מרכז הסאונד – יבוא ושיווק מערכות הגברה נטענות  – במחירים הנמוכים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת של עשרות דגמים של מערכות הגברה נטענות ורגילות, ובנוסף ציוד סאונד מקצועי ואיכותי ממותגי על (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן מחירון של: מחירון בידוריות נטענות | מחירון ציוד הגברה למכירה | מחירון חגורת הגברה נטענת ]

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600


 

כמה דברים שחשוב לדעת לפני שקונים מערכת הגברה נטענת … :

< מדריך 2023 – איך לבחור מערכת הגברה נטענת >

ישנם הרבה סוגים של מערכות הגברה נטענות ( או בשמם המקוצר: “בידוריות”) מעל 95% מהמערכות הקיימות בשוק הם ברמה מאוד נמוכה, הן מבחינת משך השימוש בסוללה, הן מבחינת העוצמה, הן מבחינת איכות הסאונד, והן מבחינת אורך חיי המוצר (רובם נוטים להתקלקל מהר), ורק כ- 5-10% מהמערכות הם ברמה טובה או גבוהה. לכן הכנו לכם 9 כללים לבחירה חכמה ומוצלחתץ

הדברים העיקריים שחשוב לבדוק לפני שקונים מערכת הגברה נטענת :

1. סוג הסוללה – ישנם מס’ סוגים של סוללות \ מצברים למערכות הגברה נטענות, ובהתאם לכך זהו הזמן שמערכת תועל לפעול ללא הזנת חשמל.  המצברים הנפוצים הם: 3.7 וולט, 5 וולט, 7 וולט, 12 וולט, 18 וולט.

2. סוג הידית נשיאה והגלגלים – בדקו בין המערכות השונות, כך שאם אתם רוצים לשנע ממקום למקום את המערכת, שימו לב לגלגלים שמערכת אם הם טובים ואיכותיים, כך שלא ישחקו לכם מהר מהרצוי….

3. סוג האמפליפייר\ מגבר- אם תרצו להבחין בין מערכת נטענת חלשה לחזקה, ראשית, ראו את המגבר, הרימו את המערכת. אם המערכת שבידכם מורגש שהיא בעלת משקל נמוך , מסתבר כי מדובר על הרמה הפשוטה ביותר של מערכות נטענות, מה שמתורגם בסופו של דבר לעוצמה חלשה, איכות סאונד ירודה, ובלאי מהיר, לכן בשביל לרכוש מערכת נטענת מומלצת וטובה, שימו על כך את הדעת…

4. הספק \ עוצמה – אל תתרשמו ממערכות נטענות שכתוב עליהם 1500W או 2500W … ע”פ רוב מדובר בהספק P/M/P/O שזה למעשה סוג של “אחיזת עיניים”, מערכת הגברה נטענת בהספק הגיוני נע בין 100W ועד 800W למקסימום…

5. סוג האלמנט (וופר) – אם אתם מגביהים את העוצמה והצלילים מקבלים עיוות, סימן שמדובר באלמנט שחלקו פלסטיק ואינו 100% מגנט כמו במערכות נטענות האיכותיות והמומלצות. (האלמנט אחראי על הבאסים של הבידורית)

6. סוג הטוויטר – גם כאן, ישנם טוויטרים מפלסטיק, ויש ממגנט. כמובן שטוויטר ממגנט, יגרום לכך שההצלילים ה”גבוהים” של המערכתיהיו יותר חדים וברורים, וכמו”כ טוויטר כזה יהיה עמיד יותר בעוצמות גבוהות וכך לא יישרף לכם. (הטוויטר אחראי על הצלילים הגבוהים \ דקים של הרמקול.

7. סוג הבלוטוס – בקצרה, ככל שהבלוטוס’ הוא מדור מתקדם יותר, כך איכות הסאונד שתוזרם, וטווח הקליטה יהיו גבוהים יותר.. כיום הבלוטוס הטוב ביותר הוא 5.0… אך אפשר להתפשר ולקנות גם מערכת הגברה נטענת עם בלוטוס’ 4.0.

8. סוג המיקרופונים – מיקרופוני VHF הם בעלי קליטה חלשה ואיכות סאונד ירודה ביחס ל- UHF. לעומת זאת מיקרופונים הפועלים בשיטת ה-UHF, הם עם סאונד ברמה גבוהה יותר, ושידור רציף וחלק עם מינימום ניתוקים רעשים והפרעות… איך תוכלו להבדיל בין 2 הסוגים בקלות ? תמיד מיקרופוני UHF יהיו כבדים יותר מאשר מיקרופוני VHF.

9. סוג הנגן – חשוב להבחין כי אתם קונים מערכת הגברה נטענת עם נגן מתקדם, חשוב לשיב לב שיש הרבה “מערכות סיניות” שכאשר אתם מעבירים משיר לשיר, קופצת קריינית בשפה הסינית ובקול רם, כך שאם אתם מפעילים בציבור  אז זה פחות נעים..

 

סיכום: עם 9 הכללים הללו תוכלו לרכוש לכם מערכת הגברה נטענת מומלצת שתוכלו להנות ממנה, מאיכות הסאונד, מעוצמה גבוהה, מיקרופונים אלחוטיים טובים, וגם שתחזיק לכם מעמד זמן רב…. מקווים שעזרנו לכם….

[ ראו כאן את הקטלוג המלא ומחירון של בידוריות ומערכות נטענות ]

 

 

1. מערכת הגברה נטענת ניידת TRX Audio P5000

✅ מערכת הגברה נטענת ה- P5000 היא מערכת קומפקטית ניידת ונוחה לשימוש בעלת תפעול נגיש וקליל. . מערכת הגברה זו תתאים במיוחד לשימוש עבור מוסיקאים המבקשים להעביר ערב אקוסטי בצוותא , מרצים , ,מפעילים ועוד…

המערכת מציעה מגבר CLASS D משובח בעצמה של 75W לכל רמקול בעל וופר בקוטר 8″ , מיקסר בעל אפקטים דיגיטליים מתקדמים של אקו, דיליי ועוד… , נגן MP3, בנוסף, מצורפים כל הכבלים הדרושים להפעלת המערכת, ומאוחסנים בתא איחסון בציוד האחורי של המגבר.

✅ מערכת הגברה נטענת ה- P5000 היא מערכת ניידת המאפשרת התקנה מהירה, פשוטה וקלה, ואינו מצריך ידע רב ב-עולם הסאונד, בנוסף המערכת מצוידת בתכונות המספקות ביצועים מרשימים עם צליל עוצמתי, ונקי בתחום תדרים של 90 Hz – 20 kHz.

[ לחץ כאן למחיר ולרכישת מהירה – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ המיקסר משלב בתוכו נגן MPS , חיבור בלוטוס מובנה עם טווח קליטה עשיר, איקולייזר לכיוון הסאונד שאתם אוהבים, זוג כניסות מיקרופון ועוד… כל זה יחד עם זוג רמקולים אשר נארזים בצורה מהירה למארז מעוצב ומעניקים למערכת ניידות מושלמת.

✅ בנוסף, תא אחסון גדול בגב המיקסר המאפשר לכם לאחסן בקלות את הכבלים והאביזרים השונים להפעלת המערכת.

✅ ה- P5000 מצוידת ב- 2 סוללות נטענות ( 12V ) המספקים למערכת טווח הפעלה רצוף של עד 5 שעות עבודה עד לטעינה הבאה..

 

  • מפרט המערכת:

מערכת הגברה נטענת All In One בצורת כולל זוג רמקולים
מיקסר ( Power ) ונגן מדיה.
2 כניסות
MIC/LINE MONO 2
כניסות סטריאו LINE
2 מתגי EQ לערוץ
16 אפקטים דיגיטלים מובנים
נגן MP3 עם כניסות USB/SD
חיבור Bluetooth ומסך LCD.
נורת LED ארבע שלבים
יציאות AUX
מגבר 600W CLASS D
רמקולים 2-Way עם טוויטר 2×3″ וופר 5″ 2
כבלים Proel באורך 7.5 מטר עם חיבור ג’ק 1/4 עשוי מתכת.
2 סוללות נטענות
תא אחסון לכבלים

לחץ כאן לסקירה מורחבת אודות המערכת

קישור לאתר היצרן: www.trx-audio.com

[ לחץ כאן למחיר ולרכישת מהירה – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


2. מערכת הגברה נטענת Proxtone Spirit 2000

מערכת הגברה נטענת-ניידת Proxtone Spirit 2000 בעוצמה מירבית של 600 וואט ואלמנט הוופר של 12 אינץ’, עם ה-Spirit 2000 ישמעו את ההגברה שלכם למרחקים. ה-Spirit 2000 היא בחירה אידיאלית עבור מוזיקאים ואנשי מקצוע מתחום הסאונד, הפעלות, הרצאות וכדומה….

✅ ה- Spirit 2000 כוללת מערכת אלחוטית מובנית במערכת, וצמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! ומנגנון ייחודי להפחת פידבקים (שריקות)

[ לחץ כאן למחיר ולרכישת מהירה – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

 

✅ מפרט טכני:

דגם: Spirit-2000 
עוצמה:  600W
אלמנט (וופ’ר): 12אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל:10 ק”ג
מאפיינים יחודיים: מערכת נטענת ניידת אמינה חזקה במיוחד.

לחץ כאן לאתר היצרןwww.proxtone.com

הגברה נטענת וניידת – ה- Spirit 2000 היא מערכת הגברה ניידת ונטענת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: הפעלות, הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר, קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
ה- Spirit 2000 מספקת צליל נקי ומשובח בעצמה מירבית של 600W ומצויידת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים, 

סקירת המערכת
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם ציוד הגברה וגנרטור לשם הפעלה בחוץ. ה- Spirit-2000, דגם עוצמתי בעל 600 וואט ויבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 10 ק”ג. .

אחד היתרונות הבולטים של ה-Spirit 2000 ומה שגורם לה להיקרא “מערכת הגברה נטענת”  הוא הסוללה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית.

עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

להתחיל ב”רגל “ימין” !
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! הדגם של חברת Proxtone כבר חשב עליכם. לדגם זה יש מיקסר בעל 4 ערוצים, לכן תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס’ ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בשביל זה תוכלו לבחור במצב “Voicecover”. בנוסף לכל זה,  ניתן ל”שרשר” את הדגם לעוד מכשירי הגבר זהה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

מסקנות
ה-  Spirit-2000 היא אחד מהדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. ההפעלה קלה, מהירה, ופשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

3. מערכת הגברה נטענת 12″ Klark&Helmer Splendor Z

✅ מערכת הגברה נטענת מדגם Splendor Z של חברת Klark&Helmer נמצאת בקצה העליון של קטגוריית מערכות הגברה נטענות ובידוריות (לחץ כאן לסקירת מוצר המלאה)

מערכת ה- Splendor Z מגיעה עם נתונים מיוחדים. וכוללת הספק מירבי של 800 וואט עם אלמנט  של 12 אינץ’, עם ה- Splendor Z אתם יכולים להיות רגועים לגמרי – את המוזיקה והעוצמה הגבוהה שלה ישמעו גם במקומות גדולים או פתוחים לצד סאונד איכותי מבלי להתפשר. מערכת -ה Splendor Z יכולה להרעיד חללים גדולים והיא בחירה אידיאלית עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד, מרצים, ולשימוש בתחום החינוך.

[ לחץ כאן למחיר המערכת ולרכישת מהירה – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ מערכת הגברה נטענת ה- Splendor Z מגיעה עם 2 מיקרופונים אלחוטיים איכותיים בתחום תדרי ה- UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!!

✅ מפרט טכני:

דגם: Splendor Z
עוצמה: 800W
אלמנט (וופ’ר): 12אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל: 22 ק”ג
מאפיינים יחודיים: מערכת אמינה, חזקה במיוחד, 2 מצברים המספיקים לזמן ממושך.

לחץ כאן לאתר היצרן: www.klark-helmer.com

הגברה ניידת וחזקה – מערכת הגברה נטענת ה- Splendor Z תשמש אתכם לכל הצרכים המתבקשים כגון: הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר, קריוקי, מסיבות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
ה- Splendor Z מספקת סאונד חם נקי ואיכותי בעוצמה מקסימלית של 800W ומכילה נגן MP3 מובנה ,קישורית בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים, וכניסות נוספות.

✅ מוזיקאים – קדימה!
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! המערכת של חברת Klark&Helmer כבר חשבה עליכם. ל-Splendor Z מובנה בצידה האחורי מיקסר בעל 4 ערוצים, בו תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס’ ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בנוסף ישנה “מגירה פנימית עליונה” הנפתחת בלחיצת מגע בה מאוחסנים השלט, האנטנות, והמיקרופונים האלחוטיים.

בנוסף לכל זה, אם 800 וואט לא מספיק לכם, ניתן לחבר את הדגם לעוד מכשירי הגברה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

✅ לסיכום
חברת Klark&Helmer מבטיחה ומקיימת. בידורית Splendor Z היא אחד המערכות החזקות שיש בשוק כיום, ובצדק. ההפעלה זריזה, ונוחה מאוד לשימוש מבלי להתפשר באיכות או בעוצמה או באמינות המערכת.

[ לחץ כאן לרכישת המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

4. מערכת הגברה נטענת \ רמקול נייד BOSE S1 PRO 

מערכת הגברה נטענת ה-S1 Pro system היא בידורית ניידת נטענת עם הפונקציות החשובות ביותר למוזיקאים  או מפעילים שונים שמחפשים רמה מעולה עם ממדים פיזיים קטנים , וגורם לה להיכנס לדירוג מערכות הגברה נטענות בדירוג  2023 שלנו.

מדובר במערכת קומפקטית איכותית מאוד אך לא חזקה במיוחד, אבל עם סוללת ליתיום נטענת עם אפשרות טעינה מהירה לצד חיי סוללה של עד 5 שעות עבודה ללא חיבור למקור חשמל.

מערכת נטענת ה-S1 PRO מספקת איכות סאונד גבוהה עם מגוון יישומים ואפשרויות שמוזיקאים ואנשי סאונד צריכים במערכת הגברה נטענת ניידת וכוללת אלמנט וופר בקוטר 6″ ושלושה טוויטרים בקוטר 2.5″ המותקנים בזווית שונות לצורך פיזרר סאונד רוחבי ובצורה נכונה ומאוזנת.

[ לחץ כאן לרכישת המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

  • מפרט מוצר:

✅ צמד כניסות XLR COMBO לחיבור מיקרופונים וכלי נגינה  בחיבור PL
✅ אפקט שירה Reverb איכותי שמתאים לזמרים וכלי נגינה
✅ EQ מונה עם תחומי תדרים BASS ו-TRABLE
✅ בורר עצמה נפרד לכל ערוץ
✅ קישור Bluetooth לחיבור טלפונים ניידים  וכו’
✅ כניסת AUX בחיבור מיני PL 3.5 מ”מ להשמעת מוזיקה דרך טלפונים ומחשבים
✅ יציאת LINE OUT לשירשור רמקול נוסף
✅ זווית מוניטור נוחה לנגנים ומוזיקאים בדרכים
✅ ידית נשיאה נוחה וקלה
✅ מארז יוקרתי עם מראה מודרני
✅ מידות (L x W x H): 330 x 241 x 286 mm
✅ משקל 6.8 ק”ג

[ לחץ כאן לרכישת המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


5. מערכת הגברה נטעת ניידת Proxtone Spirit 1000

✅ מערכת בידורית נטענת ניידת Proxtone Spirit 1000 מגיעה עם מפרט טכני גבוה,  ובעוצמה מרבית של 500 וואט וכוללתאלמנט הוופר של 10 אינץ’ ומומלצת לאנשי מקצוע מתחום הסאונד 

✅ מערכת ה-Spirit 1000 כוללת 2 מיקרופונים אלחוטיים איכותיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! ומנגון הפחתת פידבקים (שריקות)

[ לחץ כאן לרכישת המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ מפרט טכני:

דגם: Spirit-1000 
עוצמה: 500W
אלמנט (וופ’ר): 10אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 8 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל:10 ק”ג
מאפיינים יחודיים: בידורית ניידת אמינה חזקה במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

* לחץ כאן לאתר היצרןwww.proxtone.com

הגברה נטענת וניידת – ה- Spirit 1000 היא מערכת הגברה ניידת ונטענת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: הפעלות, הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר, קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
ה- Spirit 1000 מספקת צליל נקי ומשובח בעצמה מרבית של 500W ומצויידת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים, 

סקירת המערכת
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם ציוד הגברה וגנרטור לשם הפעלה בחוץ. ה- Spirit-1000, מערכת עוצמתית בעלת הספק מירבי של 500 וואט ויבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 9 ק”ג. .

אחד היתרונות הבולטים של ה-Spirit 1000 ומה שגורם לה להיקרא “מערכת הגברה נטענת”  הוא הסוללה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית.

עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

מסקנות
ה-  Spirit-1000 היא אחד מהדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. ההפעלה קלה, מהירה, ופשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

סיגום
ה-  Spirit-1000 היא אחד מהמערכות נטענות האמינות ביותר ואחת מהדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. ההפעלה קלה, מהירה, ופשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן לרכישת המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

6. ערכת הגברה אישית נטענת Martin School 791Plus

[ לחץ כאן למחיר והזמנה מהירה של המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

  • חגורת הגברה אלחוטית Martin School 791Plusמה מיוחד בערכת הגברה אישית ה- 791Plus ? 

✅‌‌ כוללת מיקרופון מדונה אלחוטי ללא חוטים כלל ! פועלת בטכנולוגיית UHF (יתרון גדול – קראו בהרחבה מה זה UHF), המאפשר סאונד ברמה גבוהה, וללא רעשים או ניתוקים ולצד טווח קליטה משופר.

ה- 791Plus זה נועד לספק צליל סופר ברור. לא תקבלו כאן רעשי לוואי . חגורת הגברה עם סאונד חד, נקי וברור להפליא. יכולות וביצועים ללא פשרות, וללא עיוותי קול.

✅‌‌ ה- 791Plus עוצמתי בעל עוצמת קול של 40 וואט – מתאים למקומות פתוחים ולקהל קטן עד גדול. 

✅‌‌ בלעדי במרטין סקול – מנגנון ייחודי להפחתת פידבקים (שריקות חריקות וצפצופים…)

✅‌‌ ניתן לשימוש בהפעלת אודיו MP3 או כרטיס SD Micro או כונן מסוג USB ובנוסף חיבור לבלוטוס

✅‌‌ מתאים למורים, קריינים, מאמני כושר וכל מי שצריך להגביר את קולו אל מול קהל כזה או אחר

✅‌‌ מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים, מצבר מובנה וכל זה רק במשקל של 300 גרם

✅‌‌ מחיר ללא תחרות – ניתן לפרוס את התשלום ל 36 תשלומים ללא ריבית

 Martin School – המותג המוביל בעולם ובישראל בתחום חגורות ההגברה ומערכות סאונד אישיות.  (לחץ לאתר היצרן)

לחצו כאן למעבר לסקירת מוצר – חגורת הגברה אלחוטית Martin School 791Plus

  • מפרט טכני של ה- 791Plus ? 

הערכה כוללת: מגבר אישי + קשת מדונה אלחוטית+ חגורת תלייה  + מטען כפול

דגם: 791Plus
עוצמה: 40 וואט
הספק עבודה: עד 10 שעות
מצבר מובנה: יש
חיבור ל-MP3/IPHONE: יש
נרתיק: יש

חיבור בלוטוס; יש

רדיו; יש

חיבור USB; יש

הקלטה; יש
משקל: 300 גרם
שנאי לטעינה: יש
נתונים נוספים: מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים (שריקות)

מאפיינים יחודיים: מדונה אלחוטית !!! עוצמה גבוהה במיוחד !

[ לחץ כאן למחיר והזמנה מהירה של המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


6. מערכת הגברה נטענת  Klark&Helmer Splendor Y

מערכת הגברה ניידת נטענת ה-Splendor Y של Klark&Helmer היא רמקול נייד נטען עם התכונות החשובות ביותר למוזיקאים או מפעילים שונים שמחפשים את הרמה הגבוהה ביותר עם מוצר קומפקטי ומעוצב.

[ לחץ כאן לרכישת המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

מדובר במערכת ניידת קומפקטית וחזקה מאוד עם סוללת ליתיום נטענת בעלת פונקציית טעינה מהירה עם אורך חיים של עד 8 שעות עבודה ללא צורך בחיבור למקור חשמל.

מערכת הגברה נטענת ה-Splendor Y מספקת חווית סאונד מושלמת והגבוהה ביותר שקיימת בקטגורייה, עם מגוון יישומים ופונקציות שמוזיקאים ואנשי סאונד מחפשים במערכת הגברה ניידת עם אלמנט וופר בקוטר 6.5″, ולא פחות מ-5  טוויטרים בקוטר 2.5″ המותקנים בזווית בצורה שיודעת לפזר את הסאונד בצורה הנכונה והמאוזנת ביותר תוך כדי ניצול מרבי של העוצמה הרצויה.

עוצמה יוצאת דופן עם מקסימום 114 dB

ה-Splendor Y הוא רמקול נייד וקומפקטי עם סוללת ליטיום, כולל קישורית Bluetooth אך חזק מאוד. למרות ממדיו הקטנים של הרמקול, ה-Splendor Y מגביר בצורה יוצאת דופן עם מקסימום 114 dB.

ה-Splendor Y הנייד מצוייד בוופר בגודל 6.5 אינץ’ המספק את התדרים הנמוכים יותר. ובנוסף, מצויד עם לא פחות מ-5 דרייברים בגודל 2.5 אינץ’ !! כדי לספק בצורה מדויקת ומאוזנת את התדרים הגבוהים. ע”מ למקסם את הסאונד של ה-Splendor Y , הותקן בו פילטר FIR. אודות לפילטר ה- FIR, תגובת הפאזה היא ליניארית לחלוטין, מה שמטיב עם עם איכות הסאונד לצד זריקה נכונה ורוחבית של הסאונד.

 

ערוצים וכניסות

מערכת הגברה ניידת ה-Splendor Y מצוידת במיקסר 3 ערוצים משולב. 2 כניסות “קומבו” (XLR\PL). וניתן לחבר מיקרופונים או כלי נגינה, או מקורות השמעה נוספים לכניסות הללו.

כל ערוץ מצויד בווסת קול נפרד, המאפשר למשתמש להגדיר את העוצמה הרצויה לכל ערוץ. פונקצייה זו מספקת גמישות רבה למשתמש. בערוץ השלישי יש כניסת שקע מיני להזרמת מוסיקת סטריאו באמצעות קישורית בלוטות’ 5.0. היתרון המיוחד בהזרמת סטריאו בלוטות’ הוא שממקור אחד, לדוגמא, אייפון\סמארטפון, ניתן להזרים את המוסיקה ישירות לשני רמקולים. מה שמאפשר להרכיב סוג של מערכת הגברה PA קטנה ניידת ונטענת.

שימוש והפעלה

עיצוב המארז של ה-Splendor Y  מגדיל את הרב-גוניות שלו! הרמקול יכול לשמש כ-רמקול שולחן, כ-מערכת הגברה קטנה על סטנד או כמוניטור במה לשירה או לכלי נגינה.

לכל מיקום של הרמקול, קיימת הגדרה קבועה מראש של EQ, אשר מייעלת עוד יותר את הסאונד.

בנוסף, ב-Splendor Y מותקנת סוללת ליתיום-יון. עם זמן עבודה של עד 8 שעות בשימוש מדיום.

 

ניידות מקסימלית עיצוב

הודות למשקלה הנמוך של ה-Splendor Y  אשר שוקל 7.5 ק”ג בלבד, וממדים זעירים למדי באופן יחסי לרמקולים דומים, ניתן לניידה בקלות רבה.

 

פיזור סאונד מדוייק

ל-Splendor Y כאמור, ישנם 3 מצבי השמעה שונים, כאשר ניתן גם למקם \ להניח את הרמקול בצורה שונה, וזאות הודות ל”שיפועים” הנמצאים בתחתית הרמקול, המאפשרים למקם אותו במס’ מצבים שונים. מלבד זאת, ניתן להניח אותו בצורה רגילה על מדף\כסא\שולחן, או להציבו על סטנד רמקול סטנדרטי.

החלפת מצבי השמעה

בחלק העליון של ה-Splendor Y משטח נגיעה בטאצ’, להחלפת מצבי השמעה. קיימים 3 מצבי השמעה, עם אייקונים, כמו בתמונה הבאה.

באמצעות שינוי של אחד מהם סגנון הסאונד משתנה בהתאם למיקומו הפיזי.

 

  • נתונים עיקריים:

✅ זוג כניסות XLR COMBO לחיבור מיקרופונים וכלי נגינה  בחיבור PL
✅ אפקט שירה Reverb איכותי שמתאים לזמרים וכלי נגינה
✅ EQ עם תחומי תדרים BASS ו-TRABLE
✅ בורר עצמה נפרד לכל ערוץ
✅ קישור 5.0 Bluetooth לחיבור טלפונים ניידים  וכו’
✅ כניסת AUX בחיבור מיני PL 3.5 מ”מ להשמעת מוזיקה דרך טלפונים ומחשבים
✅ יציאת LINE OUT לשירשור רמקול נוסף
✅ זווית מוניטור נוחה לנגנים ומוזיקאים בדרכים
✅ ידית נשיאה נוחה וקלה
✅ מארז יוקרתי עם מראה מודרני
✅ מידות (L x W x H): 339 x 247 x 286 mm
✅ משקל 7.5 ק”ג

 

תכונות וממדים:
יצרן: Klark&Helmer
מעבד אותות: אקטיבי
גודל וופר (אינץ’): 6.5
גודל הטוויטר (אינץ’): 2.5
מקסימום הספק: SPL (dB) 114
משקל (ק”ג): 7.5
חומר מארז: פלסטיק
מולטי פנקשין: כן
עוגן לסטנד: 36 מ”מ (סטנדרטי)
תגובת תדר מ-(Hz): 46
תגובת תדר ל- (Hz): 20000
EQ: כן
קישור: כן
קלט: כניסות משולבות “קומבו” (XLR+PL)
פלט: ג’ק
מיקסר משולב: כן
כניסת מיקרופון: 2
WLAN: לא
בלוטות’: כן, 5.0 סטריאו TWS
סוללה: כן
ממשק / רשת RJ45: לא
גובה (מ”מ): 339
רוחב (מ”מ): 286
עומק (מ”מ): 247


 

ראו כאן עוד במרכז הידע שלנו: 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !