מרכז הסאונד – מערכת סאונד לגינה ולחצר – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת של מערכות סאונד לבית ולגינה  לרבות, מערכת סאונד קומפלט ,(מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

ראו כאן מבצעים על רמקולים בלוטוס לגינה  |  תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

מערכת סאונד היא משהו נפוץ מאוד אשר נמצא כמעט בכל מקום, בחדר, בסלון, בעבודה ואפילו בגינה או בחצר, הפעם נתמקד במערכת סאונד לגינה או לחצר, שכן היא שונה מאוד מרוב מערכות הסאונד, מדובר על מקום פתוח אשר בו הצלילים רוצים לברוח ולהתפזר לכל עבר, נוסף על כך בדרך כלל הצורך ממערכת סאונד לגינה יהיה שונה ותובעני יותר, זאת אומרת בדרך כלל מערכת סאונד לגינה תהיה חזקה ועמידה יותר מאשר מערכת שמע לבית, מערכת שמע לסלון או לחדר השינה. 

למערכת סאונד לגינה ישנה נקודת תורפה עיקרית שאותה חשוב מאוד להבין ולקחת בחשבון, מערכת לגינה נותרת חשופה לנזקי מזג האוויר, שמש, גשם או אפילו סתם לחות וטמפרטורות קיצוניות לכאן ולכאן, זוהי נקודה שצריך להתחשב בה לפני רכישת מערכת סאונד לגינה ולהבין איזו מערכת או רמקולים מתאימים לנו ביותר. 

 

מה כוללת מערכת סאונד לגינה ?

מערכת סאונד לגינה יכולה להגיע בכמה צורות שונות , החל מרמקול אחד מוגבר בעוצמה מספקת, ועד מערכת שלמה של מספר רמקולים הפזורים בחלל הגינה. 

לכל אחד יש את המערכת המתאימה לו לפי הצרכים האינדיבידואלים, מידת שטח חלל הגינה, ובחירת אזורים בגינה בהם יהיה הסאונד משמעותי ונדרש יותר לקהל הנוכחים.

כמו שצויין גם רמקול מוגבר אחד בעוצמה מספקת יכול להוות מערכת סאונד מצויינת ומספקת לגינה, כמובן שתמיד עדיף להוסיף עוד לפחות ערוץ/רמקול אחד על מנת לקבל סאונד סטריאו המקיף אותנו ותוחם את עצמו מכיוונים שונים, וכאשר מדובר על גינה, אשר היא שטח פתוח, חשוב מאוד לתחום באמצעות הרמקולים אזור מסוים ולהשמיע סאונד בו בצורה אופטימלית, סוחפת אשר מקיפה מכל עבר.

במקרה של גינה גדולה אשר בה יש אזורים שונים וצרכי השמעה תובעניים יותר, מומלץ להצטייד במערכת הכוללת מספר רמקולים רב יותר ולרוב אלו יהיו רמקולים פסיביים – זאת אומרת שהם דורשים מגבר/רסיבר.

חלוקת הרמקולים ופיזורם בחלל משתנה ותלויה במידת וצורת הגינה.

האם צריך רסיבר למערכת סאונד לגינה ? 

רסיבר הוא מוצר נדרש לכל מערכת של רמקולים פסיביים, לא משנה היכן היא נמצאת. 

אם במקרה ספציפי של התקנת מערכת סאונד לגינה נדרשים מעל שני רמקולים, מומלץ להצטייד ברמקולים פסיביים ואלו דורשים צירוף של רסיבר, רסיבר הוא המקשר בין התוכן המוזרם אליו ואל הרמקולים אשר הוא משדר אליהם את התוכן המושמע. 

ישנן נקודות עיקריות בבחירת רסיבר לגינה, אחת מהן היא מספר הערוצים, בסופו של דבר ערוצים היא מילה אחרת לרמקולים הניתנים לחיבור לרסיבר לדוגמה 5.1, 7.1, 9.2, אפילו 11.2 ועוד.. המספר הראשון מציין את מספר הרמקולים והמספר השני מציין את מספר  הוופרים הניתנים לחיבור לרסיבר. 

הנקודה השנייה היא עצמת המגבר לערוץ בוואט, לכל רסיבר יש חלוקת וואט לפי ערוץ ונדרש להתאים בין עצמת הרמקולים אל עצמת הרסיבר /מגבר. 

[ ראו כאן מדריך איך לבחור רסיבר קולנוע ביתי ]

כמה רמקולים מומלץ להתקין במערכת סאונד לגינה?

זאת שאלה שכיחה ונפוצה מאוד וכמו שצויין היא תלויה רבות בצורך ובמידת חלל ההשמעה, בגינה של עד 15-20 מטרים מרובעים הצורך הוא במינימום 2 רמקולים על מנת לקבל תחימה של איזור, סאונד מלא יותר, ועצמה העומדת על לפחות 150w לשני הרמקולים ביחד, אין שום בעיה להצטייד במספר גדול יותר של רמקולים ולפזרם בחלל אם זהו הרצון, רמקולים נוספים הפזורים בגינה אינם יגרעו מהחוויה אלא יכולים להעצים אותה רבות. 

בגינות ובחצרות גדולות יותר מומלץ להצטייד במספר גדול יותר של רמקולים הפזורים בגינה, ובגינה של 50 מטרים מרובעים למשל וכאשר הצורך הוא ממוצע ולא תובעני במיוחד ההמלצה היא להצטייד ב4 רמקולים לפחות ולהציבם במקום אסטרטגי על מנת להקרין את הסאונד השלם ביותר למקום בו קהל המאזינים נמצא. 

כמובן שככל ששטח הגינה או חלל ההשמעה גדל  כך גם מספר הרמקולים הנדרש או הרצוי. 

חשוב להבין שאין גבול למספר הרמקולים הניתנים להתקנה ובמקרה של צורך תובעני וספציפי ניתן להתקין גם מספר דו ספרתי של רמקולים על מנת לספק גם את הצרכים הכבדים ביותר, כמובן שלמספר רמקולים כזה דרוש רסיבר מתאים, דבר שהרחבנו עליו בתחילה. 

מערכת סאונד לגינה מוגנת מים. יש דבר כזה? 

בתסריטים רבים אין דרישה ליותר משני רמקולים לגינה או לחצר, זה יכול לקרות במקרים בהם הגינה או החצר לא גדולה במיוחד ולא עולה על 20 מטרים, וכמובן במקרים שהצורך המערכת סאונד לגינה הוא בסיסי ביותר, לשמוע קצת סאונד מהטלוויזיה, מדי פעם השמעת מוזיקת רקע וכו… 

כיום ישנה אופציה פופולרית במיוחד והיא מערכת שמע לגינה מוגנת מים, מערכת זו כוללת בדרך כלל שני רמקולים כאשר אחד הוא המאסטר הכולל מגבר, לרוב גם כניסה ויציאה קווית, וגם, ברוב המקרים, חיבור bluetooth. 

והרמקול השני הנקרא slave המוגבר ע”י המגבר הנמצא במאסטר ומחובר אליו באמצעות כבל, מערכות כאלו מהוות פתרון מצויין לצורך בסיסי, שכן הרמקולים מוגני מים והחיבורים היחיד שנדרש לבצע הם, חיבור אחד בין הרמקולים, וחיבור שני של המאסטר לחשמל. 

ההתקנה של מערכות כאלה היא די פשוטה ולא מצריכה ידע מקצועי במיוחד והרמקולים מגיעים עם תושבת יעודית לתלייה ברוב המקרים. 

למרות שאופציה זו פופולרית ונוחה להתקנה, היא לא תספק יותר מצרכים בסיסיים כמו שצויין בתחילה. 

האם ניתן להשתמש ברמקולים מוגברים מקצועיים לגינה? 

במקרים רבים כאשר מדובר על הגברה לגינה או לחצר ישנו צורך עמוק יותר בסאונד, אם מדובר על מוזיקה בקולי קולות לאורך היום והלילה ואם מדובר על סאונד של קולנוע ביתי עצמתי וסוחף, ישנם כאלו אשר רוצים ממש לדמות מסיבה בחצר ביתם, ולשם כך ישנו את הפתרון האידאלי, רמקול מוגבר PA SPEAKER, רמקול מוגבר הוא עצמתי מאוד ולרוב משמש לסאונד במסיבות ואירועים, כיום הדרישה לסאונד איכותי בחצרות הבתים התגברה באופן משמעותי, רמקול מוגבר מהווה פתרון מקצועי ושלם להגברה איכותית ועוצמתית להשלמת מערכת סאונד לגינה, רמקולים מוגברים מגיעים לרוב בתצורה של 10,12,15 אינצ’ים, למערכת שמע לגינה גם שניים במידת 10 אינצ’ים יכולים להיות פתרון אידאלי ואיכותי ביותר. אם אתם רוצים לעשות מסיבה ממש רצינית ובאופן חד פעמי, מומלץ להשתמש בשירותים של השכרת ציוד הגברה, וזאת על מנת לחסוך רכישה של ציוד הגברה.

מהם מחירים של מערכת סאונד לגינה ? 

מחירים של מערכת סאונד לגינה נעים מאוד ונמצאים בקצוות שונים ומרוחקים. 

לצרכים הבסיסיים והמינימליים ביותר ניתן למצוא מערכת שלמה מוגנת מים לגינה החל מכ1500 שקלים עד סביבות של 3500 שקלים, במחיר זה נקבל מערכת די בסיסית אך מספקת ובעלת הגנת מים ומזג אוויר ונוסף על כך התקנה פשוטה וחיבור bluetooth. 

עלות של מערכות מתקדמות יותר, כאלו הכוללות גם רסיבר ומספר יחסית רב של רמקולים הפזורים בחלל, גבוהה יותר ומחירן נע מ3500 שקלים עד כ 15000 שקלים ,מחיר זה תלוי רבות במספר הרמקולים יכולות הרסיבר מספר הערוצים ועוד.. 

באותו טווח מחירים ניתן למצוא גם מערכות סאונד לגינה הבנויות מרמקולים מוגברים מקצועיים, PA SPEAKERS, צמד רמקולים כאלו גם יעלה בטווח של 4000-20000 ש”ח הכל תלוי כמובן באיכות, עוצמה, ויכולות הרמקולים. 

[ ראו כאן רמקולים בלוטוס לגינה מומלצים 2023 + מחירי מבצע ]

איך מתבצעים התקנה וחיבור של מערכת סאונד לגינה ? 

מערכות שונות המיועדות לסאונד לגינה מצריכות סוגים שונים של התקנה, בכל המקרים התקנה איכותית במקומות אסטרטגיים היא הפתרון המומלץ, ההתקנה ברוב המקרים די בסיסית למרות שבמקרים מסוימים כאשר רסיבר מעורב במערכת, מלאכת ההתקנה יכולה להיות די מייגעת, במקרים של מערכות מוגנות מים עצמאיות מגיעים מתלים יעודיים לקיר, לעמוד או לתקרה, במקרים אחרים כמו ברמקולים מוגברים ניתן לרכוש מתלים לרמקולים, רצפתיים או מתקני תלייה לקיר, או בכלל חצובות לרמקולים העומדות על הקרקע להצבה מהירה וקיפול מהיר גם כן. 

במקרים של מערכות מורכבות חשוב להבין היכן להעביר את החיווט בצורה הבטוחה והעמידה ביותר, אם בקרקע בצינור שרשורי או בכלל בחציבה או תעלות על קירות הבית או עמודי הפרגולה בגינה. 

ישנם דרגות קושי ומורכבות שונות להתקנות השונות ולפני רכישה של מערכת סאונד לגינה חשוב להתייעץ עם גורמים המוסמכים לכך. 

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !