מהם יתרונות של רמקולים שקועים? מה אפשר לעשות עם בידורית וכיצד היא משמשת את אוהבי האירועים? האם שווה להשקיע בבידורית באופן חד פעמי? מה אפשר לעשות עם בידורית? הבידורית תפסה תאוצה והיא מעניקה את כל האפשרויות תחת קורת גג אחת. מסיבות שבהן חסר רמקול אחד, מיקרופון אחד ומקבץ של אנשים שרוצים לשמח את החברים האחרים, מעידים כי הבידורית אכן מעניקה את כל האפשרויות תחת קורת גג אחת. להלן כמה עצות לרכישה של בידורית בדרך זו או אחרת.
לבחור בידוריות– טיפים לבחירה
1. יש לערוך סקר מתאים לפני שיוצרים רכישה. כמו כן, ראוי לשאול את שאלת השאלות. מה למעשה ניתן לעשות עם אותן בידוריות? מה ערך המוסף שלהן. כיאה לכל רכישה ומטרה, יש לברור את הדרישה לפני שרוכשים בידורית כזו או אחרת.
2. כמו בכל דבר, גם כאן יידרש מכם לברור מוצר עם שם ועם מוניטין. האם המסיבה מתרחשת או אמורה להתרחש במקום סגור או פתוח?
3. יש לברור את מהות העשייה באמצעות הבידורית .האם היא אמורה להיות חלק ממסיבה קטנה בבית או אפילו ישיבה סגורה? חשוב לציין כי לבידוריות יש לא מעט שימושים והם לא קשורים רק במוסיקה או באירוע מוסיקלי.
4. מה בתכנון? האם מדברים על מסיבת טבע או מסיבה במקום סגור? חשוב לקחת בחשבון את עניין הטעינה. יש לא מעט בידוריות נטענות וכאן יש לתת את הדעת באשר לסוללה והטענתה לטווח הארוך.
טיפים לבחירת בידוריות
חשוב ביותר לברור אלו כניסות מציע המכשיר בפועל? האם הבידורית מתאימה לחיבורי מחשב או גם למקלט טלוויזיה בבית? האם קיים גיבוי של מיקרופונים, רמקולים וכל השאר? האם קיים ציוד אשר יגבה את כל השאר? מה לגבי מיקסר ויכולות סאונד מתאימות? חשוב ביותר לקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים לרבות חיבורים, הטענה של סוללה וכמובן עלויות שוות לכל כיס. בסיכום דבר, הרעיון הוא לרכוש מוצר שישרת לטווח הארוך ושעלותו לא תעלה מעבר לעלות הראויה באשר לבחירת בידורית כזו או אחרת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !