השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע
אלו אשר אוהבים מסיבות טבע יודעים כי מדובר באירוע פרוע ובלתי נשכח, אך עבור אלו אשר מתכננים אותו מדובר בהפקה לא פשוטה, במיוחד כאשר עולה הצורך בציוד הגברה. כיום השכרת הגברה למסיבות טבע אינה תהליך מסובך והמידע זמין לכל איש. במאמר זה תמצאו את כל המידע הנחוץ לכם על ציוד ההגברה המתאים למסיבות טבע.
מסיבות טבע
מסיבות טבע אלו הן מסיבות המתקיימות במתחם פתוח המכיל מספר רב של אנשים, לרוב הן מתרחשות משעות הערב המוקדמות ועד שעות הבוקר, כך שמדובר בחגיגה ארוכה הדורשת היערכות בהתאם. מסיבות טבע כוללות בדרך כלל מוסיקה מעולם הטרנסים, דאבסטפ וטכנו ומדובר בהפקה מרשימה הן מבחינת מוסיקה והן מבחינת אווירה. גם עבור מפיקי האירוע וגם עבור הדיג’יי עצמו אשר אחראי על המוסיקה יש צורך לבצע השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע, כזו אשר תהיה מותאמת לדרישות השונות של האירוע.
ציוד ההגברה הנדרש
השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע מעלה מספר דרישות עבור מפיקי האירוע. בכדי לפשט את העניין נתחיל ונאמר כי יש צורך בציוד איכותי, אך מה נכלל תחת אותה הגדרה של “ציוד איכותי”? ראשית כל, כיוון שמדובר במתחם פתוח יש צורך כי המוסיקה המושמעת תגיע לכל אחד מן הבליינים, כבר כאן ברור לנו כי לשם כך יש צורך ברמקולים טובים ועוצמתיים, כאלו שהמוסיקה הנשמעת מהם היא חזקה ביותר. פרט שני הנכלל תחת הגדרת האיכות הוא שימוש בציוד המאפשר מגוון אופציות ומשחקי סאונד. כפי שכבר צוין, המוסיקה הנשמעת במסיבות טבע היא לרוב מוסיקת טכנו וטרנסים, סגנון זה דורש יצירת אפקטים קוליים ולשם כך יש צורך בציוד הגברה חכם.
השכרה חכמה
כאשר דנים בתחום ההשכרה ובמיוחד בתחום השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע, עולה הצורך בביצוע השכרה חכמה. אז איך באמת עושים זאת? – השכרה חכמה משמעותה שכל הציוד הנדרש יימצא בידיכם בצורה אשר תחסוך לכם את העלויות הגבוהות שהיו מתקיימות ברכישה. לפני שחותמים על חוזה השכרה, גם אם הוא ליום אחד, חשוב מאוד לוודא אילו מוצרים כלולים בתוך העסקה וכמובן גם את איכותם. בדקו את דגם המוצרים ושנת הייצור שלהם. היבט חשוב נוסף, דווקא בפן המנהלי הוא בדיקה של כל פרטי הביטוח, מה קורה אם מתרחשת תקלה באחד מן המוצרים. השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע אינה פעולה מסובכת מידי, אך חשוב להקפיד על כל השלבים והצעדים הנכונים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !