הזמנת מקום, קבעת תפריט, כולן אישרו הגעה וגם הכלה כבר סופרת את הדקות. כמעט הכל מוכן למסיבת הרווקות המושלמת, חוץ מדבר אחד מרכזי והוא סוג הפעילות שתמלא לכן את הערב הקסום, ואולי גם ציוד שתצטרכי להזמין לקראת הערב הגדול. המאמר הזה יעזור לך, אנחנו מקווים, לקבל כמה רעיונות לפעילויות שתוכלי לארגן בעצמך, וגם לפעילויות שתוכלי לתת למישהו אחר לתכנן במקומך אם יש לך לוח זמנים צפוף או שאת פשוט מעדיפה לחסוך מעצמך את ההתעסקות. אז הכיני לך דף ועט, ותתחילי לבחור:

מוזיקה טובה לנשמה

אחד הדברים שבוודאי יעשו שמח במסיבת רווקות שאת מתכננת, הוא מוזיקה. כדאי לדעת מה הסגנון המועדף על הכלה, כדי שתוכלי להיות מוכנה עם שירים שיעשו לה טוב וישמחו אותה. במחלקת המוזיקה יש לך כמה אפשרויות נהדרות, כמו השכרת מכונת קריוקי שתגרום לבנות להשתחרר, לשיר וליהנות. בהתחלה הן אולי קצת יהיו נבוכות, אבל עם בחירה טובה של שירים, אולי גם אחרי כוס יין אחת, הן ייכנסו לעניינים והערב פשוט יזרום. אפשרות אחרת היא לשכור כלי נגינה ולעודד את הבנות לנסות ולהפגין את כישורי הנגינה שלהן, או לדאוג לציוד הגברה ולשירים טובים ומקפיצים, ולגרום לכולן לפזז בהנאה באמצע הסלון.

קצת רגש

אטרקציה פופולארית נוספת תדרוש ממך, בשיתוף המשתתפות האחרות, לתכנן כמה סרטונים או מצגות שירגשו את הכלה. אפשר לשלב בסרטונים האלה הומור, ובוודאי לאורך השנים צברתן חוויות שאפשר רק לצחוק מהן ועליהן. תארי לעצמך כמה נפלא יהיה להקרין על מסך גדול את הרגעים הגדולים שלכן יחד, ואת הרגעים המצחיקים והמשמחים ביותר בחייה של חברתך הטובה. תוכלי לשכור מקרן ו/או מסך הקרנה, כך שכל מי שתרצה לספר על הקשר שלה אל הכלה, תוכל לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. תוכלי לשלב במסיבת הרווקות גם משחקים שונים, כמו זיהוי חפצים, שירים או משפטים, משחקים אשר יבחנו עד כמה הכלה מכירה את החברות שלה וגם יעזרו ליצור גיבוש בין כל המשתתפות.

שיהיה ערב מהנה

מסיבת רווקות היא אירוע שמורכב מרשימה של משימות קטנות וגדולות, שביצוע נכון שלהן יבטיח לך ערב נהדר והרבה מחמאות ופרגון בסוף. האפשרות של השכרת ציוד למסיבת רווקות היא אפשרות טובה, בוודאי אם תרצי לשלב במהלך הערב גם מוזיקה או סרטונים, עבורם יש צורך בציוד מיוחד. אין צורך לקנות שום דבר, בטח שלא ציוד יקר שסביר להניח שיעלה אבק במחסן לאחר המסיבה. השכרת ציוד תחסוך לך התעסקות, זמן וכסף, ותאפשר לך להתעסק במה שבאמת חשוב, וזה תכנון שאר הפרטים. סביר להניח שכחברה הטובה של הכלה, זו שנבחרה על ידה לתכנן את הערב הזה, את רוצה לראות אותה מאושרת ברגעיה האחרונים כאישה רווקה. אנחנו מקווים שקיבלת כאן רעיונות איך לעשות את זה הכי טוב שאפשר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !