במאמר זה נפרט עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני רכישת או השכרת ערכת קריוקי מקצועית וכן אילו רכיבים אתם חייבים לשדרג בערכת הקריוקי הביתית שלכם.
מרכז הסאונד פועל בתחום הקריוקי החל מראשיתו ועד היום ומחזיק בכל הדגמים הטובים ביותר שבשוק. לרשותכם בידוריות חזקות וקומפקטיות על גלגלים ( עגלת טרולי) לניידות מושלמת ואפשרות לעריכת אירועי קריוקי בכל מקום. הערכה נכנסת בקלות לכל רכב וניתנת להרכבה תוך כמה דקות.
מה חשוב בערכת קריוקי מקצועית: רמקולמגבר – או השילוב הטוב ביותר רמקול מוגבר, כלומר: יחידה אחת עוצמתית וקומפקטית ממנה יוצא הקול והיא מכילה בתוכה את כל הרכיבים האלקטרוניים וכן את החיבורים לשאר חלק הערכה : מקרן, מסך, מיקרופונים וכיוצא בזה.
לפרטים נוספים על הרכבת ערכת קריוקי מקצועית, חיווט מתקדם, ציוד נלווה לתקליטנים ומפעילי ציוד קריוקי והגברה, הנכם מוזמנים לגלוש באתר מרכז הסאונד ולאתר את המחלקה הרצויה לכם.
אנו מספקים ציוד הגברה ללקוחות פרטיים כמו גם לגופים ציבוריים, עסקים, חברות ובעלי אולמות ומגבירים את כל אירועי השמחות בכל רחבי הארץ – אספקה מהירה, תנאי תשלום אידאלים, הובלה ואחריות לכל ציוד ההגברה שך מרכז הסאונד – התחייבות למחירים הכי משתלמים שתמצאו בשוק עבור ציוד הגברה וערכות קריוקי מקצועיות.
השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם עם הצעה משתלמת ביותר לערכת קריוקי מקצועית במחיר חסר תקדים, אחריות אמינות ושירות לפני הכול – כל ציוד ההגברה מרוכזים תחת קורת גג אחת, ניסיון רב וידע מקצועי לגופים פרטיים ומוסדיים. אפשרות להשכרת ציוד הגברה, השכרת ציוד קריוקי ועוד.
ציוד קריוקי הדגמים החדשים – חבילות הכול כלול של ציוד הגברה וקריוקי – רק לחבר ולהשמיע שירים! כל אחד יכול לתפעל את הערכה בקלות ובמהירות – רק במרכז הסאונד – ערכות קריוקי מקצועיות plug & play רק לחבר לחשמל ולהפעיל. ערכות קריוקי קומפקטיות ועוצמתיים עם טווח צלילים רחב, בסים עמוקים וצלילים גבוהים כפי שלא שמעתם מעולם ברמקול קריוקי אופניתי, מעוצב ומקצועי – רק במרכז הסאונד. התקשרו לקבל פרטים נוספים או השאירו שם וטלפון באתר ונציג של מרכז הסאונד יחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !