אחד הדברים שאתה צריך לקחת בחשבון במעבר למשרד חדש או בבנייה של משרדים לעסק שלך, הוא הצורך לשלב את מערכת הסאונד בצורה אסתטית וחכמה.
כדי לחסוך מקום ולתת למשרד שלך את המראה המושלם והנקי, אתה חייב לחשוב על רמקולים שקועים למשרד.

נספר כי אנו יבואנים עם מגוון הדגמים הגדול בישראל של רמקולים שקועים לקיר ולתקרה, והמחירים מיותר לציין הכי זולים בישראל !!!

( *** לחץ כאן למעבר למחירון רמקולים שקועים )

רמקולים שקועים קלרק

רמקולים שקועי-קיר הממוקמים בזהירות מספקים חווית שמיעה כמו בשורה הראשונה של הופעה.
גם מחינת מקום, אתה לא יכול להרשות לעצמך למלא את המשרד ברמקולים. גם מבחינת מראה, אתה רוצה לשמור על קו נקי ולא להפוך את המשרד שלך לחנות רמקולים – ומצד שני אתה חייב שתהיה לך איזו שהיא מערכת שנע, כריזה, שתוכל להשמיע מוזיקת רקע או כל דבר אחר שתהיה מעוניין להשמיע במשרד.


רמקולים שקועים במשרד הם הפתרון המושלם בשבילך ואנחנו נשמח לספק לך טווח רחב של אפשרויות לרמקולים שקועים בתקרה, בקיר, רמקולים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר, שגם יפנו לך מקום, לא יורגשו בחלל, ומצד שני יספקו לך מערכת סראונד אופטימלית לביצוע כל משימת סאונד שתידרש לה, להשמעת שירים, העברת מצגות, וידאו וכדומה.

תוכל להתרשם מהדגמים והאפשרויות באתר או בסניף, ונשמח להשמיע לך את הרמקולים לפני התקנה.
הובלה, התקנה והתחייבות למחירים הכי טובים עבור רמקולים שקועים למשרד שלך – רק אצלנו – מרכז הסאונד – המרכז המתמחה לציוד הגברה חכם בכל התחומים.


רמקולים דינמיים איכותיים עם ‘טוויטר’ וטווח תדרים רחב – רק במרכז הסאונד!
יועצי תקרה ויועצי אקוסטיקה, עבודה מול אדריכלים ומהנדסים – הרמקולים השקועים הכי חדישים בתחום – והכול תחת קורת גג אחת – מרכז הסאונד
לכל המפרטים הטכניים והפרמטרים החשובים בנושא, אתה מוזמן לצור קשר מידי אתנו או לבדוק דרך האתר מהם הרמקולים השקועים המתאימים לך ביותר.
כל הרמקולים השקועים שלנו באחריות מלאה, הובלה, התקנה ושירות מקצועי ויעיל שיפתור לך הרבה כאבי ראש והתעסקות מיותרת.

התקשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר ומפרט טכני מלא וכולל לכל הנקודות בהן אתה צריך רמקולים שקועים: מידות, משקלים וסוגי רמקולי שקועים לקיר גבס, מסגרות אלומיניום , כרום, מטאל וכל סוג אחר – התקשר עכשיו!
מארז הסאונד – ציוד הגברה לכל מטרה – התקשר עכשיו – אספקה מידית לרמקולים שקועי קיר למשרד ולכל מטרה– התייעץ עם המומחים וקבל הצעת מחיר הוגנת ומקיפה. התקשר עכשיו!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !