מרכז הסאונד – יבואני מערכות הגברה לאולמות אירועים וכנסים – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת עשרות דגמים של מערכות וציוד הגברה, ממבחר מותגים מובילים , לצד ציוד סאונד נלווה (מכירה סיטונאית בעיקר) לאולמות אירועים גדולים וקטנים. 

[ ראו כאן מחירון של: מחירון ציוד הגברה למכירה | מחירון מערכת הגברה ]

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600


ציוד הגברה לאולם אירועים – המדריך המלא

אולם אירועים ללא מערכת הגברה הוא לא אולם אירועים… מערכת הגברה היא הלב של עולם האירועים. לא די בעמדת הדי ג’יי כדי לגרום לאירוע להראות מושלם. איך בוחרים מערכת הגברה שתתאים לאולם האירועים שלכם?

*** אנו יבואנים של מערכות הגברה ומקרנים (מכירה סיטונאית בעיקר) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

                         חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום ! 

——-

אילו מערכות הגברה מתאימות לאולם אירועים?

תוכלו לבחור בין מערכות הגברה שונות, אבל יש כאלה שיתאימו ויש כאלה שפחות… אנו נראה לכם את כל הצדדים של מערכות ההגברה השונות שיכולות לעזור לכם.

בידורית

זאת המערכת המומלצת ביותר עבור אולמות אירועים, אתם צריכים בידורית עוצמתית שתגרום לכולם לקום ולרוץ לרחבת הריקודים. יש בידוריות שונות, ניידות ונייחות. בחרו בבידורית שיכולה לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר, תוכלו גם לתלות את הבידוריות במקומות שונים באולם האירועים. בדרך כלל, בידוריות נייחות הן מגושמות יותר וכבדות יותר אך הרבה יותר עוצמתיות. אתם יכולים לבחור בבידורית ניידת ולתפקד איתה כבידורית נייחת (להשאיר אותה מחוברת לחשמל), בידוריות אלה יותר קלות משקל ויותר נוחות למשתמש. שימו לב שיש חיבור בלוטוס למיקרופון, מיקסר מובנה ואקולייזר. בכל אולם אירועים כיום בארץ עובדים רק עם בידוריות, שימו לב שאתם בוחרים בבידורית איכותית מחברה מוכרת, בידורית בה ישמעו את הצלילים בצורה נקייה ונעימה. בידוריות לאולם אירועים צריכות להיות לפחות עם 500 וואט.

[ ראו במרכז הידע שלנו את המדריך המלא לבחירת מערכות הגברה מקצועיות ]


רמקול מוגבר

הרמקולים המוגברים הם גם מערכות הגברה שניתן למצוא באולמות אירועים. הרמקולים המוגברים עובדים עם מגבר המובנה בהם כבר. רוב הרמקולים המוגברים יהיו מחוברים אל המערכת באמצעות בלוטוס. רמקולים מוגברים נוחים מאוד לעבודה והסאונד שלהם במרבית המקרים מאוד זך ונעים. הדרך הטובה ביותר להשתמש ברמקולים מוגברים הם על ידי תלייה באופן שווה בחלל האולם. רמקולים מוגברים הם כמעט באותו המחיר של הבידוריות, טיפה פחות. גם כאן יש לשים דגש על בחירת רמקול מוגבר עוצמתי – לא פחות מ 500 וואט. האופציה השניה היא לבחור ברמקולים מוגברים פחות עוצמתיים, אבל לבחור בכמות גדולה יותר של מערכות הגברה.

רמקולים שקועים

סוג זה יכול מאוד להוסיף לנראות של האולם שלכם, רמקולים שקועים אינם יקרים אבל מאוד משדרים יוקרתיות. אם בחרתם ברמקולים שקועים, בחרו בכמות מזערית, אל תפריזו עם הרמקולים השקועים כי גם מדובר במוצר שדורש הרבה עבודת תכנון וגם הוא פחות עוצמתי מאשר רמקולים מוגברים או בידוריות.

מהי הכמות אליה נשאף?

כמות מערכות ההגברה אותן נבחר תלויה בגודל האולם שלנו, בגודל רחב הריקודים וכמובן בהתאם לכמות המוזמנים המקסימלית. זכרו שהטקסט הכי חשוב הוא החופה, או במקרה של בר מצווה – הדרשה. על מקומות אלה יש לשים דגש גדול יותר בבחירת כמות מערכות ההגברה, שגם אלו שמאחור ישמעו את הטקס. ברחבת הריקודים בדרך כלל יש לעמדת הדי ג’יי כשניים עד ארבעה מערכות הגברה, למערכות אלה אנחנו צריכים לחבר עוד מערכת שתהיה ממוקמת בחלק אחר של אולם האירועים. המערכות שממקומות ליד הדי ג’יי יהיו עוצמתיות יותר, כאשר שאר המערכות תהיינה פחות. אנו צריכים לשאוף לכמות אשר תספיק לכל שטח האולם ומצד שני אסור להפריז כי אנשים צריכים גם מקום להירגע ולדבר.

כמה זמן עולה לי?

ניתן למצוא היום מערכות הגברה במגוון מחירים. המחיר תלוי בחברה היצרנית, האם מדובר על חברה מקצועית או חברה שפחות מוכרת לקהל הרחב… מחירי מערכות ההגברה המקצועיות נכות בטווח מחירים של כ 1,000 שקלים למערכת הפשוטה ביותר ועד אלפי ועשרות אלפי שקלים עבור מערכות מקצועיות. שימו לב, אם אתם רוצים לצמצם את המחיר עליו תשלמו הגיעו לחנות סאונד והגברה מקצועית שהיא גם יבואן רשמי של המוצרים שלהם. כאשר אין תיווך בין החנות ובין הספק (החברה המייצרת), המחירים יורדים. פנו לחנות סאונד והגברה מקצועית שהיא יבואן רשמי של המוצרים שלה ובכך תהנו ממגוון רחב של מוצרים איכותיים במחירים ללא תחרות.

מאיפה רוכשים מערכת הגברה מתאימה?

מערכת הגברה לאולם אירועים היא בחירה חשובה, וחשוב שנדע למי לפנות. יש היום אינספור מערכות הגברה ויש אינספור חנויות שמציעות לנו מערכות כאלה ואחרות. כדי להגיע לבחירה הנכונה עליכם לקבל את הייעוץ המתאים ממקום שמכיר את עולם הסאונד וההגברה. לשם כך, עליכם להגיע אך ורק לחנות סאונד והגברה מקצועית. היות וניתן למצוא היום מערכות הגברה גם בחנויות חשמל, כול בו וכו’… אסור לכם להתפשר על מקום הרכישה. התפשרות על מקום רכישה שאינו מקצועי יכול להוביל לאירוע חובבני, מערכת ההגברה היא חלק בלתי נפרד מהאירוע ומשיקול הלקוחות שלכם האם לעשות את האירוע הבא באולם שלכם או לא…

האם כדאי לרכוש מערכת הגברה נייחת או ניידת?

הבחירה משתנה מאולם אירועים אחד לאחר. תחילה, השאלה היא תקציבית, אם אתם בוחרים במערכות נייחות אתם אמנם תהנו מאיכות גבוהה יותר אך תצטרכו לרכוש כמות גדולה יותר. מצד שני, מערכות ניידות הן פחות עוצמתיות אבל אפשר להשתמש בהן במקומות שונים ולנייד אותן מהחופה לרחבת הריקודים. אנו ממליצים לכם לרכוש דווקא מערכת הגברה נייחת, הן תמיד נוחות יותר לתפעול ויש להן אורך חיים ארוך יותר. רכשו מערכות הגברה תלויות, כאלה שלא תופסות מקום וכאלה שלא יכולות להפריע ברחבת הריקודים.

האם לבחירת המיקרופונים יש חלק חשוב בבחירת מערכת ההגברה?

כמובן, איכות המיקרופונים היא מאוד חשובה, מומלץ לבחור במיקרופונים אלחוטיים. מיקרופון חוטי נראה הרבה יותר מגושם. יש איכויות שונות של מיקרופונים, בחרו את הדגמים שיכולים להתאים לאיכות המערכת. לא משנה עד כמה איכותית תהיה הבידורית שקניתם, כל עוד המיקרופון לא תואם באיכות שלו, לא תוכלו להנות מהבידורית. מיקרופון אלחוטי מסוג UHF תמיד יהיה בעדיפות ראשונה. מדובר על איכות מיקרופון גבוהה, מיקרופון זה עובד על גלי רדיו. המקלט גם לא צריך להיות בטווח הקרוב, מיקרופון מסוג זה הוא בעל טווח ארוך.

מסקנות

אולם האירועים שלכם נראה מושלם, אבל מלבד לנראות עליכם לקחת בחשבון שלמוצרי ההגברה באולם יש משמעות חשובה ביותר. הבידוריות הן המתאימות ביותר לאולמות אירועים, איתן תוכלו גם לדרוש ולתקשר עם הקהל, בעוד שעם רמקולים מוגברים נוכל רק להשמיע מוזיקה. רמקולים שקועים יכולים לעשות אשליה מאוד יפה לאולם האירועים, אבל הם טובים רק כדי לשדר יוקרה, מומלץ לרכוש סט אחד או שניים. זכרו, מערכת הגברה ניידת תהיה אמנם נוחה יותר מאשר מערכת נייחת, אך פחות עוצמתית. לבחירת המיקרופונים יש חשיבות גדולה, אל תבחרו במיקרופונים שלא תואמים את איכות מערכת הגברה. יש היום הרבה חנויות סאונד והגברה שמציעות לנו מערכות הגברה בהן כלול גם מיקרופונים אלחוטיים. זכרו, אתם אולם מקצועי ולכן אתם צריכים לבחור את המוצרים שלכם רק מחנויות סאונד והגברה מקצועיות!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !