כשמתכננים אירוע, יש הרבה משימות לבצע, בניהן חיפוש אחר האולם או גן אירועים מושלם לאירוע שלכם. כשמחפשים אחר אולם אירועים בשרון או גן, זה לא מסתכם רק במיקום הגאוגרפי של המקום ובאיכות הקייטרינג, אלא גם בציוד ההגברה שיש במקום. אין ספק כי שני הפרמטרים שעושים כל אירוע הם בדרך כלל האוכל והמוסיקה! בשונה מהאוכל, עליו אתם לא תמיד יכולים לשלוט, על המוסיקה תוכלו לשלוט וכמובן להחליט עם איזה DJ אתם רוצים לעבוד. שימו לב כי חלק מאוד משמעותי מעבודתו של ה- DJ מתבטאת באיכות ציוד ההגברה שלו. כל עוד יש לו ציוד איכותי, חדיש ומקצועי, האורחים שלכם יוכלו ליהנות ממוסיקה טובה, ללא הפרעות או כאבי ראש מסאונד לא מאוזן.

ציוד הגברה איכותי

כפי שאתם בוחרים את טיב המוסיקה שתתנגן באירוע, בחרו בחוכמה את איכות הציוד שכולל ציוד הגברה, ערכת קריוקי, ציוד DJ, תאורה, מקרנים, מסכי הקרנה, כלי נגינה, גנרטורים, אוזניות למסיבות ועוד. לחילופין, במידה ואתם אלו שעורכים את האירוע בתוך אולם אירועים בשרון, באפשרותכם להשכיר ציוד הגברה לאירועים, או לקנות ציוד במידה ואתם מתכננים לערוך באופן קבוע מסיבות. אולם אירועים בשרון יכול להתאים לאירועי חברה, מסיבות פרטיות וכדומה, כך שאתם יכולים להפתיע את האורחים שלכם עם ציוד הגברה מתקדם, שיאפשר לכם להשמיע את המוסיקה באופן האיכותי ביותר.

מסיבת אוזניות

כיום, מארגני מסיבות רבים מעדיפים לסיים את הערב עם מסיבת אוזניות, במידה ובסביבת האולם יש בנייני מגורים או שיש שעת עוצר לקיום האירוע. מדובר בחידוש מלהיב ומרגש של השכרת אוזניות אלחוטיות למסיבות. באמצעות האוזניות תוכלו לבחור סוגים שונים של מוסיקה לכל קבוצת אורחים, כך שכל אחד יוכל לבחור את הסגנון האישי האהוב עליו. בנוסף לאוזניות מסיבה, אולם אירועים בשרון עובד עם ציוד הגברה מתקדם ברמה גבוהה. ישנו ציוד נייד וישנו ציוד נייח, בהתאם לאופן בו פועל האולם. חשוב להימנע מעבודה עם ציוד פשוט ולא מותאם לצרכים שלכם במהלך האירוע, לכן חשוב להתאים את הציוד לגודל החלל וכמובן למספר הנפשות שיהיו במהלך האירוע.

סאונד מקצועי

האורחים שלכם מגיעים לאירוע, מכבדים אתכם אז כדאי שגם אתם תכבדו אותם. תשקיעו בציוד הגברה איכותי ומקצועי, כך שכולם יוכלו ליהנות מסאונד איכותי ולא מכאבי ראש שינבעו ממוסיקה רועשת בדציבלים שאינם מותאמים לאולם בו נערך האירוע. לעיתים הסאונד נראה לנו כפרמטר זניח שלא צריך להשקיע בו, אך זו טעות גדולה, מאחר כי לעיתים הוא זה שיקבע את הטון ואת האווירה של האירוע שלכם. האורחים שלכם רוצים לשמוח עמכם, ליהנות מארוחה נעימה ומוסיקה איכותית, תוכיחו להם כי אתם יודעים כיצד לערוך אירוע מושקע ואיכותי ולא להסתפק בפשוט ביותר שקיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !