השכרת מקרן לאור יום
אתם מתכננים כבר שנה את חגיגות בר המצווה של ילדיכם האהוב או מסיבת החתונה שלכם, שיתרחשו באירוע חגיגי בשעות הבוקר המאוחרות. תכננתם את כל הפרטים, האוכל, הנגנים ואפילו סרטון מיוחד שצולם על ידי צלם מקצועי, אך לפתע הבנתם כי אור השמש מהווה בעיה רצינית והסרטון אשר היה צריך להיות אחד מהרגעים הגדולים של הערב לא יוקרן. בעיות כאלו הם נחלת העבר, כעת כאשר השכרת מקרן לאור יום היא אפשרות זמינה וקיימת עבור כולם.

הקרנה באור יום – קשיים ושימושים
השימוש במקרן לאור יום נעשה בדרך כלל לאירועים המתרחשים בשעות האור. הרבה אנשים בוחרים לקיים חתונות, ימי הולדת או בר/בת מצווה בשעות הבוקר והצהריים, אירועים אלו לרוב כוללים מצגת קצרה או סרטון אותו נדרשים להקרין. הקושי הגדול הוא בצורך למצוא מקרן שיספק הקרנה איכותית וברורה גם באור היום, שפעמים רבות גורם לתמונה להיראות פחות ברורה.

מה צריך לחפש?
כאשר מחפשים מקרן עבור אירוע המתרחש בחלל הפתוח בשעות שהשמש מאירה, צריך למעשה לחפש מקרן אשר יעניק תמונה איכותית, ברורה ולא מעומעמת, כזו שאור השמש לא יהרוס. חשוב מאוד להבין כי יש הבדל רב בין הקרנה רגילה בחלל חשוך, לבין הקרנה בחלל פתוח ומואר. השכרת מקרן לאור יום היא תהליך אשר דורש התחשבות בכל הגורמים הסביבתיים, בין היתר במזג האוויר. כאשר אתם מעוניינים בהשכרת מקרן לאור יום שימו לב למזג האוויר הצפוי להיות באותו יום, האם צפויה שמש חזקה או יום מעונן חלקית. כפי שידוע לכולם, שוק המקרנים הוא רב ומגוון וקיימים בו מקרנים שונים באיכויות שונות. חשוב מאוד לבחור במקרן עם עוצמת הקרנה שתתאים להקרנה באור יום.

מדוע השכרה?
כפי שכבר נאמר, השימוש במקרן לאור יום נעשה במרבית הפעמים עבור אירועים המתרחשים פעם או פעמיים בשנה, כלומר בתדירות נמוכה, על כן ישנה עדיפות רבה של השכרה לעומת רכישה. השכרת מקרן לאור יום היא פעולה חכמה עבור אלו המעוניינים לצמצם בהוצאות מיותרות. יש הנוטים לחגוג אירועים חד פעמיים בצורה מאוד ראוותנית ויוקרתית ועדיין חשוב לחסוך היכן שאפשר ואין שום צורך לרכוש מוצר שלא יעשה בו שימוש יותר מפעם אחת. בתי עסק רבים מעמידים בפני קהל הלקוחות שלהם אפשרות של השכרת מקרן לאור יום, כך שנחסכת מהם הוצאה מיותרת עבור אירוע חד פעמי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !