפות, מחזורי חיים ויציבות שונים.

קשה לדעת איזה סוג סוללה עדיף, אבל אתה יכול להסתכל בטבלה כדי לראות את ההבדלים ביניהם.

כפי שניתן לראות, סוללות NMC קטנות יותר בגודלן אך בעלות מחזורי חיי סוללה ויציבות קצרים יותר, אך סוללות LFP גדולות יותר אך בעלות מחזורי חיי סוללה ובטיחות ארוכים יותר.

אם ניידות (משקל קל יותר וגודל קטן יותר) היא מה שאתה מחפש, אתה יכול לבחור גנרטורים סולאריים עם סוללות NMC. ו

לעומת זאת, אם אתה מעריך מחזורים ארוכים יותר או בטיחות, סוללות LFP הן בחירה טובה יותר.

 

שקעים
אתם צריכים להתבונן על מספר וסוגי שקעים של הגנרטור הסולארי הטוב ביותר עבורכם. מספר השקעים קובע כמה מכשירים או מכשירים הגנרטור הסולארי יכול לטעון או להפעיל בו זמנית, וסוגי אותם שקעים מכתיבים איזה סוג של מכשיר או מכשיר ניתן לחבר.

 

גנרטור חשמלי סולארי לעומת גנרטור דיזל

גנרטורים דיזל ידועים ביכולתם להתמודד עם עומסי כוח גדולים יותר מאשר גנרטורים אחרים והם בחירה מועדפת על אנשים רבים. אולם חסרונותיהם ניכרים מתי לעומת גנרטורים חשמליים סולאריים בהיבטים אלו:

מחיר \ עלות

שמן דיזל הוא מתכלה. תצטרך לקנות סולר כל הזמן לצורך הפעלתו של הגנרטור.

מצד שני, עלות הקנייה של גנרטור חשמלי סולארי לרוב גבוה יותר מגנרטור דיזל שנע בין פי 3 ל-8 באותה רמת תפוקה. למרות שמבט ראשון נראה כי גנרטור סולארי יקר יותר מגנרטור דיזל, כאשר מדברים על העלות לאורך תקופה, ישנם מספר גורמי מפתח חשובים.

במקרה של גנרטור חשמלי סולארי, אינו מסתכם ברכישת הגנרטור בלבד, אלא גם ברכישה של פאנלים סולאריים ניידים, ולכם העלויות הנוספות עבורך להפקת אנרגיה סולארית היא גם העלות של פאנלים סולאריים. ומנגד, אתה לא צריך לשלם תשלום עבור אור השמש שהוא חינם. מתנה משמיים…. כל מה שצריך לעשות הוא לשים את הפאנלים הסולאריים מתחת לשמש .

פאנלים סולאריים יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים עם תחזוקה בסיסית בלבד לעומת גנרטור דיזל שדורש טיפולים תקופתיים.

אז אם מסתכלים על היתרונות לטווח ארוך, גנרטור חשמלי סולארי הוא לרוב בחירה משתלמת יותר.

 

[ ראו כאן מבצעים של : תחנת כח ניידת במחיר הכי שווה בישראל ]

 

סביבה ובריאות

גנרטורים דיזל פולטים עשן כאשר סולר נשרף כדלק. ומזהמים את האוויר עד כדי כך שלא ניתן להשתמש בהם בתוך הבית. 

גם לעשן שמוציאים גנרטורים דיזל יש ריח חזק, והם מזיקים מאוד לבריאותנו. במיוחד עבור אנשים שיש להם בעיות נשימה, העשן והריח עלולים להחמיר את הבעיות שלהם.

לגבי גנרטורים סולאריים, כל אחד ואחד מאיתנו יכולים להשתמש בלי סוף באנרגיה סולארית מתחדשת כמשאב כוח, ולא יפיקו את אותם חומרים מסוכנים כפי שגנרטורים דיזל עושים בעת הפקת חשמל. למעשה, לא ייפלטו עשן, ולכן גם אין ריח כשהם מופעלים.

התניידות

כשמדובר בניידות, גנרטור סולארי הוא המנצח בגדול.

הוא קטן יותר במידותיו באופן כללי, וחשוב מכך, את הכוח ניתן לאגור בסוללות שכבר נמצאים בו. כאשר אתה יוצא לטיול, כל מה שאתה צריך לקחת איתך זה הגנרטור הסולארי עצמו ואת הפאנלים הסולאריים אם אתה צריך לטעון את המצברים בחוץ.

לעומת זאת, אם אתה מתכוון להשתמש בגנרטור דיזל, תצטרך גם לרכוש מראש ולהביא את הסולר איתך. לעיתים, זה עלול להפוך לבעיה כאשר אינך יכול להעריך כמה סולר תצטרך במהלך הטיול. ואם נגמר הסולר? תצטרך לבזבז זמן בחיפוש ובנסיעה לתחנת דלק.

מתי צריך גנרטור סולארי?

גנרטורים סולאריים יכולים לשמש בתרחישים שונים הן בפנים והן בחוץ. אנחנו חיים בעידן שבו טכנולוגיות מתפתחות במהירות ובקושי אפשר לחיות בלי ציוד אלקטרוני. לכן חשוב תמיד שיהיה לנו כוח נגיש כדי לשמור על החיים שלנו. ואז הגנרטור הסולארי ממלא תפקיד חשוב.

 

מחוץ לבית \ טיולים \ קמפינג

במהלך הטיול תמיד יש כמה מכשירים שצריך להטעין, לא רק הטלפונים שלנו, אלא אולי ערכת קריוקי או מערכת הגברה קטנה, טאבלט ומחשב, אבל אולי גם כדאי להטעין מכשירים כמו מאווררים, מכונות קפה או מכשירים אלקטרוניים אחרים . גנרטור חשמלי סולארי יספיק לתת לנו מענה על רוב צרכי החשמל שלך מחוץ לבית, וייתרה מכך, אתה תמיד יכול להטעין גנרטור חשמלי סולארי בחוץ עם פאנלים סולאריים ולשמור על אספקת חשמל רציפה במהלך הטיול .

ניתן להשתמש בדגמי גנרטורים סולאריים גדולים יותר התומכים בהספק תפוקה גבוה כדי לארגן מסיבות בחוץ (כמו מסיבת טבע).

אתה יכול להשתמש בגנרטור חשמלי סולארי נייד כדי להפעיל גריל חשמלי, מקרן נייד, ונורות כדי להוסיף יותר כיף למסיבה שלך.

 

בית
גיבוי חירום
אם אתה גר באזור שבו הרשת אינה יציבה, או מזג אוויר שיכול לשבש את רציפות החשמל אל ביתך, אתה יכול לסמוך על גנרטור חשמלי סולארי שיספק לך את הכוח הדרוש כדי לענות על הצרכים הבסיסיים שלך. גנרטור חשמלי יכול לספק מענה לדברים האלמנטריים, כמו מקרר, תאורה, ראוטר, טלוויזיה, טעינת סמארטפונים, וכל זה במקביל, כמובן שאם זה רק הפסקה פתאומית שנמשכת רק שעות, הסוללה בתוך הגנרטור הסולארי אמורה לספק מספיק כוח כדי לשמור על חייך.

מזג אוויר קשה
זה יכול להיות קשה כשאתה נתקל במזג אוויר קיצוני כמו סופת שלגים בה עשויים לחלוף שעות או אפילו מס’ ימים  עד שהחשמל של הרשת יחזור לעבוד. בנסיבות שכאלו, גנרטור חשמלי סולארי יכול לעזור לך לשרוד את הימים הקשים קדימה על ידי כך שהוא מאפשר לך להיטען עם פאנלים סולאריים בשעות היום.

אתה יכול לסמוך על הגנרטור הסולארי שיענה על הצרכים הבסיסיים שלך ויהיה לו כוח גיבוי לבישול וטעינת המכשירים הניידים שלך.

גנרטור חשמלי סולארי יכול להפעיל גם דוד מים או מזגן אם מזג האוויר הופך לקיצוני.

 

 

מקצועי-ביזנס
(משרד קטן/משרד ביתי)
עבור משרדים קטנים, או חנויות קטנות, גנרטורים סולאריים יכולים לשמור על המשכיות העסקית שלך, ולתת לך להמשיך לעבוד ללא טרדות. ישנם דגמים של גנרטורים סולאריים שמגיעים עם פונקציית אל-פסק UPS אשר יכול להבטיח הפעלה רציפה של השרת שלך ולהימנע מאובדן נתונים חשובים עקב הפסקות חשמל פתאומיות.

צלמים

עבור צלמים וצלמי וידאו שמוצאים את עצמם בחוץ, הרחק מכל רשת חשמל, ואולי אפילו כל בני אדם במשך ימים בכל פעם עשויים להזדקק לגנראטורים סולאריים שניתן להשתמש בהם כדי להפעיל את ציוד הצילום שלהם כגון מצלמות, אורות אולפן ומזל”טים . בהשוואה לגנראטורים אחרים, היתרון בנשיאת גנרטור סולארי הוא בכך שהוא קל יותר וקל יותר להפיק אותו.

בעל מקצוע

אם אתה בעל מקצוע, לעתים קרובות מוצא את עצמך באתרי בנייה ללא חשמל,  , גנרטור חשמלי סולארי יכול להיות פתרון להמשך העבודה ללא הפרעה.

גנרטור חשמלי סולארי מאפשר לנו לגשת לחשמל היכן שהרשת אינה זמינה כמו שלא היה מעולם, אתה יכול להביא גנרטור סולארי כדי להפעיל כל מספר של כלים, אפילו מסורים עגולים, מסורים שולחניים, וכמובן את כל סוללות המקדחה החשמלית שתוכל לארוז.

מקרי שימוש של מוזיקאים והפקת מסיבות
חברות הגברה או מוזיקאים, למשל, יכולים להשתמש בגנרטור חשמלי כדי לספק אספקת חשמל חיצונית קלה לכליי הנגינה וציוד ההגברה, במיוחד בפארקים ושמורות טבע, בהם פקחים לא מסכימים להפעיל גנרטור מסורתי רגיל בשל הרעש והעשן היוצא ממנו, כך שזהו פתרון מעולה.


 

גנרטורים חשמליים סולאריים, לבית, קמפינג, והפסקות חשמל (חירום) – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד משווקת  מגוון גדול של גנרטורים סולאריים נטענים לחירום, הפסקות חשמל, וקמפינג, מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן קטלוג מחירון של: מחירון גנרטור חשמלי  |  מחירון פאנלים סולאריים  | מחירון נרטור מושתק  ]

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !