(ראו כאן: מדריך עדכני להתקנת רמקולים שקועים בקיר בטון [2021]

 

***שימו לב! אנו יבואנים של רמקולים שקועים (מכירה סיטונאית בעיקר, לחץ כאן למבצעי רמקולים שקועים) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

 

מרכז הסאונד גאה להציג את פתרונות ההגברה המתקדמים ביותר כיום. לרשותכם מבחר גדול של רמקולים בגדלים והספקים שונים, רמקולים אקטיביים, וכן רמקולים שקועי קיר, רמקולים שקועי תקרה, ועוד.
אנו מתמחים הייעוץ אקוסטי ונותנים הכוונה לכל לקוח המעוניין להתקין בביתו או בעסק שלו רמקול שקוע בקיר בטון, רמקול שקוע בקיר גבס, עץ ועוד.

הנכם מוזמנים לגלוש באתר מרכז הסאונד ולעבור בין המחלקות השונות – במחלקת ההגברה, רמקולים תמצאו את כל מבוקשכם – רמקולים עוצמתיים שיתאימו לצורכי החלל שלכם.
רמקול שקוע בקיר בטון הוא פתרון נהדר גם לחסכון במקום וגם לעיצוב החלל בצורה שלא מתפשרת על הסאונד המופק מהרמקול במקום.

מרכז הסאונד מתמחה בציוד הגברה מכל הסוגים ומחזיקה את כל סוגי הרמקולים השקועים הנדרשים מכם להגברה חכמה ונסתר בתקרות צפות, קירות גבס וכן רמקולים שקועים בקיר בטון.
אנו ממליצים לכם להתייעץ עם איש חשמל, אנשי אקוסטיקה וציוד הגברה על מנת להכין את תשתיות המערכת מראש ולתאם בין כל המערכות.

 


חיווט נכון, השקעת מחשבה בעוצמת הרמקולים הנדרשת ביחד לגודל החדר, מיקום הרמקולים הספציפי בתוך קיר הבטון ובסוג הרמקול, הם שיקבעו את התוצאה הסופית באיכות ההגברה שלכם בחדר.
לקבלת הצעת מחיר, מפרטים טכניים ומבצעים על רמקול שקוע בקיר בטון אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר ונציג מקצועי של מרכז הסאונד ישמח לחזור אליכם עם פרטים מלאים וכן ייעוץ ראשוני, הכוונה מקצועית, וטיפים שיעזרו לכם לבחור את הרמקול שקוע הקיר הטוב ביותר למטרתכם.

רמקולים שקועי-קיר הממוקמים בזהירות מספקים חווית שמיעה כמו בשורה הראשונה של הופעה.

 

מרכז הסאונד מתחייב למחירים הטובים בארץ לכל סוגי ההגברה ולרמקולים בפרט. שירות ואחריות מעל הכול. ניסיון של שנים ועבודה מול טובי החברות במשק, ספקים וארגונים מוסדיים, תקליטנים, אולפני הקלטות וכן הקהל הרחב.
רמקול שקוע בקיר הוא פתרון נפלא שיהפוך מערכת הסאונד שלכם לחוויה אחרת ומתקדמת. למדו עוד על רמקולים שקועים בקיר בטון דרך האתר או היכנסו לאחד מארבעת הסניפים של מרכז הסאונד. אנחנו כאן לשירותכם. התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם ההצעה הטובה ביותר לרמקול שקוע בקיר בטון. רק במרכז הסאונד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !