מסיבת הקריוקי כבר בפתח וכאן למעשה עולה השאלה של איך בוחרים ציוד למסיבת קריוקי. מה משמעות הבחירה? האם בוחרים ציוד קריוקי למסיבה קטנה או גדולה? מה ההבדל בין רמקולים גדולים לבין רמקולים קטנים למסיבה? הכול עניין של היצע וביקוש. רוב האנשים יעידו כי מסיבת קריוקי הינה מסיבה שאין עליה ערעור כזה או אחר, אנשים לא באמת יכולים לעבור לסדר היום כאשר הם רוצים למקם מסיבת קריוקי קצת אחרת על פי כל הכללים.
איזה ציוד יידרש להפקת המסיבה
ראשית, ערכו רשימה של האורחים. כמה אנשים בפועל מוזמנים למסיבה? האם מדברים כאן על מעט או הרבה אנשים? כמות האנשים היא זו שתקבע את כל השאר. אחר כך, מדברים למעשה על ציוד שהוא למעשה הציוד בה’ הידיעה. ציוד שיתאים את עצמו למסיבה. מה יכול להתאים למסיבה בפועל? ציוד הקריוקי הינו ציוד המותאם על פי המטרות שהן גם גודל המסיבה. מה תהיה כמות האנשים במקום? האם מדברים על מקום סגור או פתוח? זוהי למעשה נקודה שיש לקחת בחשבון על פי כל השאר. בחירת הציוד הינה בחירה חשובה ביותר. הבחירה נובעת מהעניין הזה של ארגון נכון. אם יש לכם מסיבה המונית של יותר מעשרים או שלושים איש שהרי אתם בבעיה. תדרשו לבחור את הציוד בהתאם ולא כל ציוד יוכל להתאים את עצמו למסיבה גדולה יתר על המידה. הכול בהתאם לכמות המוזמנים.
לבחור את הנכון- שלב השלישי
השלב השלישי מתייחס למעשה לשאר הדברים הלא פחות חשובים. הרעיון של להשיג ציוד משוכלל טוב יותר ממה שהצלחתם להשיג עד כה. איזה ציוד יכול להתאים למסיבה שלכם? מי קהל היעד? האם תרצו למקם את המסיבה במקום פתוח או סגור? אלו שאלות שחשוב ביותר לשאול אותן בטרם עורכים מסיבה כזו או אחרת. יש לא מעט דברים שאפשר להעלות בפועל ולא להשאיר את כל התכנונים הרבה מאחור. כאמור, המסיבה הרצינית ביותר מתרחשת רק לאחר שערכתם בדק שלם של עלויות נכונות בדרך להפקת המסיבה המושלמת ביותר עלי האדמות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !