כאשר אתם מחפשים מיקרופון אלחוטי זול , אתם לבטח שואלים איך לבחור מערכת הגברה. האם מערכת הגברה במבצע תענה לכם על כל דרישה? לא מחייב אם כי יש לא מעט אפשרויות של מערכות הגברה זולות ועדיין יכולות להעניק לכם את ערך המוסף הנדרש לכן כל כך. אז מה עושים? כיצד בוחרים מערכת הגברה ראויה לשמה ועוד במחיר מבצע? מה ראוי לבדוק? כל השאלות והתשובות במקום אחד.
כיצד לבחור מערכת הגברה ראויה?
אז מי אמר שלא תוכלו להשיג מערכת הגברה במחיר שווה לכל כיס? יש לא מעט אפשריות שתוכלו לאתר נוכח סקר שווקים מקיף. כך למעשה תקלו על עצמכם והבחירה תסתיים הרבה לפני שתתחיל. אם אתם בעניין של חיפושי יד שנייה, תוכלו להסתייע באמצעות חברים או מכרים המבינים בתחום הסאונד וכל היוצא בכך. בגדול, בחירת ציוד יד שנייה, יסייע לכם לבחירה אם תגיעו עם אנשים המבינים בעניין של מערכות הגברה ומה שנכלל בתוכן. כך למעשה תוכלו להשיג רעיון אחד מיני מגוון של רעיונות שתסייענה לכם למצוא מערכות הגברה במחירים שווים לכל כיס.
מה תכלול ערכת הגברה ?
במסגרת האחריות שתשיגו, ראוי לוודא מה מכילה הערכה אתה תרכשו. זה לא אומר שאם בחרתם מוצר זול, הוא יעניק לכם את ערך המוסף. חשוב לוודא כי אתם מקבלים את מה שמגיע לכם בתמורת מה שאתם משלמים. ערכת הגברה כוללת בתוכה רמקולים מוגברים, עמדת מיקסר, עמדה מיוחדת לרמקולים ואפילו מיקרופונים אלחוטיים לשיפור הסאונד בפועל. כך למעשה אתם יודעים כי בחרתם את כל הציוד המושלם למקומות סגורים, פתוחים וכל מה שביניהם. ראוי לציין כי לא כל הנוצץ זהב. ראוי לבחור ציוד שווה לכל כיס מבחינת המחיר ומאידך אין להתפתות בבחירת מבצעים שאינם כוללים אחריות ליותר משנה, ציוד מותאם למבנה. כמות אנשים ובעיקר הצבת המטרה מעל לכל. ראשית, תמיד חשוב לשאול מהן המטרות? לשם מה אתם צריכים את הציוד? האם הוא מיועד למקבץ אנשים במשרד או למסיבה או מופע גדול? כאמור, הכול עניין של מטרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !