PA– הוא שם נרדף להגברת אירועים – מרכז הסאונד הוא השם הנרדף לכך. אנו שמחים וגאים הציג את מבחר ציוד ההגברה הכי גדול הקיים בענף ההגברה לאירועים גדולים, וקטנים כאחד. אנו מומחים בכל תחום הסאונד בישראל ושמחים להעניק מהידע העצום שלנו בתחום לכל הזקוק לכך.
זה מתחיל מציוד קצה ונגמר בשירות טכני ותמיכה בתפעול האירוע. אנו מספקים ציוד הגברה מקיף ואיכותי המשרת נאמנה אנשי הגברה רבים וטובים ברחבי הארץ שנים רבות.
החל מקונסולה, דרך המגברים, הרמקולים וכל ציוד נלווה – מרכז הסאונד היא החנות מספר אחת בשטח להגברה.
כדי לא להכביר במלים, כנסו ולמדו עוד על מגוון הציוד שברשותנו באתר. בכל שאלה שיש לך בנושא כגון: דרכים להגביר אירוע, איזה הספק מותר לחבר לסאב- וופר 2 WAY וכדומה, אנחנו הכתובת.

מרכז הסאונד – הגברה לכל מטרה. יש לך אירוע? אנחנו הכתובת. מרכז הסאונד מאחד תחתיו את כל השירותים המקצועיים הקיימים בתחום. ציוד ההגברה, התאורה, אפקטים, מכונות עשן, בועות וכל מה שקיים או חדש בתחום.
אנו מחזיקים בכל המותגים החשובים והעיקריים ובעלי ניסיון בהשכרת ציוד הגברה לתקליטנים ולשלל אירועים גדולים שנעשו כאן בשנים האחרונות.
כל תקליטן, איש סאונד, איש הגברה או מוזיקאי מכיר אותנו ועובד אתנו ואנו שמחים להעניק מהניסיון שלנו לכל דורש.
היכנסו לקטגוריות הרלוונטיות עבורכם ובחרו את הציוד המתאים לאירוע שלכם. לא יודעים מה אתם צריכים? נשמח לייעץ בכל נושא ולהתאים עבורכם את ההגברה המושלמת
התחייבות למחירים האטרקטיביים ביותר ולמוצרים הטובים ביותר בשוק!

מסיבות אוזניות, ערבי קריוקי, תרגום סימולטני, חתונות גדולות, אירועים, כנסים, מצגות והופעות – אין תחום בו ציוד ההגברה שלו לא מגיע אליו.
החל ממיקרופון דינמי, קונדנסר, רקים של אפקטים – ועד גנרטורים, רמקולים, ציוד אלחוטי, הספקים מפלצתיים של ציוד הגברה מהשורה הראשונה וכל מה שנמצא בתחום ההגברה הפרטי. בואו אלינו ולא תצאו בידיים ריקות. פתרון לכל בעיית סאונד והגברה, אקוסטיקה ועוד.
ציוד לאולפנים, מסכים ומקרנים ברזולוציה הטובה ביותר, שירות מעל הכול והתאמה אישית לצורכי הלקוח הם שם המשחק ולנו יש את הקבלות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !