איך לארגן מסיבת קריוקי? מדוע חשוב ביותר לרכוש ציוד קריוקי מקצועי או אפילו מיקרופונים איכותיים? יש כמה וכמה דברים שחשוב לקחת בחשבון. הרעיון של מסיבת קריוקי הוא להשיג ציוד על פי כל הכללים. איך מארגנים את המסיבה המושלמת? מסיבה מושלמת היא למעשה מסיבה שאף אחד לא באמת רוצה להשאיר מאחור. מסיבת קריוקי תלויה מאוד בבחירת הציוד המתאים וכאן למעשה נמדדת האפשרות של בחירת מסיבת קריוקי על כל המשתמע מכך.
יתרונות ובחירת הציוד
בחירה של ציוד מדבר על בחירה של ציוד מתאים. איזה ציוד אפשר לתת את הדברים הטובים ביותר? מסיבת קריוקי תדרוש מכם את כל הדברים ומאידך תדרוש בחירה של ציוד שיכול לשרת את המטרות הנכונות. כיצד משרתים את המטרות הנכונות ללא ציוד או בחירתו? יש הבוחרים בציוד זול ויש הבוחרים בציוד יקר יותר, הכול עניין של תקציב והעמדה של סדר עדיפויות. בהמשך, מדברים על בחירת רמקולים המתאימים לגודל האירוע. מה גודלו של המקום? האם מדברים על מקום קטן או גדול? כיצד בוחרים את הציוד? ראשית יש לערוך רשימת לקוחות. יש לבחור את הציוד המתאים ביותר. הציוד מותאם לרוב על פי כמות האנשים. כמה אנשים יש במקום? הבחירה של ציוד מושלם בא לידי ביטוי בבחירה של ציוד מעולה. בחירה של ציוד טוב יעשה את כל המסיבה למושלמת.
איך בוחרים ציוד
בחירה של ציוד באה לידי ביטוי בכמה וכמה פרמטרים, ראשית אמרנו ודיברנו על כמות האנשים, כמות האנשים כך גם ציוד שיגבה את כל השאר. בחירה של ציוד מדהים שיכול לעשות את העבודה על פי כמות האנשים אך לא רק. ציוד גיבוי הוא רמקול מגבה, מיקרופונים נוספים ועוד כמה וכמה דברים. בהמשך, חשוב ביותר לדבר גם על בחירת ציוד הבא לידי ביטוי בבחירת ציוד המתאים למסיבות במקום פתוח או מקום סגור. כך גם בחירות כמו סאונד המתאים את עצמו ומקרן נכון שיכול להעניק את הדברים ולהבליט את הטקסטים בצורה הנכונה ביותר גם אם המסיבה היא מסיבה ביתית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !