אלו רמקולים שקועים מקצועיים למכירה קיימים בשוק? מהם רמקולים שקועים מקצועיים למכירה במרכז? אם אתם אוהבים לשמוע מוסיקה איכותית מבלי להרגיש את הרמקולים מסתובבים סביב הרגלים ותופסים מקום מיותר? שהרי רמקולים שקועים מקצועיים למכירה הם התשובה עבורכם. איכות הצלילים האיכותית והיכולת להיוותר בתוך הקיר השקוע, הם למעשה כל התשובות תחת קורת גג אחת. חווית השמעה מושלמת באמצעות בחירת רמקולים שקועים. להלן כל התשובות לכך. [ ראה כאן מדריך עדכני 2021 איך לבחור רמקולים שקועים ברמה גבוהה … ]

נספר לכם כי אנו היבואנים עם מגוון הדגמים הגדול בישראל של רמקולים שקועים לקיר ולתקרה, והמחירים מיותר לציין הכי זולים בישראל !!!

( *** לחץ כאן למעבר למחירון: רמקולים שקועים )

יתרונות של בחירה – הרמקולים השקועים

רמקולים שקועים מקצועיים מביאים לא מעט יתרונות של בחירה. מדובר ביכולת שלהם להיוותר בקיר ולהשמיע מוסיקה טובה ביותר מבלי לתפוס מקום מיותר. רמקולים שאינם  נראים אך בהחלט מצליחים להשמיע את ערך המוסף. מראה עיצובי מושלם, מוסיקה מתאימה ביותר ובעיקר יכולת להשתלב מבלי לתפוס מקום גדול יתר על המידה. נוכח היותם מוצבים בקיר, אינם מפריעים להשמעה ולאיכות ההשמעה בפועל. איכות הצליל שם והיא נשארת איכותית למרות שהיא מוצבת בקיר. רמקולים חדישים בעלי טכנולוגיה מוצלחת ומקורית. הקדשת מחשבת כמו מלאכת עיצוב מושלמת וכל השאר כמו כתוב על הקיר.

רמקולים שקועי-קיר הממוקמים בזהירות מספקים חווית שמיעה כמו בשורה הראשונה של הופעה.

רמקולים שקועים עגולים, מרובעים או מלבניים

מה יקבע את צורת הרמקולים המובחרים? לאן נבחר את הרמקול העגול או המרובע? האם יש לכך שימוש נכון? רמקולים מלבנים אשר שקועים בקיר יעניקו ערך מוסף שונה ביחס לרמקולים עגולים אשר מיועדים לתקרות עגולות, אמבטיות, חדרי המתנה ואפילו משרד. כמו מנורה, כך גם רמקול עגול שיהיה מונח בגומחה בתקרה. רמקול דק יותר, ייתלה כמו תמוה על הקיר והוא כמו יהיה חלק מהקיר. רמקול שקוע בסלע, יהיה מותאם לגינה גם בימות הקרים או  החמים ביותר, אם תרצו לארח בגינה את החברים הטובים, המוסיקה תעשה את שלה ותבקע בהצלחה רבה גם מתוך סלעי הנוי בגינה. חשוב לציין כי יתרונות הרמקולים השקועים, אינם מפריעים באשר הם. הם מוצבים על פי התאמה, הם אינם פוגעים באסתטיקה ומעניקים את ערך המוסף לרבות הסאונד הראוי להשמעה הראויה ביותר מכאן ועד להגשמת המשימה- מסיבה מושלמת ללא פשרות. רמקולים עגולים? מרובעים? דקים? שקועים בסלע? הכול בהתאם לבחירות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !