שאלת השאלות עולה כאשר אתם עומדים לפני קניית ציוד קריוקי או הקמת מופע מושלם. כמה עולה ציוד קריוקי? ומאידך, איזה מיקרופון אלחוטי לבחור? על מנת שלא תחמיצו את ההפקה המושלמת, ראוי לבחור את הציוד הטוב ביותר. אספנו עבורכם כמה תשובות לשאלות באשר לרכישת מיקרופון מתאים להשלמת האירוע. מוכנים?
ללמוד על המיקרופון
איזה מיקרופון ראוי לבחור? תפקידו של המיקרופון הוא לספק אותות חשמליים מספקים ולהקנות דינמיות בהתאם. באמצעות תרגום של מקור הקול, הדברים הופכים פשוטים יותר. תרגום לאותות חשמליים, הוא זה שמקנה למיקרופון את שמו ואת יכולותיו להשמיע את עצמו למרחקים הראויים. כאשר בוחרים מיקרופונים, בוחרים ציוד שמקור הקול לא יהיה חזק ולא יהיה חלש מדי. כך למעשה לא גורמים לעיוות כזה או אחר. הרעיון הוא להעביר את עוצמת הקול בפן הנכון ביותר. יתרונות של מיקרופון אלחוטי ביחס לרגיל, באים לידי ביטוי ביכולת לנייד את עצמכם בקלות ממקום למקום ללא הגבלה כזו או אחרת. הוא נוח ביותר ולא צריך משדר מיוחד. ראוי לברור סוללות לזמן הארוך, זאת על מנת שתוכלו גם אתם לשלול תקלות מיותרות.
דברים שחשוב לדעת לפני הבחירה
חשוב לברור את איכות בסיס הרכישה לרבות המיקרופון הנבחר. יש להתאים את המיקרופון גם לדיבור בו זמנית. יש לבדוק כי המכשיר יספק אתכם לכל מיני טווחים. חשוב לייצר מרחק של לפחות 10 מטר ומעל על מנת לוודא כי המיקרופון עומד לספק את השירות הראוי. ראוי לרכוש לפחות 2 אנטנות. אם תבחרו לברור בין מיקרופון הנתלה בדש או מיקרופון ידני, ראוי לגעת ביתרונות ובחסרונות. יש לברור את הבחירה על פי יצרן. ביחס לדש, מיקרופון ידני יגביל אתכם בתנועה, בעוד הדש מדונה, יקל עליכם וכך תוכלו לעשות עוד דברים בו זמנית. חיסרון של מיקרופון הנתלה, בא לידי ביטוי ברעשים של הבגד בזמן ההרצאה או כל מה שתרצו להעביר בדרך זו אחרת. בסיכום דבר, יש לקחת בחשבון את כל הבעיות וכל הקשיים ולא לוותר ולו במעט על הצלחת ההליך.
.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !