***שימו לב! אנו יבואנים של קונטרולרים ל- DJ, ציוד DJ, ציוד הגברה וסאונד לדי ג’יי (מחירים הכי זולים בישראל !!!) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום 😉😉😉 !

בין אם אתם דיג’יים מקצועיים ובין אם אתם רק מתחילים למקסס את המוזיקה שלכם, קונטרולר DJ איכותי יעשה הבדל עצום ביכולת שלכם להפיק צלילים ייחודיים. הקונטרולרים האלה מתוכננים עם מגוון רחב של תכונות ושילוב עם תוכנה, ומגיעים בטווחי מחירים רחבים, מה שמאפשר לכם למצוא דגם התחלתי או לשדרג את קונטרולר ה-DJ שלכם כדי לעלות מדרגה. בנוסף, קונטרולר DJ איכותי יכול להיות מתנה נהדרת אם אתם מכירים חובב מוזיקה שרוצה להיכנס לעולם הדיג’יינג.

כדי לעזור לכם למצוא את עצמכם בתוך המגוון הרחב של הקונטרולרים ל-DJ הקיימים היום בשוק, בדקנו מספר מאפיינים המבדילים ביניהם. הראשון הוא לאיזו רמה של דיג’יי תוכנן כל קונטרולר, שכן קונטרולרים ברמה של מומחים הם לעתים יקרים וקשים לשימוש עבור מתחילים, בעוד שלקונטרולרים ברמת כניסה לא תהיה את הפונקציונליות הדרושה לדיג’יים מקצועיים. בנוסף, בדקנו את התוכנה שאיתה מגיעים קונטרולרים שונים ולאיזו תוכנה כל קונטרולר מתאים, מכיוון שהוא צריך לעבוד עם שאר ציוד המיקסינג שלכם. בחנו גם תכונות כמו מספר הערוצים, הגודל והמשקל.


 

[ ראו כאן מבצעים של קונטרולר DJ במחיר הכי זול מהיבואן ! ]

בילינו שעות רבות בסקירת המפרט הטכני של הקונטרולרים הפופולריים ביותר לדיג’יי וקראנו חוות דעת של לקוחות כדי להגיע לרשימה של 5 הקונטרולרים הטובים ביותר לדיג’יי. המשיכו לקרוא לחוות דעת מפורטות של כל קונטרולר, עם יתרונות וחסרונות. מדריך הרכישה שלנו מכסה את כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת קונטרולר DJ, ולבסוף את המדריכים הנוספים שלנו.

סיכום קצר

בחירת העורך: Pioneer DJ DDJ-1000
“הבחירה הטובה ביותר למקצוענים, עם כמות מדהימה של תכונות, כולל ג’וגים בגודל מלא. אתם תתאהבו בדק הזה עבור הופעות ומיקסינג מתקדם”.
הקונטרולר הטוב ביותר עם מסך מגע: Pioneer DJ XDJ-RX3
“הדק הזה מגיע עם הרבה תכונות שימושיות למקצוענים, כמו Track Zoom ומקלדת, יחד עם מסך מגע גדול למדי”.
הטוב ביותר לסקרצ’ינג: קונטרולר DJ דיג׳יי Pioneer DDJ-RZ
“כל מה שאתם צריכים כדי לתקלט, בסט אחד – יחידה נוחה וידידותית עבור מתי שאתם מוכנים לשדרג לסט מקצועי”.
הטוב ביותר למתחילים: Pioneer DDJ 400
“קונטרולר DJ מצוין אשר מי שחש בעולם הדיג’יי יאהב – מגיע עם תוכנת djuced dj המשלבת הדרכות וידאו מועילות”.
הטוב ביותר לדיג’יים ברמה ממוצעת: 3 די ג’יי Native Instruments Traktor Kontrol Mk 3
“קונטרולר מדהים וקל לשימוש למתחילים שמחפשים שדרוג”.

סקירת 5 הקונטרולרים המובילים ל-DJ לשנת 2022

הראשון: Pioneer DJ DDJ-1000 – בחירת העורך

תכונות
רמה: מקצועי
תוכנה: Rekordbox DJ (מתאימה ל-Mac ול-Windows)
ערוצים: 4
ממדים: 27.9 x 14.2 x 2.9 אינץ’
משקל: 5.9 ק”ג
תכונות נוספות: 4 Beat FX ו-Sound Color FX חדשים, פיידר Magvel משופר – מתאים למעל ל-10 מיליון תנועות.

ציון העורך: 9.9 מתוך 10 כוכבים בדירוג העורך.

משתמשים מתלהבים מהקונטרולר DJ הזה מבית Pioneer הודות לביצועים המדהימים והמחיר הנוח שלו, והכריזו עליו כקונטרולר הקרוב ביותר למערך DJ של מועדון לילה שכמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו. Pioneer אימצה את ה-Layour בו השתמשו מערכי CDJ ישנים יותר, מה שהיה הסטנדרט במועדנים במשך תקופה ארוכה, כך שזהו מעבר קל לקונטרולר עבור דיג’יים מקצועיים. הקונטרולר הזה מאובזר במסכי LCD כפולים במרכז של כל ג’וג, המספקים מידע שניתן להתאים אישית על צורות גל, פעימות לדקה ועוד, בעת השימוש בג’וגים.
המשתמשים אהבו את ה-Magvel Fader בבסיס הקונטרולר הזה, שתוכנן להיות עמיד במיוחד ומספק שליטה מורכבת. כמו כן, הוא מקל על ביצוע סקרצ’ינג עם הקונטרולר הזה מכיוון שיש לייטנסי נמוך מאוד בין הקרוספיידר לבין התנועות של הג’וגים. לוח הבקרה הראשי מוגדר לארבעה ערוצי סאונד, מה שעוזר לדיג’יים המעוניינים למקסס צלילים מורכבים.

החלק האחורי של הקונטרולר מצויד כהלכה, עם ארבע כניסות לחיבור ל-CDJ נוספים או לפטיפונים אנלוגיים, בהתאם לצורך. הוא כולל שתי כניסות מיקרופון ויציאת מאסטר, כך שאתם יכולים להתחבר ישירות אל מערכת הגברה בהופעה הבאה שלכם. [ ראו כאן מבצעים על מערכות הגברה לרכישה  ]

הקונטרולר מגיע עם תוכנת Rekordbox DJ; המתאימה גם ל-Windows וגם ל-Mac, אם כי אחת התלונות שהיו למשתמשי Serato היא שלא ניתן למפות אותו לתוכנה הזאת.

 

מה הופך אותו למיוחד?
• מעוצב כמו מערכת CDJ למועדון
• קל לבצע סקרצ’ים הודות ללייטנסי נמוך בקרוספייד
• מסכי LCD במרכז של כל ג’וג

מה החסרונות שמצאנו?
• לא ניתן למפות אותו בתוכנת Serato


 

השני: Pioneer DJ XDJ-RX3 – הקונטרולר הטוב ביותר עם מסך מגע

תכונות

רמה: מקצועי
• תוכנה: Rekordbox DJ (מתאימה ל-Mac ול-Windows)
ערוצים: 2
תכונות נוספות: מסך מגע גדול בגודל של 10.1 אינץ’, לתצוגת מידע ולטעינת סרטונים ותמונות לדקים.

ציון העורך: 9.4 מתוך 10 כוכבים בדירוג העורך.

המשתמשים אהבו את הקונטרולר הרב תכליתי הזה מבית Pioneer, הכולל פקדי מיקסינג לשני ערוצים ומסך מגע גדול של 10.1 אינץ’ בחלק העליון של היחידה. מסך המגע מציג את הפרטים הדרושים לכם בעת מיקס, ובנוסף כולל את ה-Track Zoom של Pioneer כדי לאפשר לכם לחדד במהירות את צורות הגל כדי להתאים לקצב. דרך המסך, אתם גם יכולים לחפש בספריית המוזיקה ובהגדרות שלכם כדי למצוא במהירות את מה שאתם צריכים.
מסך ה-EQ במרכז הקונטרולר הוא תכונה נוספת שדיג’יים מקצועיים אהבו ביחידה הזו, מכיוון שהוא מקל על בדיקת עוצמות מבלי לחזור לתוכנה.

 

למה הוא נכנס לרשימה שלנו?

• מסך מגע של 10.1 אינץ’
• מסך EQ

במה הוא פחות אידיאלי?
• יקר
• אין תמיכה בשירותי סטרימינג


השלישי: Pioneer DDJ-RZ Flagship – הטוב ביותר לסקרצ’ינג

תכונות
• רמה: מקצועי
תוכנה: Rekordbox DJ (מתאימה ל-Mac ול-Windows)
• ערוצים: 4
ממדים: 34 x 16.5 x 3.8 אינץ’
משקל: 10.6 ק”ג
תכונות נוספות: מגיע עם מעמד, בד לניקוי ואוזניות

 

ציון העורך: 9.2 מתוך 10 כוכבים בדירוג העורך.

הקונטרולר המקצועי הזה מבית Pioneer אולי יקר מעט, אך בתור קונטרולר הדגל לשימוש עם תוכנת Rekordbox DJ, המשתמשים לא יהססו לומר לכם שהוא שווה את המחיר. הקונטרולר נועד לחקות את תוכנת Rekordbox, מה שהופך את המעבר לקונטרולר הזה מתוכנות אחרות לאינטואיטיבי עבור המשתמשים ומאפשר מקסוס מהיר יותר של רצועות מורכבות. הודות לפקדים לארבעה ערוצים, קל לבצע מיקסים מפורטים ומדויקים מבלי לעבור בין דקים בתוכנה. בנוסף, ניתן למפות את הקונטרולר לתוכנות אודיו רבות אחרות, כולל Serato ו-Virtual DJ.

 

המשתמשים אהבו את הג’וגים, שהם גדולים, מוגבהים ויצוקים מאלומיניום, כך שהם מספקים תחושה מצוינת בעת הסקרצ’ינג. הקונטרולר מיוצר עם התאמת תחושת ה-jog של Pioneer, כך שאתם יכולים להתאים במדויק את ההתנגדות של הג’וגים לסקרצ’ינג שלכם. הג’וגים מגיעים גם עם סמני נקודות Cue מוארים המאפשרים לנעוץ בקלות את נקודות ה-Cue והלופ בכל פעם מחדש.
החיסרון של הקונטרולר הזה הוא שהוא גדול וכבד למדי בהשוואה לקונטרולרים מקצועיים אחרים, מה שעלול להקשות על הנשיאה להופעות. עם זאת, Pioneer מוכרת את הקונטרולר הזה בחבילה עם מעמד, בד לניקוי וסט אוזניות לדיג’יי, שזו תוספת נחמדה עבור המחיר – למרות שמשתמשים ציינו כי האוזניות הן באיכות נמוכה יחסית, בהשוואה לביצועים של הקונטרולר עצמו.

מה מיוחד בו?
• עיצוב הקונטרולר מחקה את ה-Layout של תוכנת Rekordbox DJ
• ניתן לכוונן את הג’וגים לסקרצ’ינג
• סמני Cue מוארים

מה החסרונות?
• גדול וכבד
• יקר
• האוזניות שמגיעות איתו הן באיכות בינונית


 

הרביעי: Pioneer DDJ 400 – הטוב ביותר למתחילים

תכונות

רמה: מתחילים ומתקדמים
• תוכנה: DJUCED 40
ערוצים: 2
ממדים: 12.6 x 7.6 x 1.9 אינץ’
משקל: 1.9 ק”ג
תכונות נוספות: מערך למידה ואימון מקיף

ציון העורך: 9.6 מתוך 10 כוכבים בדירוג העורך.

הקונטרולר הזול הזה מבית Pioneer DDJ 400 הוא בחירה מצוינת עבור דיג’יים ברמה ממוצעת שלא רוצים להוציא הון על שדרוג הקונטרולר שלהם או אפילו לדיג’יים מקצועיים שצריכים קונטרולר גיבוי לקחת איתם להופעות. הקונטרולר מגיע עם תוכנת DJUCED 40 המספקת את כל מה שתוכנת DJ צריכה לספק.
הקונטרולר מורכב משני דקים עם ג’וגים קטנים יחסית, בהם חיישני מגע. בנוסף, היחידה מגיעה עם כרטיס קול מובנה ומיקסר. אחת מגולות הכותרת של הקונטרולר הזה, בעיקר עבור דיג’יים מתחילים, הוא מערך הלמידה שלו. הקונטרולר מגיע עם מערך למידה שלם, המיועד לאימון ולמידה, כך שדיג’יים יכולים בעזרתו לחדד את היכולות שלהם ולהרחיב את הידע שלהם. קונטרולר זול במיוחד, המהווה בחירה מושלמת עבור דיג’יים מתחילים, אך גם עבור מקצוענים שצריכים קונטרולר נוסף למקרי חירום.

ממה התרשמנו?

• מערך למידה מקיף
• תמורה נהדרת למחיר הנמוך

 

מה החסרונות שכדאי לשים לב אליהם?

• ג’וגים קטנים יחסית


 

החמישי: Native Instruments Traktor Kontrol S2 Mk3 – הטוב ביותר לדיג’יים ברמה ממוצעת

תכונות

• רמה: מתחילים/ממוצע
• תוכנה: Traktor DJ
• ערוצים: 2
• ממדים: 16.5 x 12.8 x 1.6 אינץ’
• משקל: 2.4 ק”ג
תכונות נוספות: ג’וגים מוגדלים

ציון העורך: 9.1 מתוך 10 כוכבים בדירוג העורך.

הקונטרולר הזה מבית Native Instruments הוא בחירה מצוינת עבור דיג’יים מתחילים המעוניינים לשדרג את הקונטרולר הבסיסי שלהם ליחידה שיש בה הרבה מהתכונות שיש לקונטרולרים באיכות מקצועית. הקונטרולר כולל ג’וגים גדולים יותר בהשוואה לגרסאות שקדמו לו, אשר משתמשים ציינו כי מזכירים מאוד ויניל אמיתי והם קלים לשימוש בכל הנוגע לסקרצ’ינג.
הקונטרולר מספק שליטה לשני ערוצים בלבד, מה שעשוי להגביל את השימושיות שלו עבור דיג’יים ברמה ממוצעת עד מתקדמת.

מה בולט?

• ג’וגים גדולים ומשופרים
• 16 פדים צבעוניים

אילו חסרונות מצאנו?

• המיקסר מתפשר על העומק לצורך פשטות

 

***שימו לב! אנו יבואנים של קונטרולרים ל- DJ, ציוד DJ, ציוד סאונד והגברה לדי ג’יי ותקליטנים (מחירים הכי זולים בישראל !!!) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום 😉😉😉 !

 

[ ראו כאן מחירון ומבצעים על פלטת DJ במחיר הכי זול מהיבואן ! ]


גורמים שכדאי לקחת בחשבון

כעת, לאחר שלמדתם יותר על 5 הקונטרולרים ל-DJ האהובים עלינו ביותר כיום בשוק, כיצד תבחרו ביניהם כדי לקבל את הקונטרולר המתאים לרמת הניסיון, השימוש המיועד והתקציב שלכם? מדריך הרכישה שלנו יכסה את כל מה שאתם צריכים לדעת בעת בחירת קונטרולר DJ, בין אם אתם דיג’יים מתחילים או מומחים, כולל התכונות החשובות שיקבעו כיצד תוכלו להשתמש בקונטרולר שלכם.

 

היתרונות ברכישת קונטרולר DJ באיכות גבוהה
אומנם תוכלו למקסס מוזיקה עם תוכנה בלבד, אך כל DJ יגיד לכם שקונטרולר יעשה את כל ההבדל ביכולת שלכם להפיק מוזיקה טובה. קונטרולר DJ איכותי מאפשר לכם למקסס במהירות רצועות בתוכנה מבלי להזיז רצועות ידנית עם עכבר, מה שבדרך כלל דורש מעבר אינסופי בין תפריטים. קונטרולר בקנה מידה מלא נותן לכם את החופש לגשת במהירות לפקדים שאתם משתמשים בהם הכי הרבה והוא הרבה יותר אינטואטיבי מכל תוכנת אודיו עבור רוב הדיג’יים.
קונטרולר DJ הוא גם יותר מסתם ממשק לתוכנה שלכם – הוא יכול לשמש כלוח All-in-One לאודיו כדי להוציא את המוזיקה שלכם. קונטרולרים רבים ל-DJ מאפשרים לכם לשמוע רצועות בתצוגה מקדימה שמקססתם מהמחשב הנייד שלכם לפני הוצאתם אל ציוד ההגברה. במקביל, קונטרולרים ל-DJ יכולים לשמש כממשק בין המחשב שלכם – המכיל את תוכנת האודיו ואת כל ספריית המוזיקה שלכם – לבין הרמקולים מהם אתם מתכננים להשמיע את הרצועות שלכם.


תכונות שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הקונטרולר DJ הבא שלכם

קונטרולרים ל-DJ יכולים להיראות מסובכים, במיוחד עבור דיג’יים מתחילים, אך ישנם מספר מאפיינים משותפים המגדירים את הביצועים, השימושיות והמחיר של קונטרולרים רבים. בחלק זה, נסקור כמה מהתכונות החשובות שעליכם להכיר בעת בחירת קונטרולר DJ.

רמת הדיג’יי

כאשר אתם בוחרים קונטרולר DJ, חשוב שתהיו כנים עם עצמכם לגבי היכולות שלכם כדיג’יי והציפיות שלכם לגבי אופן השימוש בקונטרולר. סביר להניח שקונטרולרים DJ ברמה מקצועית יבלבלו דיג’יים מתחילים, ודיג’יים מתקדמים ככל הנראה יחושו תסכול עם קונטרולרים ברמת כניסה – כך או כך, בחירת מערכת שאינה מותאמת לרמת היכולות שלכם היא בחירה לא מושכלת לכל הדעות.

התוכנה הכלולה והתאימות

התוכנה הכלולה בקונטרולר DJ שלכם היא חלק חשוב ביותר מחווית התקלוט שלכם, מכיוון שבסופו של דבר באמצעותה תמקססו את המוזיקה עם הקונטרולר. תוכנת Rekordbox DJ נחשבת לקלה יחסית ללמידה עבור מתחילים, אך חזקה מספיק עבור דיג’יים מקצועיים, ולכן קונטרולרים רבים – כולל כל הקונטרולרים של Pioneer שסקרנו – מגיעים עם התוכנה הזו. תוכנת Serato מגיעה במספר גרסאות בהתאם לרמת הניסיון של הדיג’יי שאליו מיועד הקונטרולר – אחת ההשקעות הנוספות הטובות ביותר שתוכלו לעשות ככל שתצברו כישורים וניסיון היא לשדרג את התוכנה שלכם תוך שאתם ממשיכים להשתמש באותו קונטרולר.
כאשר אתם בוחרים תוכנה, ודאו שהיא מתאימה למחשב שלכם – Windows או Mac – ולטלפון הנייד שלכם – אנדרואיד או iOS.
אל תשכחו לבדוק האם ניתן למפות את הקונטרולר לתוכנות אחרות באמצעות MIDI אם אתם מתכננים להשתמש בתוכנה משלכם ולא בזו שמגיעה עם הקונטרולר שלכם.

מספר ערוצים

מספר הערוצים בקונטרולר DJ קובע למעשה בכמה רצועות שונות תוכלו לשלוט בנפרד במיקס שלכם. לרוב, קונטרולרים מגיעים בדגמים של שתיים או ארבע רצועות, כאשר קונטרולרים ברמת מתחילים כוללים שני ערוצים בלבד וקונטרולרים ברמה מקצועית כוללים ארבעה ערוצים. קונטרולרים בעלי שני ערוצים מסוגלים לעתים קרובות לשלוט בארבע רצועות בהתאם לתוכנת האודיו שלכם, אך שימו לב שבמקרה הזה קבוצה אחת של פקדים בקונטרולר תצטרך לעבור בין שתי רצועות – כך שרוב הקונטרולרים ממליצים על קונטרולר בעל ארבעה ערוצים אם אתם מתכננים למקסס ארבע רצועות.

 

ממדים

גודל הקונטרולר DJ שלכם יכול להיות משמעותי אם אין לכם הרבה מקום, למשל במערך של אולפן קטן, או אם אתם מתכננים לנגן במועדון צפוף או לנסוע בדרכים עם הקונטרולר שלכם. באופן כללי, קונטרולרים לדיג’יים מתחילים יהיו קטנים יותר מקונטרולרים באיכות מקצועית, מכיוון שיש להם פחות פקדים.
אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על גודל הקונטרולר הוא הפטיפונים – אם אין לכם הרבה מקום, שקלו לבחור בקונטרולר עם פטיפונים קטנים יותר.

 

משקל

בנוסף לגודל, משקל הוא שיקול חשוב בכל הנוגע לנשיאת הקונטרולר שלכם בין הבית לאולפן או למועדון. באופן כללי, קונטרולרים ברמת כניסה הם לרוב קלים יותר מקונטרולרים DJ ברמה מקצועית, אם כי המשקל צריך להיות שיקול משני להגדרות התכונות שאתם צריכים כדי למקסס מוזיקה כמו שאתם אוהבים.

 

 

מסך

המסך הוא תכונה נפוצה בקונטרולרים DJ באיכות מקצועית, מכיוון שהם מאפשרים לכם להשתמש בקונטרולר שלכם ללא חיבור למחשב נייד. עם זאת, מסכים יכולים לעזור גם אם אתם משתמשים בקונטרולר שלכם עם תוכנת האודיו פתוחה, מכיוון שהם מאפשירם לכם לעקוב אחר עוצמות הקול ישירות על הקונטרולר, ולפנות מקום במסך של התוכנה. ישנם מסכים בגדלים ובסוגים שונים בקונטרולרים האלו, כך שכדאי לקחת בחשבון את סגנון הדיג’יינג שלכם בעת בחירת סוגי המסכים שאתם צריכים.

 

כניסות ויציאות

הכניסות והיציאות בקונטרולר DJ שלכם יקבעו לאן אתם יכולים לנתב את האודיו שלכם, לכן ודאו שאתם בוחרים בקונטרולר עם אפשרויות רבות מספיק. רוב הקונטרולרים מגיעים עם כניסת מיקרופון וחיבור USB אחד או שניים כדי להתחבר למחשב או למסך משני. גם מספר ערוצי ה-Output יכולים להשתנות, מה שיכול להיות חשוב אם אתם עובדים עם מערכות רמקולים גדולות יותר או ממשקי שמע מרובים. בדקו שלקונטרולרים ל-DJ קטנים ברמת כניסה יש את היציאות שאתם צריכים, מכיוון שהם יחסית פשוטים בהשוואה לקונטרולרים מקצועיים.

USB וזיכרון פנימי

אם אתם מתכוונים להשתמש בקונטרולר שלכם ללא מחשב נייד – דבר שלעתים קרובות שמור לדיג’יים מומחים – תצטרכו דרך לטעון את ספריית האודיו שלכם על הקונטרולר. ניתן לעשות זאת על ידי בחירה בקונטרולר עם זיכרון פנימי לאחסון השמע, אך קונטרולרים נוספים מיוצרים עם כניסת USB מכיוון שזה מספק גמישות רבה יותר להכנסה והוצאה של מוזיקה לקונטרולר שלכם. לדוגמה, הקונטרולרים Pioneer DDJ-1000 ו-DDJ-RZ מגיעים עם שתי יציאות USB כדי שתוכלו להוסיף מספר ספריות מוזיקה.

ג’וגים

הג’וגים הם צמד הפלטות שמגיעות כמעט עם כל הקונטרולרים המודרניים לדיג’יי. הם נועדו לחקות את פטיפוני הוויניל של מערכות הדיג’יי הישנות יותר ולאפשר לכם שליטה עדינה על מקסוס מוזיקה. ניתן להשתמש בג’וגים כדי להאיץ או להאט רצועות ולייצר פיידים בין רצועות. עבור דיג’יים רבים, הג’וגים חיוניים גם ליצירת סקרצ’ים מותאמים אישית במיקס. ג’וגים עשויים להיות ממונעים או לא ובעלי רגישויות שונות ללמגע, בהתאם למבנה הקונטרולר – הכול תלוי בסגנון ובהעדפה של הדיג’יי. כמו כן, הם מגיעים בגדים שונים, אם כי גודל הג’וגים הוא אחד מהמשפיעים העיקריים על הגודל והמשקל של הקונטרולר.
אביזרים נוספים

קונטרולרים ל-DJ הם ציוד יקר, אך תזדקקו לכמה אביזרים כדי להשלים את מערך הדיג’יי שלכם. רוב הדיג’יים ירצו מעמד שיחזיק את הקונטרולר שלהם בגובה נוח, יחד עם זוג אוזניות ותיק נשיאה. קונטרולרים מסוימים מגיעים בחבילה עם חלק מהדברים האלה או עם כולם – כמו החבילה של Pioneer הכוללת סט אוזניות ומעמד יחד עם הקונטרולר – מה שיכול לעזור בכך שזה חוסך מכם לקבל החלטות רבות ברכישה. מצד שני, אולי תרצו סט אוזניות ספציפי, או תיק נשיאה מסיבי יותר.

 

קונטרולר DJ – שאלות נפוצות

איזה עוד ציוד אצטרך כדי להיות דיג’יי?

לטוב ולרע, קונטרולר DJ הוא לא הציוד היחיד שתצטרכו כדי להתחיל לתקלט. תזדקקו למחשב כדי להתממשק עם הקונטרולר באמצעות התוכנה הכלולה, וממשק שמע כדי לשלוח את המוזיקה הממוקססת לרמקולים או למערכת ההגברה שלכם. בנוסף, תצטרכו סט רמקולים וזוג אוזניות DJ כדי להשמיע את המוזיקה לעצמכם ולקהל.

כיצד אבחר קונטרולר לסקרצ’ינג?

השיקול החשוב ביותר בכל הנוגע לסקרצ’ינג הוא סט הג’וגים המובנה בקונטרולר שלכם. אם אתם מתכננים לעשות הרבה סקרצ’ים, הקפידו לבחור בג’וגים רגישים ללחץ, שהם גם גדולים יחסית וקלים לשימוש, כמו למשל ב-Pioneer DDJ-1000.

אילו סוגי רמקולים אצטרך לחבר?

תצטרכו סט של רמקולים מוגברים כדי להשמיע מוזיקה ישירות מהקונטרולר DJ שלכם, אם כי דיג’יים רבים בוחרים לכלול ממשק אודיו עם הקונטרולר שלהם, כדי לממש את היכולת להשתמש ברמקולים מוגברים או לא מוגברים.

[ ראו כאן מבצעים של רמקולים מוגברים – במחיר הזול בישראל ]

האם אצטרך כרטיס קול?

תצטרכו כרטיס קול רק אם אתם מתכננים להשתמש בקונטרולר שלכם ללא מחשב נייד, המכיל את ספריית השמע שלכם. אם אתם משתמשים בקונטרולר שלכם לבד, רוב הדגמים מציעים כניסות USB כדי לטעון במהירות ובקלות את ספריית האודיו על הקונטרולר שלכם.

פסק הדין שלנו

הקונטרולרים ל-DJ האהובים עלינו כיום בשוק הם DDJ-1000 ו-XDJ-RX3 מבית Pioneer וה-Native Instruments Traktor Kontrol S2 Mk 3. כל שלושת הקונטרולרים הללו מיועדים לדיג’יים מומחים ומקצועיים וכוללים המון תכונות שיאפשרו לכם את החופש ליצור.

 

ראו עוד במרכז הידע שלנו :

 

כתב: דוד מעיין

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !