בידורית 15 אינץ’ מומלצת? אספנו לכם את 3 דגמי בידוריות 15 אינץ’ מומלצות

בידורית 15 אינץ’ היא בהחלט מומלצת, אבל לא עבור כולם. כאשר אנו מדברים על 15 אינץ’ אנו מתכוונים לאלמנט הוופר האחראי על צלילי הבס והצלילים הנמוכים. אלמנט וופר של 15 אינץ’ מתאים מאוד למקומות מקצועיים ולמקומות הומי אדם וכמובן שהמחיר הוא בהתאם. בידוריות 15 אינץ’ נפוצות באולמות קולנוע, תיאטרון, מקומות מוסדיים, קולנוע ביתי, אולמות אירועים ועוד… על אילו דגמי בידוריות נוכל להמליץ לכם?

בידורית מדגם Air-2000 של חברת Proxtone

כאשר אנחנו מגיעים לחנות סאונד והגברה, כמו רוב הלקוחות אנו ניגשים מיד למוצרים של חברת Proxtone. החברה הזאת היא מבין החברות הבטוחות ביותר שיש כיום, לחברה יש אינספור מוצרים באיכויות שונות ומעט מאוד דגמים שלא צלחו. סדרת Air היא מבין הסדרות הפופולריות של החברה. אנו נפגוש כאן בידורית ניידת, לא גדולה מדי אך מצד שני מאוד עוצמתית. עוצמת הוואט של המערכת מגיעה ל 750 וואט. הבידורית יכולה לעבוד כ 8 שעות ללא חיבור לחשמל.

(לחץ כאן לעמוד הבידורית)

קל מאוד להתנייד עם הדגם הזה, המשקל שלו לא כבד מדי (16 ק”ג) והבידורית יכולה להיכנס בקלות לרכב. בנוסף, הבידורית מצויידת עם גלגלי נשיאה וידיות אחיזה נוחות. נוכל למצוא בדגם הזה אפקטים מיוחדים, מסך מפורט בו נקבל הסבר על כל תהליך ותהליך, חוברת הפעלה מאוד פשוטה להבנה למשתמש, מיקסר מובנה ואקולייזר מובנה. את כל החיבורים והכניסות אליהם אנו נדרשים נמצא במערכת, כמובן שגם בלוטוס. עם רכישת הבידורית נקבל שני מיקרופונים אלחוטיים מסוג UHF האיכותי. עבור כל אלה נשלם רק 2,690 ש”ח.

מפרט טכני
דגם:AIR-2000
עוצמה: 750W
אלמנט (וופר):15 אינץ’
בידורית נטענת:יש
זמן עבודה לא בחשמל:עד 8 שעות
כניסת USB: יש
בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית:אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…):יש
אקולייזר מובנה:יש
מיקסר מובנה:יש
כניסת LINE:יש (1)
יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים:יש
שלט רחוק:יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל:16 ק”ג
מחיר: 2,690 ש”ח
מאפיינים יחודיים:בידורית מאוד איכותית ואמינה

חזקה במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

בידוריות פיור

בידורית דגם PMW2215 של חברת Pure Acoustics

הבידורית הזאת מתאימה פחות למקומות הומי אדם, אבל מתאימה למקומות שלא מוכנים להתפשר על איכות המוצר. מדובר על בידורית קטנה ונוחה בעלת 200 וואט – עוצמת וואט שמתאימה מאוד לבתים או לאולמות קטנים אבל פחות למקומות מקצועיים. מה שמיוחד בדגם הזה הוא החדות שיש בסאונד היוצא. אלמנט הוופר והטוויטר כאן מגיעים בצורה יוצאת דופן.

(לחץ כאן לעמוד הבידורית)

גם כאשר אנו מגבירים עד הסוף עדיין הסאונד לא משתבש ונשאר באיכות הגבוהה שלו. גם לדגם זה יש את כל הכניסות והיציאות אותן אנו צריכים, מיקסר מובנה, אקולייזר, אפשרות לחיבור כלי נגינה וסט של שני מיקרופונים אלחוטיים. בידורית זו היא בידורית ניידת שיכולה לעבוד עד כ 8 שעות ללא טעינה, היא מגיעה עם שלט רחוק ונגן MP3 מובנה. המחיר אותו נשלם עבור הדגם הזה הוא רק 1,539 ש”ח.

מפרט טכני

נגן MP3 מובנה בבידורית+שלט
עבודה בסוללה נטענת פנימית עד 8 שעות עבודה
רמקול 15″ + טוויטר.
הספק: 200W
2 מיקרופונים אלחוטיים!!!
אפשרות להוספת מיקרופון מדונה
אפשרות לחבר מקורות מוסיקה נוספים כמו
אורגן או גיטרה או מחשב…
כניסת USB לדיסק און קי
אפקטים לשירה אקו דיילי ועוד…
כיוון צליל בס / טרבל
ידית ועגלת נשיאה מובנית
מידות: 14 ק”ג
מחיר: 1,539 ש”ח

בידורית מדגם Air-2000Plus של חברת Proxtone

 

כפי שכבר ציינו בפניכם, סדרת Air היא מבין הסדרות הפופולריות ביותר של חברת Proxtone. בסדרה יש כ 7 דגמים שונים. כאן מדובר על דגם שיצא לאחר הוצאת דגם Air-2000. על אף שעוצמת הוואט שלו נמוכה יותר ב 50 וואט, עדיין התוצר הגמור בהחלט מהווה איום על הדגם הקודם. לא כל בידורית עוצמתית מתאימה לאולמות גדולים ויוקרתיים. כאשר אנחנו חוגגים או נמצאים במקום עליו אנו מוציאים סכום יפה, אנו מצפים למירב היכולות מכל הדברים הכלולים במקום.

(לחץ כאן לעמוד הבידורית)

לבידורית יש השפעה חשובה על הלקוחות שלנו… לדגם זה יש סאונד מאוד ייחודי, סאונד מאוד נקי ומצד שני מלא בעוצמה. מעטים הדגמים שיכולים להשתוות לסאונד המיוחד שיש לדגם הזה גם בצלילים הנמוכים וגם בצלילים הגבוהים ובאותה עוצמת וואט גבוהה. בנוסף לבידורית עצמה אנו נקבל גם שני מיקרופונים אלחוטיים איכותיים העובדים על גלי רדיו. בדגם זה יש לנו מיקסר מובנה, אקולייזר מובנה, כניסות ויציאות שונות, חיבור לסטנד ואפשרות עבודה ללא טעינה לכ 10 שעות עבודה רצופות. בדרך כלל כאשר אנו פוגשים במוצרים ניידים, עוצמת הוואט שלהם יורדת כאשר הם אינם מחוברים לחשמל, כאן חברת Proxtone הצליחה לשמור על עוצמת הוואט בשלמותה גם כאשר המוצר אינו בטעינה. המחיר אותו נשלם עבור הדגם הזה הוא 3,595 ש”ח בלבד.

מפרט טכני
דגם: Air2000-Plus
עוצמה: 700W
אלמנט (וופר): 15 אינץ’
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש
בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי: 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית:אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE: יש (1)
יציאת OUTְ: יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל: 15 ק”ג
מחיר: 3,595 ש”ח

 

מי צריך בידורית בכלל?

יש הרבה שמתבלבלים בין הצורך ברמקולים מוגברים ובין הצורך בבידורית. ההבדל מאוד פשוט, רמקולים מוגברים לא יכולים להיות ניידים, הם בדרך כלל יהיו קטנים יותר, וברוב המקרים לא ניתן לחבר אותם למיקרופון או לכלי נגינה אחר. מצד שני, הבידוריות מתאימות יותר לאולפני הקלטות, לערבי שירה, לבמות, לאולמות אירועים וכד’… הבידוריות הן יהיו יותר עוצמתיות ברוב המקרים. את הבידורית ניתן לחבר לכלי נגינה כאשר אנחנו מופיעים, ניתן לחבר אותה למיקרופון אחד או יותר והיא נפוצה יותר במקומות בהם צריך לדבר כמו מקומות מוסדיים, ומצד שני הרמקול המוגבר מתאים יותר למסעדות.

מאיפה רוכשים בידורית איכותית?

את הבידוריות, בין אם מדובר על 15 אינץ’ ובין אם מדובר על 12 אינץ’, יש לרכוש אך ורק ממקום מוסמך – מחנות סאונד והגברה. יש הרבה מתחרים שאין להם כלל ידע בתחום ועדיין מוכרים מוצרים שונים, חלק מהמוצרים שייכים למותגים מובילים וחלק אחר שייך לחברות סיניות זולות. ברגע שאתם מוציאים סכום כזה על בידורית אתם בוודאי תרצו לקבל את המירב מההשקעה שלכם, רק בחנות בה תקבלו ייעוץ והכוונה בבחירת הדגם, ליווי מקצועי ומחירים משתלמים תוכלו באמת להנות מההשקעה שלכם. חפשו חנויות סאונד והגברה שהן גם יבואן רשמי של המוצרים שלהן, שם תקבלו את המחיר המשתלם ביותר עבור מוצרים איכותיים.

מסקנות

בידורית 15 אינץ’ פונה יותר לקהל המקצועי, לנגנים, מוסדות ציבוריים, אולמות גדולים וכו’… 15 אינץ’ שייך לאלמנט הוופר והטוויטר האחראים על צלילי הבס ועל הצלילים הגבוהים. החברה המובילה בתחום הסאונד וההגברה היא חברת Proxtone, אצל החברה הזאת תוכלו למצוא דגמים שונים ומאוד מוצלחים. הבידוריות הן יחסית גדולות אבל מאוד קל להתנייד איתן בעזרת אביזרים שונים. אצל שלושת המוצרים שציינו דרך ההפעלה מאוד פשוטה ומאוד קלה להבנה. שימו לב, רכישה של מוצרי סאונד והגברה צריכה להעשות אך ורק בחנות סאונד והגברה ולא בחנויות כול-בו שונות. זכרו, אם כבר בחרתם להשקיע כסף, עשו את זה נכון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !