נתחיל מהתכל’ס… מורים מרוויחים יותר

רשת חנויות הסאונד “מרכז הסאונד” הינה גם יבואנית של המוצרים שלה, כך שהמחיר אותו תשלמו אצלנו יהיה פחות מחנויות מתחרות. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה לבחירת הדגם המושלם עבורכם. בנוסף, אם אתם חברים בהסתדרות המורים תוכלו לבחור את הדגם המועדף עליכם ולזכות בהנחה או החזר של עד 20%, אך ורק לחברת הסתדרות המורים. כאשר אתם מגיעים אלינו, זכרו להביא אתכם תעודת חבר הסתדרות המורים כדי שתוכלו לממש את זכאותכם. 
אצלנו במרכז הסאונד אנו רואים חשיבות גדולה לשליחות של המורים ולשם כך בחרנו לזכות אתכם בהנחה של 20%.

לחץ כאן למחירון חגורת הגברה – המחירים הזולים בישראל. נקודה.

חגורת הגברה מדונה ומורים – האם זה באמת יעיל?


אם אתם עוסקים בהוראה אתם בוודאי יודעים כמה הקול שלכם חשוב לתפקוד היומיומי. בתור מורים, אנחנו מבלים את רוב היום שלנו בדיבורים ולצערנו גם בצעקות. כדי לשמור על הקול שלכם תוכלו להיעזר ברמקול מדונה. השינוי שיכול אצלכם לאחר השימוש בחגורת ההגברה הוא משמעותי וניכר גם לשעות של אחרי הלימודים כאשר אתם עם המשפחה.

 

אילו חגורות הגברה מתאימות למורים?

יש היצע רחב של חגורות הגברה מחברות שונות, רוב חגורות ההגברה יגיעו לאותה התוצאה, אם זאת הכל משתנה בהתאם לכמות הקהל אליה אתם מדברים. כאשר מדובר על מורים, אין צורך לרכוש את חגורות ההגברה המשודרות שיכולות להגיע לקהלים רחבים גם במקומות הנפרסים על פני שטח רחב. אחת החברות המומלצות למורים היא חברת Martin School. אצל חברה זו תוכלו למצוא מספר דגמים שהם הנפוצים ביותר בקרב המורים: Martin School 681Plus, Martin School 691Plus, Martin School 671Plus, Martin School 791 ו Martin School 791Plus. הסדרה הזאת היא הנרכשת ביותר בקרב המורים. כמו כן, תוכלו למצוא עוד חגורות הגברה מתאימות של חברות אחרות כמו TRX Audio, Pro Audio, KMF ועוד…

 

אולי סוגי חגורות הגברה יש?

חגורת הגברה אלחוטיתחגורת הגברה אלחוטית זו עובדת על גלי רדיו UHF (או במקרים אחרים באמצעות בלוטוס, מה שגורם לאיכות סאונד נמוכה, הפרעות קליטה, וניתוקים…) המחברים בינה ובין מערכת ההגברה הצמודה לגוף שלנו. חגורת הגברה זו מאפשרת לנו לנוע בחופשיות רבה יותר. אמנם, בקרב המורים היתרון הזה פחות בולט, חגורת הגברה זו מתאימה יותר למתאמנים ומדריכות.

חגורת הגברה חוטית – חגורת הגברה זו הינה מחוברת לגוף שלנו כמו כל חגורת הגברה אחרת. יש כבל המחבר בין המיקרופון ובין מערכת ההגברה המונחת על המותניים שלנו. 

בשני הדגמים, מערכת ההגברה מחוברת למותניים שלנו באמצעות חגורה מיוחדת.

 

מה עדיף לי בתור מורה? חגורת הגברה אלחוטית או חוטית?

היתרון המשמעותי שיש לחגורת ההגברה האלחוטית תקפה גם למורים, הכבל פחות אמור להפריע לכם.עם זאת, יש חיסרון למערכת הגברה זו והיא הצורך בהאענה גם של מיקרופון המדונה. לכן, העדיפות אצל המורים היא דווקא למערכת ההגברה האלחוטית. בנוסף, מערכת זו במרבית המקרים תהיה חזקה יותר. אם אתם מורי של”ח ואת רוב הדיבורים שלכם אתם עושים בזמן הליכה או הדרכה, ייתכן ויהיה עדיף לכם לרכוש את חגורת ההגברה האלחוטית.

 

מה חשוב לדעת לפני רכישת חגורת ההגברה?

כאשר אתם מגיעים לחנות, וודאו שאתם נמצאים בחנות סאונד והגברה מקצועית. אם תרצו להוזיל עלויות, הגיעו לחנות שהיא יבואנית רשמית כמו “מרכז הסאונד“. ברגע שאתם נמצאים בחנות, בדקו את עוצמת השמע של המכשיר, לכמה אנשים הוא יכול להגיע, כמה זמן המכשיר יכול לפעול ללא טעינה או החלפת בטריות והאם איכות הסאונד טובה ומובנת. כמובן שיש לבדוק שקיימת אחריות יצרן על המוצר ושהמחיר אכן הגון.

* קרא כאן עוד אודות מדונה למורים בסבסוד

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !