מרכז הסאונד | יבואני מקרנים לגינה ולמרפסת – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומפיצה של מקרנים , לרבות, מקרנים לגינה  (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

מקרן לגינה – המדריך המלא

השילוב בין אוויר טוב ובין סרט טוב מעולם לא הרגיש כל כך טוב… היום לגור בבית עם גינה זו פריבילגיה לא קטנה, אנו ממליצים לכם להוציא את המירב מהגינה שלכם. הגינה היא מקום אירוח אלטרנטיבי לבית. עדיף שיהיה מבולגן בגינה מאשר בבית עצמו. כאשר מגיעים אורחים, בין אם זה אירוע קטנטן ובין אם סתם בא לכם לצפות בסרט, אתם צריכים מקרן. בעזרת המקרן תוכלו לצפות ביחד בסרטונים משפחתיים, בסרטים, לעשות ערבי קריוקי ועוד המון פעילויות מגבשות. בחירת מקרן לגינה מצריכה מאיתנו לקחת בחשבון כמה דברים…

 

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום ! 

*** אנו יבואנים של מקרנים (מכירה סיטונאית) ושל מסכי הקרנה ואביזרים.. כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

                                                           – – – – – – – –

לחץ כאן ל:

מחירון מקרני Benq | מחירון מקרני Epson | מחירון מקרני OPTOMA | מחירון מקרני NEC

מחירון מקרן 4K | מחירון מקרנים ניידים | מחירון מקרני Panasonic מחירון מקרני ViewSonic

מחירון מסך הקרנה חשמלי | מחירון מסך הקרנה חצובה | מחירון אביזרים למקרנים

                                                            – – – – – – – –

 

במה שונה מקרן לגינה מאשר מקרן לבית?

מקרנים לבית ומקרנים לגינה יכולים להיות די זהים, יש מספר פרטים במפרט הטכני שעלינו לשים עליהם דגש כאשר אנחנו בוחרים מקרן לגינה.

 

הדבר הראשון והחשוב ביותר שנבדוק היא עוצמת ההארה של המכשיר (Ansi Lumens). כולם מכירים את הבעיה שיש למקרנים, לפעמים כאשר יש קרני אור הנכנסות דרך החלון, הצפייה כבר לא כל כך נוחה ולא רואים כראוי את מה שמשודר על פני מסך ההקרנה. עוצמת ההארה היא האחראית על כך שגם כאשר יש אור חיצוני, עדיין נראה את התמונה בצורה ברורה וחדה. כאשר אתם בוחרים מקרן לגינה, אין לכם ווילונות אם דרכים להימנע מקרני אור. לכן, אתם צריכים לשים דגש רב על פרמטר זה. רצוי לרכוש מקרן עם לפחות 3,000 אנסי לומנס.

הדבר השני שיש לשים עליו דגש הוא ההתניידות של המקרן. למה זה חשוב? אתם לא רוצים להשאיר את המקרן מחוץ לבית בשעות הלילה המאוחרות, כאשר כבר מתחילה להיות לחות. מדובר על מכשיר חשמל, מכשירים שלא מסתדרים היטב עם מגע במים… אמנם, יש מקרנים שהם חסיני מים, לדעתנו הדרך הטובה ביותר להימנע ממגע עם מים היא על ידי רכישת מקרן נייד, מקרן שנוח לכם בתום השימוש להחזיר הביתה. ניתן גם לרכוש כיסוי ממוגן. שימו לב, יש לדאוג לכך שמסך ההקרנה נמצא במקום מוגן מפני מים, הדרך הפשוטה ביותר היא על ידי רכישת מסך הקרנה חשמלי שנמצא באריזה קשוחה, בתום השימוש גוללים באופן מכני חזרה את מסך ההקרנה אל האריזה שלו.

מה עדיף, מקרן נייד או מקרן נייח?

ריכזנו לפניכם את היתרונות שיש בכל אחד מסוגי המקרנים:


מקרן נייד – יתרונות

נוחות

מקרן נייד הוא הרבה יותר נוח לשימוש בגינה, ניתן בסוף השימוש להחזיר אותו בחזרה אל הבית. כך אנחנו חוסכים לעצמנו רכישה של מקרן חסין מים. מלבד לכך, בדרך זאת המקרן הופך לרב שימושי ולא רק לגינה.

מיקום

מי מאיתנו יודע כמה חשוב חלל החדר היום… בשביל מקרן נייח אנו צריכים לבנות מדף, או מצד שני לשמר מקום אחד ספציפי בו המקרן יהיה מונח עד שנחליט על מקום אחר. מצד שני, מקרן נייד יכול להשנות, הוא הרבה יותר קטן ושוקל פחות, המקרן גם תופס פחות מקום.

מגוון

כיום, הפכו המקרנים הניידים לפופולריים ביותר. בדיוק בגלל זה התחרות בין החברות התעצמה. כיום, המגוון הרחב ביותר של המקרנים נמצא אצל קטגוריית המקרנים הניידים. המגוון הרחב מציע לנו דגמים שיכולים להתאים בדיוק לגודל הגינה שלנו, או לצורך המסוים שלנו.

 


מקרן נייח – יתרונות

מחיר

המקרנים הנייחים הם פחות פופולריים ונחשבים לישנים יותר. אם זאת, יש כאלה שלא יהיו מוכנים להחליף את המקרן הנייח בשום הון שבעולם. המחיר של המקרנים הנייחים הם נמוכים יותר מאשר המחיר של המקרנים הניידים. אמנם הפער לא גדול, אך בשביל אנשים מסוים זה פער משמעותי.

עוצמה

יש פער ניכר בין מוצר שמחובר לחשמל ובין מוצר שעובד באופן נייד, בכל תחום שבעולם. מקרן נייח מקבל אנרגיה זמינה לכל אורך זמן הפעילות וכתוצאה מכך הוא יעיל יותר מאשר מקרן נייד. את השוני בין השניים לא נבין עד הסוף, אנשי המקצוע ישימו לב לפרטים הקטנים האלה. לכן, אם בחרתם במקרן נייד, בחרו בתבונה מקרן העומד ברף גבוה.

אילו מסכי הקרנה יכולים להתאים למקרן לגינה?

עליכם לחשוב תחילה מהו קהל היעד שלכם. לא משנה עד כמה איכותי יהיה המקרן אותו בחרתם, אם מסך ההקרנה לא יהיה תואם באיכויות שלו, לא תוכלו להנות מצפייה ברמה גבוהה. קחו בחשבון, מקרנים קבועים יהיו יותר בעייתיים לגינה אלא אם כן יש להם אריזה קשיחה להגנה מפני הגשם כמו מסכי ההקרנה החשמליים. מסכי ההקרנה ( לחץ כאן למחירון מסכי הקרנה ) המתאימים הם:


מסך הקרנה חשמלי 

מסך זה לרוב יהיה תלוי. המסך נמצא בתוך אריזה קשיחה. יש 2 דרכי הפעלה למסך הקרנה חשמלי, האחד על ידי מנוע סינכרוני והשני באופן טובולרי. הייחוד של מסך הקרנה זה הוא הגודל שלו, המסכים החשמליים הם גדולים – 3.5 מטר ומעלה. רכשו את המוצר עם מנוע טובולרי, המנוע הזה חזק יותר ויעיל יותר מאשר גלילה ידנית. המחירים של מסכי ההקרנה החשמליים לא זולים מדי אך גם לא יקרים בהשוואה לסוגים אחרים.

מסך HD

מסך זה מיועד אך ורק לצורכי הקרנת סרטים איכותיים ומשחקי קונסולה עם רזולוציה גבוהה. כמובן, ניתן להשתמש במסך זה גם לדברים אחרים אך זהו ייעודו העיקרי. המסכים רחבים ומזכירים את האופציה שיש לנו היום במסכי הטלוויזיה למסך HD. גם פה המסך יהיה לרוחב כאשר בחלקיו העליונים והתחתונים יהיה פס שחור. המסכים הם לרוב חשמליים ויש להם גדלים שונים.


מסך הקרנה חצובה 

מסך זה ממוקם על חצובה, המסך מאוד קל ונייד. במרכז מסך החצובה יש חיבור לחצובה. המסך מיועד למקרנים שאינם דורשים איכויות גבוהות, המשתמשים העיקריים במסכים אלה הם מרצים ומורים העוברים ממקום למקום ונדרשים להציג מצגות כאלה ואחרות עבור הקהל. המסך מאוד קל לפירוק ומאוד פשוט להפעלה. רוב המסכים יהיו קטנים אך הגדולים מבין המסכים מגיעים לסדר גודל של 3 מטרים. רצוי לרכוש תיק איחסון למסך כדי לשמור עליו בזמן ההעברות.

מסך הקרנה ידני

אמנם מסך זה נחשב למסך הכי פשוט מבין כלל המסכים, אך הוא עד לא מזמן גם היה הנפוץ ביותר. סביר להניח שכבר פגשתם את המסכים האלה ברחבי בית הספר, במקומות מוסדיים וכד’… המסך תלוי על הקיר על ידי בורג. אופן הגלילה שלו הוא ידני, יש גם מסכים ידניים הנגללים באמצעות טריקה – חשוב לציין שמסכים אלה עם בלאי גבוהה יותר. אם השימוש שלכם מהמוצר הוא לא לצרכי הקרנת סרטים ומשחקי קונסולה, אין ספק שמסך זה עדיין מספק את העבודה.

איזה סוג מקרן מתאים לגינה?

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של מקרנים – LCD, DLP, CRT ומקרן לייזר. אנו נרחיב רק על הדגמים שיכולים להתאים לשימוש בגינה. שני המקרנים המתאימים לשימוש במקומות פתוחים כמו גינות, פארקים וכד’ הם:


הסוג הראשון – מקרן DLP

מקרן זה מצויד בטכנולוגיה חדישה, טכנולוגיית DLP. טכנולוגיה זו מבוססת על שבב בו נמצאים מראות זעירות, המראות פועלות לפי זרם חשמלי אשר מיוצר על ידי המקרן עצמו. מבחינת רזולוציה, חדות ובהירות, זו המערכת המתקדמת ביותר כיום בשוק. רוב המשתמשים העיקריים במערכת זו הם אנשי איכות, אנשים שלא מתפשרים על איכות נמוכה במשחקי קונסולה, בשידורי כדורגל או כל מיני תוכניות הדורשות מפרט עוצמתי. מבין כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק, כאשר מדובר על איכות, טכנולוגיה זו נמצאת בראש.

הסוג השני – LCD

הסוג הזה של המערכת מבוסס על שלושה פאנלים נפרדים, לכל אחד מהפנאלים יש ייעוד להעברת צבע אחד – אדום, ירוק או כחול. כאשר האור עובר דרך הפאנלים, הם נפתחים ונסגרים במקומות מסוימים. כך אנחנו מאפשרים מעבר או חסימת אור. היתרונות של טכנולוגית ה LCD בולטים דווקא בכך שלכל פאנל יש צבע משלו, כך רמת הבהירות והניגודיות נפרסות באופן שווה. השליטה בצבעים מאפשרת לנו להנות ממעבר חד בין תמונות, רמת בהירות נכונה ורזולוציה. בניגוד למערכות אחרות מערכת ה LCD עובדת בצורה טובה יותר גם באור יום, הנורה מפיקה עוצמה רבה יותר של לומנס.

חיי נורה – למה יש לשים דגש?

חיי נורה מוקצבים לפי שעות. מקרנים איכותיים יהיו לפחות עם 10,000 שעות פעילות של הנורה. לאחר שהנורה עוברת את מכסת השעות שלה צריך להחליף נורה במעבדת מקרנים. מחיר של נורה יכול להשתוות למחיר של מקרן חדש. אנו ממליצים להחליף מקרן לאחר שעברתם את מכסת השעות. כמובן, לעבור 10,000 לוקח כמה שנים… שימו לב שאתם מכבים את הנורה בתום השימוש, אל תשאירו את המקרן פתוח כשאתם כבר לא משתמשים בו. יחס נכון למוצר מאריך את אורך החיים שלו.

האם יש הבדל במחיר? ואם כן, עד כמה הוא קריטי?

אין הבדלים קריטים במחירים בין מקרנים המתאימים לגינה ובין דגמים מתאימים לבית, אלא אם כן אתם רוכשים מקרן חסין מים. אותו מקרן נייד המשמש אתכם לבית יכול גם לשמש אתכם לגינה. עליכם רק לשים דגש על עוצמת הארה תקינה ומסך הקרנה מתאים. המחירים של מקרנים אלה מתחילים בכ 1,500 ש”ח ויכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. את המחירים הנמוכים ביותר עבור מוצרים איכותיים תוכלו למצוא בחנויות שהן יבואן רשמי – חנויות שאין להם אדם המתווך בינן ובין הספקים בחוץ לארץ.

מאיפה רוכשים מקרן אמין במחיר הגון?

מקרן אמין תוכלו למצוא בחנויות שיש להם התמחות בנושא. “מרכז סאונד” היא אחת מהחנויות המובילות בארץ כיום בתחומים אלה.חברת מרכז הסאונד יכולה לתת לכם גם פתרונות בתחום הסאונד לגינה, לדוגמא עם רמקולים מוגני מים.  חשוב להגיע למקום כזה שיכול לספק לכם ייעוץ מקצועי, לא כל מקום יכול להכווין אתכם אל המוצר שבדיוק יתאים לכם. לכן, גם לא מומלץ לרכוש דרך האינטרנט או מיד שנייה, אלא אם כן אתם מאוד בקיעים בנושא הזה.

מסקנות

רכישת מקרן לגינה מצריכה מאיתנו לשמור על מספר דגשים שפחות קריטיים בבחירת מקרן לבית. תמיד העדיפו מקרן נייד על פני מקרן נייח כאשר מדובר על מקרן לגינה. יש לזכור שמקרן הנמצא בגינה חשוף יותר לתקלות אם אתם לא שומרים עליו כראוי, זכרו מקרן לגינה חשוף יותר לאבק ומים. מקרן לגינה יש לרכוש אך ורק מחנות שזו ההתמחות העיקרית שלה ולא דרך האינטרנט או יד שנייה. המחירים של המקרנים יכולים להיות גבוהים, בנוסף, גם מסכי ההקרנה עולים לא מעט כסף. חשבו את ההשקעה שלכם לפי המחיר הכללי כדי שלא תהיו מופתעים במעמד הרכישה. עוצמת ההארה הוא הדבר העיקרי שיש לשים דגש עליו, מבלי עוצמת הארה גבוהה לא תוכלו להנות מהקרנה ברורה ותמונה חדה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !