DJ זהו מקצוע נחשק, עבודה כייפית, מסיבות, שמחות, תמיד נמצאים באווירה טובה, ואם אתה מקצוען ומוכשר אז גם תוכל לעשות כסף מצוין. הדבר החשוב ביותר ל-DJ  הוא ציוד איכותי. DJ בניגוד ללהקות וזמרים לא נבחן על הווקליות שלו או על היכולת שלו לחבר לחן אלא על השליטה והכשרון לחבר צלילים ולכן ציוד הגברה ללהקה לא דומה לציוד הגברה ל – DJ. כמובן, שציוד איכותי עולה אלפי ועשרות אלפי שקלים, ולכן כל רכישה צריכה להיות מחושבת וכזו שתיתן לך את התמורה הטובה ביותר. ריכזנו עבורך כמה עצות.

$1     על מנת לדעת להפעיל את הציוד המקצועי ביותר, על הדיג’יי עצמו להיות מקצועי ביותר, לא פחות מטכנאי מוצרי חשמל במקרה זה.  במצב כזה בהחלט אפשר להתחיל עם ציוד הגברה ל – DJ שהוא משומש אבל חשוב לשים לב לכמה פרטים – איזה יצרן, איכות הציוד וכמובן צריך לבדוק שהוא עובד היטב. פחות מומלץ לרכוש מגברים ורמקולים מסוגים שונים מכיוון שאילו בסופו של דבר נשחקים אבל מיקסרים איכותיים ניתן למצוא אם מחפשים טוב, ולאחר בדיקה אפשר בהחלט לשקול רכישה כזו.

$1          ציוד חובה לכל DJ – מקרן. כמובן שרצוי גם מקרן לאור יום אם המצב הפיננסי מאפשר. אם לא – אפשר תמיד ללכת על השכרת מקרן לאור יום. חווית הריקוד, המוזיקה והמסיבה מתעצמת מאוד עם גירויים ויזואליים והדרך הטובה ביותר היא מסך ענק. שים לב שמה שמוקרן מתאים לקצב ולשירים שאתה מריץ כרגע ולא להריץ על המסך דברים שלא קשורים למוזיקה כרגע.

$1          עוד ציוד חובה – גנראטור חירום. אנחנו לא מדברים על גנראטור חירום לבית אלא משהו שיוכל לספק מספיק אמפרים למגברים ולרמקולים שלך. במידה ויש הפסקת חשמל, הדרך הטובה ביותר לשמור על אירוע תוסס היא מוזיקה. סביר להניח שמרבית הלקוחות שלך ידרשו ממך גיבוי כזה ואם אתה לא יכול לספק כזה – השתדל לעבוד באולמות ומקומות שמחזיקים גנראטור לגיבוי.

$1          בכל זאת – ציוד הגברה מקצועי ל – DJ יכול להיות הכי טוב שיש, אבל ללא מיקסר טוב, שינתב את הצלילים למקום לא עשית כלום. שים לב שלמיקסר יש ממשק נוח ואתה נהנה לעבוד איתו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !