תוכן עניינים

מרכז הסאונד – יבואנים של רמקולים ניידים עוצמתיים, קטנים וגדולים  – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת מגוון ענק של רמקולים ניידים חזקים ועוצמתיים , הכוללים בלוטוס, מיקרופונים אלחוטיים, מדונות ועוד… (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן מחירון של: מחירון רמקולים ניידים עוצמתיים | רמקולים מוגברים חזקים |  מחירון מערכות הגברה מקצועיות ]

ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600


6 “נקודות חשובות” שצריך לדעת בטרם קניית רמקול נייד מקצועי … :

  • גודל ומשקל הרמקול נייד: שימו לב, כי ישנם הרבה סוגים של רמקולים ניידים. אך אם אתם רוצים רמקול נייד מקצועי וחזק, בדקו מה ההספק וואט שלו, והרגישו את משקלו של הרמקול, ככל שמשקלו יהיה גבוה יותר, מסתבר שהוא יהיה חזק יותר אך לא בהכרח.
  • עוצמה והספק של רמקול נייד: ההספק נמדד בוואט וב- db. ה- db של הרמקול נייד הוא מדידת הדציבלים שלו, וזהו הנתון החושב והאמיתי, וניתן לייחס לו יותר חשיבות מאשר ההספק בוואט.
  • הסוללה של הרמקול: בד”כ, ברמקולים ניידים גדולים, ישנם או מצבר עופרת, או סוללת ליתיום. בדקו את הקיבולת של הסוללה, ככל שהקיבולת גדולה יותר, כך הרמקול שלכם יוכל לנגן יותר שעות.
  • מיקרופונים לרמקול נייד: שימו לב, כי רוב הרמקולים הניידים אינם תומכים ואינם מאפשרים שימוש או חיבור של מיקרופונים חוטיים או מיקרופון אלחוטי לכן אם חשוב לכם המיקרופונים כדאי שתוודאו שהרמקול הנייד שאתם רוצים מגיע עם מיק’ אלחוטי, או לכל הפחות שתהיה לו כניסת מיק’, ליד הכניסה של המיקרופון רשום “MIC”.
  • קישורית בלוטוס \ נגן: אחד הפונקציות החשובות להזרמת מוסיקה אל הרמקול נייד הבא שתקנו, בדקו שלרמקול נייד שאתם רוצים יש בלוטוס, אחרת איך תשמיעו מוסיקה… 😜

 

**בבידוריות הנמצאות בדירוג “רמקולים ניידים חזקים הטובים ביותר” שערכנו עבורכם עונות על 6 הנקודות שהזכרנו קודם, ואף על מאפיינים ופונקציות נוספות מעבר לכך.

ראוי לציין, כי ברמקולים ניידים זולים של 600-700 ש”ח,(אגב, אין לנו רמקולים ניידים בטווח מחירים הזה, אנו יותר ב”קטע המקצועי והאיכותי”…) אינם עומדות במבחן הזה, ואל תבנו עליהם יותר מידי… אם אתם רוצים סתם לצעוק..רכשו מגפון , זה עושה כמעט את אותה עבודה בשליש העלות !

ערכנו עבורכם דירוג של 12 דגמים של רמקולים ניידים עוצמתיים ומומלצים  – החזקים והטובים ביותר שקיימים: 

 

1. רמקול נייד נטען עוצמתי וקטן – BOSE S1 PRO 

רמקול נייד קטן ומומלץ  ה-S1 Pro system הוא רמקול נייד איכותי ונטעם  עם פונקציות חשובות ביותר למי שרוצה לשמוע מוסיקה איכותית בעוצמה גבוהה וברמת סאונד איכותית מאוד לצד ניידות מקסימלית, ע”י מוצר קומפקטי ומעוצב, וגורם לה להיכנס לדירוג בידורית מומלצות 2022 שלנו.

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

 

 

מדובר ברמקול נייד רטן יחסית עם קישורית בלוטוס , וכוללת סוללת ליתיום נטענת בעלת פונקציית טעינה מהירה עם אורך חיים של עד 8 שעות עבודה ללא צורך בחיבור למקור חשמל.

רמקול נייד נטען ה-S1 PRO מספק חווית ואיכות סאונד מהגבוהות ביותר שיש בשוק עם מגוון יישומים ופתרונות שמוזיקאים ואנשי סאונד מחפשים במערכת הגברה ניידת עם אלמנט וופר בקוטר 6″ ושלושה טוויטרים בקוטר 2.5″ מותקנים בזווית מדויקת שיודעת לפזר את הצליל בצורה הנכונה והמאוזנת ביותר תוך כדי ניצול מרבי של העוצמה הרצויה

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

  • נתונים עיקריים:

✅ זוג כניסות XLR COMBO לחיבור מיקרופונים וכלי נגינה  בחיבור PL
✅ אפקט שירה Reverb איכותי שמתאים לזמרים וכלי נגינה
✅ EQ מונה עם תחומי תדרים BASS ו-TRABLE
✅ בורר עצמה נפרד לכל ערוץ
✅ קישור Bluetooth לחיבור טלפונים ניידים  וכו’
✅ כניסת AUX בחיבור מיני PL 3.5 מ”מ להשמעת מוזיקה דרך טלפונים ומחשבים
✅ יציאת LINE OUT לשירשור רמקול נוסף
✅ זווית מוניטור נוחה לנגנים ומוזיקאים בדרכים
✅ ידית נשיאה נוחה וקלה
✅ מארז יוקרתי עם מראה מודרני
✅ מידות (L x W x H): 330 x 241 x 286 mm
✅ משקל 6.8 ק”ג

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

2. רמקול נייד עוצמתי מומלץ וקטן כולל זוג מיק’ אלחוטיים Proxtone Spirit 1000

✅ רמקול נייד ה- Proxtone Spirit 1000 מגיעה עם פונקציות ונתונים מרשימים במיוחד.

לרמקול עוצמה מקסימלית של 500 וואט ואלמנט הוופר של 10 אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם למרחקים. דגם זה הוא הבחירה הנכונה עבור מוזיקאים

ואנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים קצת להזיז את הגוף לצלילי מוזיקה.

✅ המקול אומנם נייד אבל כולל זוג מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! 

[ לחצו כאן למחיר הרמקול – ולהזמנה מהירה עם משלוח עד לבית ]

✅ מפרט טכני:

דגם: Spirit-1000 
עוצמה: 500W
אלמנט (וופ’ר): 10אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 8 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל:10 ק”ג
מאפיינים יחודיים: רמקול נייד אמין וחזק במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

 

* לחץ כאן לאתר היצרןwww.proxtone.com

הגברה ניידת – הספיריט 1000 הוא רמקול נייד היכול לשמש למגוון שימושים המתבקשים כגון: הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר,קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
בידורית המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 500W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים, 

סקירת הרמקול
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם רמקולים ענקיים. רמקול נייד ה-Spirit-1000, הוא דגם עוצמתי בעל 350 וואט יבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 10 ק”ג. הרמקול מתאים למסעדות ובתי קפה, למוסדות ציבוריים ואפילו למוזיקה מסביב למדורה. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הרמקול, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

[ לחצו כאן למחיר הרמקול – ולהזמנה מהירה עם משלוח עד לבית ]


 

 

3. רמקול נייד עוצמתי באיכות גבוהה וקומפקטי במיוחד Klark&Helmer Splendor Y (הכי טוב בדירוג)

[ לחצו כאן למחיר הרמקול- ולהזמנה מהירה עם משלוח עד לבית ]

רמקול נייד עוצמתי ה-Splendor Y של Klark&Helmer הוא רמקול נייד נטען עם התכונות החשובות ביותר למוזיקאים או מפעילים שונים שמחפשים את רמת סאונד הגבוהה ביותר עם מוצר קומפקטי ומעוצב.

מדובר ברמקול נייד קומפקטי עם בלוטוס עם סוללת ליתיום נטענת בעלת פונקציית טעינה מהירה עם אורך חיים של עד 8 שעות עבודה ללא צורך בחיבור למקור חשמל.

רמקול נייד ה-Splendor Y מספקת חווית סאונד מושלמת והגבוהה ביותר שקיימת בקטגוריית הרמקולים ניידים החזקים, עם מגוון יישומים ופונקציות שמוזיקאים ואנשי סאונד מחפשים במערכת הגברה ניידת עם אלמנט וופר בקוטר 6.5″, ולא פחות מ-5  טוויטרים בקוטר 2.5″ המותקנים בזווית בצורה שיודעת לפזר את הסאונד בצורה הנכונה והמאוזנת ביותר תוך כדי ניצול מרבי של העוצמה הרצויה.

עוצמה יוצאת דופן עם מקסימום 114 dB

ה-Splendor Y הוא רמקול נייד קומפקטי קטנה עם סוללת ליטיום, כולל קישורית Bluetooth אך חזק מאוד. למרות ממדיו הקטנים של הרמקול, ה-Splendor Y מגביר בצורה יוצאת דופן עם מקסימום 114 dB.

ה-Splendor Y הנייד מצוייד בוופר בגודל 6.5 אינץ’ המספק את התדרים הנמוכים יותר. ובנוסף, מצויד עם לא פחות מ-5 דרייברים בגודל 2.5 אינץ’ !! כדי לספק בצורה מדויקת ומאוזנת את התדרים הגבוהים. ע”מ למקסם את הסאונד של ה-Splendor Y , הותקן בו פילטר FIR. אודות לפילטר ה- FIR, תגובת הפאזה היא ליניארית לחלוטין, מה שמטיב עם עם איכות הסאונד לצד זריקה נכונה ורוחבית של הסאונד.

ערוצים וכניסות

רמקול נייד  ה-Splendor Y מצוידת במיקסר 3 ערוצים משולב. 2 כניסות “קומבו” (XLR\PL). וניתן לחבר מיקרופונים או כלי נגינה, או מקורות השמעה נוספים לכניסות הללו.

כל ערוץ מצויד בווסת קול נפרד, המאפשר למשתמש להגדיר את העוצמה הרצויה לכל ערוץ. פונקצייה זו מספקת גמישות רבה למשתמש. בערוץ השלישי יש כניסת שקע מיני להזרמת מוסיקת סטריאו באמצעות קישורית בלוטות’ 5.0. היתרון המיוחד בהזרמת סטריאו בלוטות’ הוא שממקור אחד, לדוגמא, אייפון\סמארטפון, ניתן להזרים את המוסיקה ישירות לשני רמקולים. מה שמאפשר להרכיב סוג של מערכת הגברה PA קטנה ניידת ונטענת.

שימוש והפעלה

עיצוב המארז של ה-Splendor Y  מגדיל את הרב-גוניות שלו! הרמקול יכול לשמש כ-רמקול שולחן, כ-מערכת הגברה קטנה על סטנד או כמוניטור במה לשירה או לכלי נגינה.

לכל מיקום של הרמקול, קיימת הגדרה קבועה מראש של EQ, אשר מייעלת עוד יותר את הסאונד.

בנוסף, ב-Splendor Y מותקנת סוללת ליתיום-יון. עם זמן עבודה של עד 8 שעות בשימוש מדיום.

ניידות מקסימלית עיצוב

הודות למשקלו הנמוך של ה-Splendor Y  אשר שוקל 7.5 ק”ג בלבד, וממדים זעירים למדי באופן יחסי לרמקולים דומים, ניתן לניידה בקלות רבה.

[ לחצו כאן למחיר הרמקול נייד – ולהזמנה מהירה עם משלוח עד לבית ]

פיזור סאונד מדוייק

ל-Splendor Y כאמור, ישנם 3 מצבי השמעה שונים, כאשר ניתן גם למקם \ להניח את הרמקול בצורה שונה, וזאות הודות ל”שיפועים” הנמצאים בתחתית הרמקול, המאפשרים למקם אותו במס’ מצבים שונים. מלבד זאת, ניתן להניח אותו בצורה רגילה על מדף\כסא\שולחן, או להציבו על סטנד רמקול סטנדרטי.

החלפת מצבי השמעה

בחלק העליון של ה-Splendor Y משטח נגיעה בטאצ’, להחלפת מצבי השמעה. קיימים 3 מצבי השמעה, עם אייקונים, כמו בתמונה הבאה.

באמצעות שינוי של אחד מהם סגנון הסאונד משתנה בהתאם למיקומו הפיזי.

 

  • נתונים עיקריים:

✅ זוג כניסות XLR COMBO לחיבור מיקרופונים וכלי נגינה  בחיבור PL
✅ אפקט שירה Reverb איכותי שמתאים לזמרים וכלי נגינה
✅ EQ עם תחומי תדרים BASS ו-TRABLE
✅ בורר עצמה נפרד לכל ערוץ
✅ קישור 5.0 Bluetooth לחיבור טלפונים ניידים  וכו’
✅ כניסת AUX בחיבור מיני PL 3.5 מ”מ להשמעת מוזיקה דרך טלפונים ומחשבים
✅ יציאת LINE OUT לשירשור רמקול נוסף
✅ זווית מוניטור נוחה לנגנים ומוזיקאים בדרכים
✅ ידית נשיאה נוחה וקלה
✅ מארז יוקרתי עם מראה מודרני
✅ מידות (L x W x H): 339 x 247 x 286 mm
✅ משקל 7.5 ק”ג

[ לחצו כאן למחיר הרמקול המחיר הזול בארץ – ולהזמנה מהירה עם משלוח עד לבית ]


 

4. רמקול נייד אישי למדריכים ולמורים כולל מדונה אלחוטית – חגורת הגברה אלחוטית Martin School 791Plus

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

  • מה מיוחד ברמקול אישי נייד ה- 791Plus ? 

✅‌‌ רמקול נייד קטן למורים ולמדריכים הכולל מיקרופון מדונה אלחוטי ללא חוטים כלל ! פועל בטכנולוגיית UHF (יתרון גדול – קראו בהרחבה מה זה UHF), המאפשר סאונד ברמה גבוהה, וללא רעשים או ניתוקים עם טווח קליטה משופר.

ה- 791Plus זה נועד לספק צליל סופר ברור. לא תקבלו כאן רעשי לוואי או הסחות. חגורת הגברה עם סאונד חד, נקי וברור להפליא. יכולות וביצועים ללא פשרות, וללא עיוותי קול.

✅‌‌ ה- 791Plus עוצמתי בעל עוצמת קול של 40 וואט – מתאים למקומות פתוחים ולקהל קטן עד גדול. 

✅‌‌ בלעדי במרטין סקול – מנגנון ייחודי להפחתת פידבקים (שריקות חריקות וצפצופים…)

✅‌‌ ניתן לשימוש בהפעלת אודיו MP3 או כרטיס SD Micro או כונן מסוג USB ובנוסף חיבור לבלוטוס

✅‌‌ מתאים למורים, קריינים, מאמני כושר וכל מי שצריך להגביר את קולו אל מול קהל כזה או אחר

✅‌‌ מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים, מצבר מובנה וכל זה רק במשקל של 300 גרם

 Martin School – המותג המוביל בעולם ובישראל בתחום חגורות ההגברה ומערכות סאונד אישיות.  (לחץ לאתר היצרן)

לחצו כאן לסקירת מוצר מורחבת – חגורת הגברה אלחוטית Martin School 791Plus

  • מפרט טכני של ה- 791Plus ? 

הערכה כוללת: מגבר נייד אישי וקטן  + קשת מדונה אלחוטית+ חגורת תלייה  + מטען כפול

דגם: 791Plus
עוצמה: 40 וואט
הספק עבודה: עד 10 שעות
מצבר מובנה: יש
חיבור ל-MP3/IPHONE: יש
נרתיק: יש

חיבור בלוטוס; יש

רדיו; יש

חיבור USB; יש

הקלטה; יש
משקל: 300 גרם
שנאי לטעינה: יש
נתונים נוספים: מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים (שריקות)

מאפיינים יחודיים: מדונה אלחוטית !!! עוצמה גבוהה במיוחד !

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

5. רמקול נייד נטען עוצמתי וחזק Proxtone Spirit 2000

רמקול נייד נטען בלוטוס ה- Proxtone Spirit 2000 מגיע אלינו עם נתונים מרשימים. עם עוצמה של 600 וואט ואלמנט הוופר של 12 אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם למרחקים. דגם זה הוא הבחירה הנכונה עבור מוזיקאים ואנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים קצת להזיז את הגוף לצלילי מוזיקה.

✅ הרמקול כולל זוג מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד….

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הכי זול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

 

✅ מפרט טכני:

דגם: Spirit-2000 
עוצמה:  600W
אלמנט (וופ’ר): 12אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל:10 ק”ג
מאפיינים יחודיים: רמקול נייד עוצמתי וחזק במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

לחץ כאן לאתר היצרןwww.proxtone.com

 

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הכי זול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


6. רמקול נייד מוגבר עוצמתי  TRX Audio X10-AD 

רמקול מוגבר נייד X10 הוא אומנם רמקול נייד ללא מצבר מובנה כך שאתם תהיו חייבים חשמל, אך מדובר כאן ברמקול נייד עוצמתי במיוחד עם סאונד “מפחיד” שאתם פשוט תיפלו מהרגליים כאשר אתם תשמעו אותו..

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]

  • מידע על ה-X10 של TRX Audio

✅‌ מדובר על רמקול מוגבר נייד וקטן יחסית (10″) במשקל של 10.5 ק”ג ומצויד עם טוויטר 1.75″ אבל באמצעות המגבר החזק שלו (500 וואט) בשילוב רכיבי אלקטרוניקה מיוחדים הוא בהחלט יכול להרעיד גם בחללים של 200-300 מטר.
✅‌ ה-X10AD  הוא רמקול נייד היכול לשמש גם למקומות קטנים וגם לאולמות בעלי חלל גדול בתור רמקול פיזור. עוצמת הוואט מגיע ל 500 וואט.
✅‌ מתן תכונות חדישות כמו ניהול תדרים אוטומטי, סנכרון מוגדר מראש, תגובת תדר מהירה עם טווח רחב של הרץ
✅‌ ה-X10AD מגיע עם מעבד DSP חדש הכולל גם פרוססור מובנה עם שליטה מלאה בתחומי התדרים של הרמקול..
✅‌ מגבר Class-D מהדור החדש עם פטנט ה- Bx-Sound
✅‌ מערכת הניתנת להרחבה ושימוש רב גווני – מתאים גם לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים,עוצמת קול מתכווננת המאפשרת לך להתאים אישית את הצליל שאתה רוצה.
✅‌ מתאים לעמידה על חצובה וכרמקול מוגבר רצפתי.


✅‌ אפשרויות לכיוון מצבי השמעה: Music Mode, Live Mode, Club Mode, Speech Mode. אפשרויות המאפשרות שימושים שונים לרמקול המוגבר.
✅‌ מנגנון “Limit” התורם רבות לאורך חיי הרמקול – ברגע של חימום יתר באחד החיבורים או של המוצר עצמו יש כיבוי אוטומטי.
✅‌ יציאות וכניסות המאפשרות למשתמש להנות משלל חיבורים כמו חיבור למחשב, למסך הטלוויזיה, לסמארטפון, למיקרופונים ועוד…
✅‌ מגוון מלא של אפקטים קוליים ומוזיקה מהערוצים, הגדרות הפעלה ברורות ומובנות, ניתן לבחור יישומים שיפעלו בצורה אוטומטית עם הדלקת המכשיר.
✅‌ מעבד ה DSP כולל בתוכו EQ מלא, כך מתאפשר למשתמש היענות תדרים מקסימלית בכל מצב שהוא
✅‌ מהו מעבד ה- DSP? יחידת הרמקול כוללת אפשרות לכיוון ולשליטה מלאה בתחומי התדרים של הרמקול. הודות למעבד ה DSP המובנה, הרמקול מסוגל להפיק סאונד ברמה גבוהה ביותר, לא משנה היכן ימוקם.
מעבד ה-DSP כולל בתוכו EQ מלא, להיענות תדרים מקסימלית בכל התחומים ובכל המצבים, על מנת להגיע להספק ועוצמה חזקה, וסאונד חם ומשובח.

  • מפרט טכני של ה-X10 

דגם: X10
עוצמה: 500 וואט
אלמנט (וופ’ר): 10 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
משקל: 10.5 ק”ג

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]

 


7. רמקול נייד נטען עוצמתי וגדול (15″) עם זוג מיק’ אלחוטיים  Proxtone Air3000

✅ רמקול נייד עוצמתי מסדרת Air החדשה מדגמי 2022 כבר כאן ! מציב רף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! מגיעה עם נתונים מיוחדים. עם הספק מקסימלי של 800 וואט ואלמנט הוופר של 15  אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם גם במקומות גדולים או פתוחים ובעוצמה גבוהה. בידורית מומלצת זו היא הבחירה הנכונה עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ הרמקול כולל 2 יח’ של מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים ברמה גבוהה מאוד, עם צג חיווי  בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!!

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול נייד – במחיר הטוב בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ מפרט טכני:

דגם: Air3000
עוצמה: 800W
אלמנט (וופ’ר): 16 אינצ
נטענן: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 8 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל: 12 ק”ג

✅ סקירת הרמקול
רמקול נייד עוצמתי וחזר ה- Air3000 , בעל הספק מקסימלי של 800 וואט אשר יבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 15 ק”ג. הרמקול נייד ומתאים לבית, למסעדות ובתי קפה, למוסדות ציבוריים ואפילו למוזיקה מסביב למדורה. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הרמקול, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הרמקול כולל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

✅ מוזיקאים / זמרים – תתחילו לשיר ולנגן!
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! הדגם של חברת Proxtone כבר חשב עליכם. לדגם זה יש מיקסר בעל 4 ערוצים, לכן תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בשביל זה תוכלו לבחור במצב “Voicecover”. בנוסף לכל זה, אם 800 וואט לא מספיק לכם, ניתן לחבר את הדגם לעוד מכשירי הגברה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

✅ שורת תחתונה 
חברת Proxtone מבטיחה ומקיימת. רקמול נייד מומלץ ה- Air3000 Premium הוא אחד הדגמים החזקים והמומלצים שיש בשוק כיום, ובצדק. הרמקול נייד ועם ידית טרולים עם גלגלים ומאפשר חופשיות תנועה ואם זאת לא גורעת ממנו אף דבר. ההפעלה פשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול הנייד – במחיר הכי זול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

8. רמקול נייד עוצמתי וגדול עם 2 מיק’ אלחוטיים ומיקסר מלא 12″ Klark&Helmer Splendor Z

✅ רמקול נייד מומלץ מסדרת Splendor החדשה של חברת Klark&Helmer כבר כאן ! רמקןל נייד Splendor Z נמצאת בקצה העליון של קטגוריית רמקולים ניידים מקצועיים ומערכות הגברה ניידות  ומציב רף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! 

רמקול נייד עוצמתי ה- Splendor Z מגיע עם נתונים מפתיעים. עם הספק מקסימלי של 800 וואט ואלמנט הוופר של 12  אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם גם במקומות גדולים או פתוחים ובעוצמה גבוהה. רמקול Splendor Z יכול להרעיד חללים גדולים והוא הבחירה הנכונה עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הכי זול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ רמקול נייד  Splendor Z כוללת צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד..

✅ מפרט טכני:

דגם: Splendor Z
עוצמה: 800W
אלמנט (וופ’ר): 12אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל: 22 ק”ג
מאפיינים יחודיים: רמקול נייד אמין, וחזק במיוחד, מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

לחץ כאן לאתר היצרן: www.klark-helmer.com

 

✅ סקירת הבידורית
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם משקלים גבוהים כדי לקבל עוצמה חזקה. רמקול נייד נטען ה-Splendor Z, בעל הספק מקסימלי של 800 וואט אר תבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של 22 ק”ג.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 4 חיבורי XLR \ PL היכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

 

בנוסף לכל זה, אם 800 וואט לא מספיק לכם, ניתן לחבר את הדגם לעוד מכשירי הגברה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

✅ לסיכום
חברת Klark&Helmer מבטיחה ומקיימת. רמקול נייד Splendor Z הוא אחד מהדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק.

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הכי הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

9. רמקול נייד עוצמתי מומלץ JBL Partybox 710 (לא נטען וללא מיקרופונים)

רמקול בידורית ניידת JBL דגם PartyBox 710

טכנולוגית ה-JBL Original Pro Sound:

רמקול נייד PartyBox בהספק 800W  מבית JBL העולמית בעלת ביצועים מרשימים כיאה לחברת JBL.

הרמקול מצוייד בטוויטר כפול 2.75 אינץ’  כמו”כ וופר כפול בגודל 8 אינץ’ כ”א, מה שנותן לנו חווית סאונד ברמה גבוהה ומפתיעה.

בנוסף, הרמקול  יפה ובעיצוב מודרני ועדכני הכולל מערכת תאורת אפקטים מתקדמת שחוגגת יחד אתכם ע”פ קצב המוזיקה שלכם,מה שיוסיף המון צבע וחגיגיות לכל סגנון של אירוע.

 

[ לחצו כאן לרכישת הרמקול– במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

 

תאורת אפקטים דינמית הניתנת להתאמה אישית

אורות, צבע, מסיבה! הפכו כל גינה למועדון לילה וטרקלין קריוקי.
ניתן לסנכרן את המוזיקה שלכם ל-strobes דינמיים הניתנים להתאמה אישית.
הרמקול נשלט בקלות באמצעות חוגות על הלוח העליון וידידותי למשתמש או ניתן להשתמש עם אפליקציית PartyBox.

 

IPX4 עמיד בפני התזה:

בין אם אתם חוגגים עם חברים בחצר האחורית שלכם או לוגמים משקאות ליד הבריכה, רמקול נייד ה-JBL PartyBox 710 עמידה בפני התזת מים IPX4
כך שתוכלו לחגוג בראש שקט מבלי לדאוג שהחגיגה תיפגע.

חברו רמקולים נוספים לחווית סאונד גדולה יותר:

ניתן לשרשר רמקול נייד נוסף במידה ורמקול אחד לא מספיק לשטח שלכם , תוכלו לחבר PartyBox נוסף ע”י כבל או בצורה אלחוטית.

כניסות מיקרופון וגיטרה:

כניסות גיטרה ומיקרופון כפולים, תוכלו להנות מנגינה ושירה יחד .

אפליקציית PartyBox:
אפליקציית JBL PartyBox מקלה מתמיד על שליטה במוזיקה שלכם, עדכון הגדרות והתאמה אישית של הצבעים והדוגמאות של מופע האור שלכם לאווירת המסיבה המושלמת.

מפרט טכני:

רמקולים: 2X216 מ”מ 8 אינץ’ וופר, 2 x 70 מ”מ (2.75 אינץ’) טוויטר
הספק פלט: 800W RMS
כניסת חשמל: 100 – 240 VAC ~50/60Hz
תגובת תדר: 35Hz – 20kHz (-6dB)
יחס אות לרעש: >80dB
כבל מתח: AC זווית ישרה
אורך כבל: 2.0 מ’

מימדים:

רוחב: 39.9 ס”מ
גובה: 90.5 ס”מ
עומק: 43.6 ס”מ
משקל: 27.8 ק”ג


10. רמקול מוגבר עוצמתי 10″ JBL EON 610 (לא נטען)

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]

ה- EON-610 הוא הרמקול נייד הקטן ביותר מסדרת EON של חברת JBL . הרמקול מצויד במעבד DSP משובח בטכנולוגיית Waveguide אשר מספקת תכונות מתקדמות בשליטה על הסאונד ואיכות שמע מהגבוהות ביותר שנשמעו ברמקול מוגבר קטן.

מדבור ברמקול נייד קטן, בעל אלמנט בקוטר 10″ וטוויטר בקוטר 1″ יחד עם מגבר מסוג Bi-Amp-Class D בהספק של 1000W ועצמת SPL של 124 db . התוצאה – רמקול חזק במיוחד ונקי עם תחום תדרים עשיר של 52Hz-20kHz מה שהופך אותו לרמקול קטן שיודע לרדת נמוך עם צלילי בס בריאים ויציבים לצד צלילי טרבל גבוההים ומאוזנים במיוחד כמו שJBL יודעים לעשות הכי טוב.

מערכת DSP חכמה ונוחה

בזכות פיתוח חכם של חברת JBL תוכלו להשתמש ב EON 610 בצורה נוחה להפליא ללא צורך בידע קודם בעולם הסאונד עם מעבד הDSP החכם שיודע להתאים את הרמקול אל האירוע הנדרש וכל זה בלחיצת כפתור.

תוכלו לכוון את הרמקול ב-4 תוכניות EQ שונות

Main Tuning – מצב טבעי של הרמקול למסיבות והופעות
Speech – מצב המתאים לדיבור ונאומים עם מיקרופונים בלבד
Monitor – מצב מוניטור במה לנגנים וזמרים
Sub – מצב אשר מתאים את הרמקול לסאב מוגבר תואם
EQ+ – מצב המאפשר תיקון של תדרים “כואבים” בשליטת Bluetooth ודיוק הסאונד בצורה נכונה

 

מארז נוח ומגוון:

תיבת הרמקול קטנה יחסית, ועשויה פוליפרופילן קשיח אשר שומר על הרמקול מפני מכות גם בתנאים עבודה קשים. 4 ידיות נשיאה נוחות המאפשרות ניוד קל של הרמקול מכל זווית. מבנה המארז מפשר הצבה של הEON-610 גם כמוניטור במה משני הצדדים בצורה נוחה.

בגב הרמקול תמצאו פאנל אחורי בעל זוג כניסות XLR קומבו לחיבור כבל XLR וכבל PL עם שליטה נפרדת לכל ערוץ, יציאת XLR לשרשור רמקולים נוספים, בורר ווליום כללי, בורר התאמה בין חיבור מיקרופון לחיבור מקורות LINE אחרים, ונורות חווי נוחות למעקב בזמן אמת אחרי הרמקול כמו נורת חיווי Limiter אשר מונעות מהרמקול להתאמץ ייתר על המידה ומנחיתה את העצמה בזמן הצורך על מנת לשמור על הרמקול.

בנוסף, קישורית Bluetooth נוחה לעבודה המאפשרת לכם בלחיצת כפתור להזרים מוזיקה ישירות אל הרמקול בצורה מהירה ובטווח רחוק ללא צורך בציוד נוסף כמו מיקסר וכבלים שונים…

ללא ספק הEON610 הוא רמקול מוגבר מומלץ במיוחד לחברות הגברה קטנות וגדולות, בתי ספר, פאבים ואפילו כרמקול למסיבות בסלון הביתי שלכם ומתאים לכל מי שמחפש רמקול של מותג עולמי באיכות קצה וסאונד מנצח.

 

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]


11. רמקול נייד עוצמתי וחזק QL-Milano QL900 

  • בידורית קריוקי QL-Milano QL900 דגמי 2021 

רמקול נייד ה-QL900 היא רמקול נייד גדול ומעולה, מסדרת QL  , ומיקרופונים אלחוטיים משודרגים יותר.

מדובר ברמקול נייד עוצמתי שיספק איכות סאונד נקייה וברורה. הרמקול מצויד במגוון תכונות חכמות שיאפשרו לכם פתרון לכל אירוע קריוקי, הרצאות, ימי הולדת עד 100 איש.

ה- QL-900 הוא רמקול נייד עם אלמנט וופר בקוטר של 15″ טוויטר בקוטר 1.75″, מגבר Class D בעצמה של 800W  (הספק מקסימלי)  . התוצאה – סאונד וצלילים נאמנים למקור ככל האפשר עם תדרי בס נמוכים ויציבים לצד תדרי טרבל גבוהים ומאוזנים שישדרגו את חווית ההאזנה והשירה למהנה הרבה יותר.

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הכי הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

  • מערכת הגברה ניידת עם הגנה מפני נזקים

אחד היתרונות החכמים של רמקול נייד 900 QL הוא מערכת הלימיטר (limiter) המגנה על הרמקול מפני עיוותים שונים בזמן שמגבירים את הווליום גבוהה מידי. רוב הבידוריות בשוק מגיעות לדיסטורשן  עקב חוסר הגנה על הרמקול ורכיבים פשוטים וכתוצאה מזה נגרם לבידורית נזק .

QL-Milano הצליחו לתת פתרון מושלם עבור מקרים כאלו עם מערכת הגנה איכותית על הבידורית שתדע לווסת את עצמת השמע .

  • מיקרופונים אלחוטיים לקריוקי מקצועי

הרמקול כולל צמד מיקרופונים אלחוטיים עם לוח צג דיגיטלי וכפתור הדלקה וכיבוי מסיליקון על גבי המיקרופון ומשדרים רגישים שתמצאו במיקרופונים באלפי שקלים. מיקרופונים אלחוטיים מסיבים העשויים מראש גריל מתכת ומספקים אמינות גבוהה מפני נפילות ושברים. איכות הקפסולה הפנימית שבתוך המיקרופון אלחוטי מספקת צליל עשיר בתדרים ופרטים ואיכות המשתווה למיקרופונים של זמרים מקצועיים. תוכלו ליהנות מאירוע קריוקי מושלם עם מיקרופון אלחוטי איכותי ואפקט אקו לזמרים הנמצאים בחזית האחורית שך הרמקול.

  • מפרט טכני:

רמקול נייד חזק בהספק של 800W מקסימלי
קוטר אלמנט 15 אינץ’ +טוויטר 1.75 אינץ’
סוללה נטענת עד 10 שעות עבודה
זוג מיקרופונים אלחוטיים בטכנולוגיית UHF
אופצייה להוספת מיקרופון מדונה כולל משדר בעלות נוספת
2 אנטנות לקליטה ושידור של המיקרופונים
כניסת AUX
יציאת RCA
נגן MP3 USB
חיבור SD CARD
חיבור Bluetooth
כפתור MIC priority
איקולייזר מובנה
שלט רחוק נח לתפעול
כבל כח 1.5 מטר
משקל 15 ק”ג
מידות: גובה 71 ס”מ X רוחב 44 ס”מ X עומק 36 ס”מ
מדריך הפעלה באנגלית \ להורדת הוראות הפעלה בעברית

[ לחץ כאן לרכישת הרמקול – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

12. רמקול נייד עוצמתי וגדול, דאבל 8″,  Proxtone AirLight-1000 כולל תאורה ו-2 מיק’ אלחוטיים

[ לחצו כאן לרכישת הרמקול – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

סדרת רמקולים ניידים AirLight החדשה של חברת Proxtone מדגמי 2023 כבר כאן !  רמקול נייד Proxtone AirLight-1000 מגיע אלינו עם נתונים מרשימים. ועוצמה של 700 וואט ו-2 אלמנטים של באס בגודל 8 אינץ’, כך אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם כמו שצריך, ובנוסף מערכת תאורת LED מרהיבה ביופייה – שעובדת ע”פ קצב המוסיקה.

 

✅ הרמקול הנייד כולל זוג מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד….

✅ מפרט טכני:

דגם:AirLight-1000
עוצמה:  700W
אלמנט (וופ’ר): דאבל 8 אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל:13 ק”ג
מאפיינים יחודיים: בידורית ניידת אמינה חזקה במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

לחץ כאן לאתר היצרןwww.proxtone.com

הגברה ניידת – מערכת הגברה ניידת / רמקול נייד חזק המשמש לכל הצרכים המתבקשים כגון: הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר,קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
בידורית המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 700W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים, 

סקירת הבידורית
רמקול נייד עוצמתי וחזק Proxtone AirLight-1000, יבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של 13 ק”ג. לצד מערכת תאורת LED מרהיבה.. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הרמקול, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

להתחיל ב”רגל “ימין” !
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! הדגם של חברת Proxtone כבר חשב עליכם. לדגם זה יש מיקסר בעל 4 ערוצים, לכן תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בשביל זה תוכלו לבחור במצב “Voicecover”. בנוסף לכל זה,  ניתן ל”שרשר” את הדגם לעוד מכשירי הגבר זהה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

מסקנות
חברת Proxtone מבטיחה ומקיימת. דגם AirLight-1000 הוא אחד הדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. בידורית ניידת המאפשרת לנו חופשיות תנועה ואם זאת לא גורעת ממנו אף דבר. ההפעלה פשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.


 

שורה תחתונה

אם אתם מחפשים רמקול נייד עוצמתי, ובגודל ומשקל סביר (בין 7 ק”ג ועד 15 ק”ג) מומלץ להגיע אלינו, אנו יבואנים ומשווקים של רמקולים ניידים עוצמתיים ואיכותיים, וכך תוכלו לבדוק את כל הפונקציות של הרמקולים, להרגיש את הגודל והמשקל של הרמקול, לשמוע ולהרגיש אותו, וכמובן, להתנסות בו לפני הרכישה…. והמחיר? מיותר לציין שאנו הכי זולים בארץ. אתם מוזמנים לבדוק.


 

ראו כאן עוד במרכז הידע שלנו: 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !