אם יש לכם את החצר הכי גדולה בשכונה, את הבית הכי מרשים ואת הרצון להפיק מסיבה מחשמלת לכל החברים, אין שום סיבה שתוותרו על התענוג. החלק הכי שווה בכל מסיבה זה לא דווקא האוכל או אלכוהול, אלא דווקא המוזיקה המגניבה שמתאימה בדיוק לקצב ומרימה את האורחים שלכם לשמיים. אבל כדאי להפעיל את המוזיקה הכי טובה שיש אתם רוצים להשתמש בציוד הגברה הכי חזק ואיכותי שיש בסביבה. אז אם אתם לא דיג׳יי מקצועי סביר להניח שאין לכם רמקולים, מגברים ומיקרופונים, ואתם צריכים להסתיר אותם על מנת להפיק את האירוע. אנחנו במרכז הסאונד מבינים את הרצון שלכם, ובדיוק בשביל זה יש לכם את האפשרות להשכיר ציוד הגברה מושלם לכל מסיבה, שיהיה הכי מקצועי שיש בתחום כיום.

 

איך להפיק מסיבה ביתית מושלמת

5 טיפים מנצחים למסיבה ביתית

אז אם החלטתם שאתם רוצים לערוך מסיבה מושקעת בבית הפרטי שלכם, ואתם מוכנים לעשות הכול על מנת להפוך אותה לבלתי נשכחת, אספנו לכם חמישה טיפים מוצלחים שיהפכו את המסיבה שלכם ללהיט היסטרי בחבר’ה:

מיקרופון – השקיעו ברכישת מיקרופון איכותי שיאפשר לכם לשיר כל הלילה ובדיוק בווליום שמתאים לכם. היום בשוק יש מיקרופונים רבים שמתאימים למערכות הגברה שונות וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא את המיקרופון היחיד שיעשה לכם את הערב הרבה יותר נעים. כמו כן חשוב לדעת שאם אתם לא הולכים מסיבות בקצב קבוע שווה לשכור את המיקרופון באופן חד פעמי

מגברים – לאוהבי השירה בלייב, אנחנו ממליצים על מגברים לבית איכותיים שיהפכו את הנגינה בגיטרות חשמליות לאיכותית הרבה יותר. אז אם אתם מתכננים לערוך מסיבה שבה הלהקה תופיע בלייב ותיתן לכם את המופע הכי טוב בעיר, שווה לזכור מה גברים איכותיים שיכולים לסדר את הצליל ולהפוך אותו לברור בקלות.
3. רמקולים- אין מסיבה בלי מוזיקה ואין מוזיקה בימינו בלי רמקולים. לכן, כשאתם רוצים להפיק מסיבה בבית הפרטי הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לעשות הוא להשכיר רמקולים בגודל המתאים לבית שלכם וברמת השמע שתהיה נוחה גם לכם אבל גם לשכנים.

ערכת קריוקי – אחד הטרנדים המובילים כיום בעולם המסיבות הוא מסיבות קריוקי. אתם יכולים להשכיר ערכת קריוקי שכוללת מסכים ומקרנים, וביחד איתה ליצור את המסיבה המושלמת. האורחים ישירו עד אור הבוקר ואתם תצברו חוויות עם החברים הקרובים לכם ביותר. זו מסיבה שאף אחד לא ישכח.

רמקולים שקועים – לבעלי הבתים שרוצים לקחת את עניין המסיבות צעד אחד קדימה, אנחנו מציעים לרכוש רמקולים שקועים לחלל הבית. רמקולים שקועים ממוקמים באזורים שונים ברחבי הבית ומאפשרים לכם לקבל אקוסטיקה מושלמת בחלל הסלון שתיצור אווירה של מסיבה בכל שעות היום. התקנת הרמקולים היא פשוטה יחסית ותוך זמן קצר אתם מקבלים סלון שמנגן לאורך כל שעות היממה את המוזיקה האהובה עליכם.

חוגגים בסטייל – מסיבות ביתיות באווירה מקצועית

למארחים המשקיעים, אלו שאוהבים תמיד להפוך את המסיבה למסיבה מקצועית, בדרך כלל יש הרבה מאוד רעיונות יצירתיים שיכולים לשנות ולגוון כל אירוע חברתי. לא משנה למה החלטתם להפיק מסיבה כל מה שחשוב הוא שאתם רוצים להפוך אותה למסיבה המוצלחת ביותר שהפקתם עד היום. בשביל זה אתם חייבים להתחשב במוזיקה. אי אפשר לעשות מסיבה בלי שירים וריקודים, בלי להקה או צוות בידור. כל אלו דורשים ציוד טכני מקצועי שניתן להשכיר כיום בצורה קלה ופשוטה, דרך מרכז הסאונד לכל מטרה. כל מה תרצו יכול להגיע ישירות אליכם היום המסיבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !