אם יש מכשיר שבשנים האחרונות אי אפשר בכלל לעשות בלעדיו מסיבה, זו ערכת קריוקי. זה לא משנה אם מדובר על מסיבה קטנה שעושים בבית ושאליה מזמינים מעט אנשים או שמדובר על מסיבה גדולה שעושים ביער, כי בכל מקרה ערכת קריוקי דרושה. בעזרת ערכות כאלה אנשים יכולים להשתולל ולשיר, והאמת היא, שזה תמיד עושה שמח כך שברור מדוע גם אתם תוהים לגבי המכשיר הזה. אם הדילמה העיקרית שלכם האם לשכור או לקנות ערכה כזאת אז כדאי שתדעו שאכן מדובר על שאלה לא פשוטה, ואין עליה תשובה אחת נכונה.
מסיבות חד פעמיות
במידה ואתם רוצים לעשות מסיבה רק פעם בכמה זמן ואתם לא מתכוונים לעשות מסיבות על בסיס שבועי, הרי שלא בטוח שאתם צריכים לקנות ערכת קריוקי. פעמים רבות תוכלו לבחור באופציה של השכרת ערכה כזאת כי כך למעשה בכל פעם מחדש תוכלו לבחור ערכה אחרת שנראית לכם טובה. עוד יתרון שממנו יכול ליהנות מי ששוכר ערכות כאלה ולא קונה אותן זו העובדה שלא צריך לאחסן את הערכות, כך שאין ספק שכדאי לקחת גם את הנושא הזה בחשבון. חשוב לדעת מראש איפה תתקיים המסיבה והאם יהיה חשמל באזור או לא כי תמיד ניתן לבחור בין השכרת ערכות ניידות ובין השכרת ערכות שכן דרוש להן חשמל קבוע.
מסיבות פעם בשבוע
אם, לעומת זאת, אתם רוצים לעשות מסיבה פעם בשבוע ורוצים לעשות קריוקי, הרי שאין כל טעם לשכור את הערכה ועדיף לקנות אותה. ככל שהשימוש שלכם בערכה הזאת יגדל כך ברור שהקנייה תהייה משתלמת יותר, ובוודאי תשמחו לדעת שלא מדובר על הוצאה כלכלית גדולה מידי. יש היום הרבה סוגים של בידוריות שיכולות להתאים לכל אחד, כך שאתם יכולים לבדוק מה האפשרויות הקיימות וכך למעשה לבחור את הערכה הכי מתאימה לכם. אין סיבה שתיקנו את הבידורית הכי יקרה שיש, אך מצד שני גם קניית הערכה הכי זולה זה לא משהו שכדאי לעשות כי בסופו של דבר ערכות זולות מידי לא מחזיקות מעמד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !