בשביל מה צריך סטנד למחשב הנייד
המחשב הנייד הוא אחד ממוצרי החשמל הנפוצים ביתר ברחבי העולם. למחשב הנייד יש יתרונות רבים ואחד היתרונות הברורים ביותר הוא עצם הניידות של המחשב לטובת צרכים שונים ומגוונים. המחשב המודרני הפך להיות כלי העבודה הנפוץ ביותר וכולנו משתמשים במחשב לצרכים ביתיים או לצרכי עבודה, לצרכי הנאה ועוד. מכיוון שיש לא מעט צרכים, חשוב גם לדעת כיצד משתמשים במחשב הנייד מבלי לפגוע בעבודה עצמה. אחד הפטנטים הטובים ביותר עבור מחשב נייד הוא סטנד למחשב הנייד.
המוצר במגוון הגרסאות
סטנדים לרמקולים מוגברים וכן סטנד למחשב נייד יכול להגיע בכל מיני וריאציות והכל בשביל מתן מענה לצורך ברור והוא עבודה עם המחשב באופן כזה שלא בהכרח יהיה צורך תמיד להשתמש בשולחן עבודה. הרי המחשב צריך להיות מונח במקום מסוים כדי שניתן יהיה לעבוד איתו. אין אפשרות רק לעמוד ולהחזיק את המחשב על הידיים או לשבת ולתת למחשב לעבוד על הברכיים שלנו, אלא צריך סטנד למחשב הנייד כדי שהואט יוכל להתמקם במקום שלו ואנו נוכל להמשיך ולעבוד ללא ידיים שתפוסות באחיזה מיותרת. לכן, הבחירה של סטנד טוב עבור המחשב הנייד היא בחירה שצריכה להתחשב בכל מיני קריטריונים בסיסיים ויש צורך לבחון את כל אחד מן הסטנדים המוצעים לנו לטובת השימושים השונים.
להרים מסיבה בלי ידיים
סטנד למחשב הנייד הוא אחד הכלים החשובים ביותר עבור כל דיג’יי. הרי כאשר הדיג’יי מגיע למסיבה הוא מפעיל את המחשב, מחבר את הכל לקונסולה ומוודא שהמיקסר וכן מערכת ההגברה עובדת כמו שצריך. דיג’יי טוב לא יושב בצד ועובד על אוטומט, אלא זז ממקום למקום ואפילו מתנועע לצלילי המוזיקה שהוא עצמו מנגן ולכן הוא צריך את הידיים ואת הרגליים שלו. הוא לא באמת יכול להחזיק את המחשב הנייד והאמת היא שמדובר במעשה מאוד לא אחראי משום שהמחשב הוא זה שעליו נמצאים כל קבצי המוזיקה שיש לדיג’יי וכדי שהמחשב לא יינזק, הוא צריך להיתמך על ידי סטנד טוב ומתאים. לכן, אם התקליטן רוצה להפעיל את כל הקסם שיש לו על הקהל שבא למסיבה, או לחילופין מדובר על הצורך בשמירה על המחשב של יינזק בצורה כלשהי, סטנד למחשב הנייד היא בהחלט הדבר הטוב ביותר שצריך להתאים לו וכדי לעשות זאת חשוב לבדוק מהו היצע הסטנדים הקיימים כיום בשוק ולראות מה יכול להתאים למחשב הנייד הספציפי.
מה שמתאים – מתאים
מרבית הסטנדים הם אוניברסאליים, כלומר מתאימים לכלל המחשבים הניידים, אולם יש חומרים שונים שמהם הסטנדים עשויים, או דרכי קיפול שונות שהופכות כל סטנד למחשב הנייד נוח לקיפול או בצורה אחרת לגמרי. על כן, הבחירה צריכה להיות מקצועית מאוד, פרקטית למדי וכמובן שיש לשים לב גם לאסתטיקה. גם הסטנדים נראים למרחוק וכדי שהתקליטן יהיה בעל חזות מקצועית הוא יידרש להראות תמיד את המקצועיות שלו הן מבחינת ההיצע המוזיקאלי שהוא משדר והן מבחינת המראה הוויזואלי של עמדת הדיג’יי המקצועית שלו.

לדעת בדיוק מה רוצים
כאמור, מגוון הסטנדים שקיים כיום בשוק הוא גדול וצריך לדעת בדיוק מה רוצים. אנו יכולים למצוא כיום סטנדים המתאימים לעמידה על שולחן, כלומר הגבהה של המחשב הנייד ביחס למקום שעומד המפעיל של המחשב. בנוסף, אנו יכולים למצוא סטנדים שיכולים גם לעמוד על הרצפה ולהיות מוגבהים למדי עם יציבות מושלמת, למי שאין לו שולחן מתאים לעבודה עם מחשב נייד ויש גם סטנד למחשב הנייד שיכול לכלול לא רק מקום למחשב עצמו אלא מדובר גם על סטנד שיכול להכיל כרטיס קול או אמצעי חומרה נוספים שיכולים להקל על העבודה או שנדרשים לטובת האפקט המושלם של התקליטן ואחרים.
חושבים ואז בוחרים
הבחירה בכל אחד מן הסטנדים היא בחירה שצריכה להתבסס על שיקול דעת מקצועי לצד מיצוי כל הצרכים והרצונות. לא מדובר על הוצאה קטנה, אך מדובר על הוצאה חשובה למדי. אם כבר מוציאים כסף על מחשב נייד איכותי עם מפרט מאוד נכבד, לא מ הנמנע שייצא כסף גם על אביזרים תומכים ונלווים שיעזרו למפעיל המחשב להיות יעיל יותר ובעל מראה מקצועי יותר.
לשמור על מקצועיות גבוהה
היכולת שלנו לשמור על רמה מקצועית של עבודה בכל הנוגע לעבודה בסביבה ממוחשבת תלויה רבות בסביבה עצמה ולא רק ביכולת התפעול שלנו את המחשב. אנו יכולים להכיר את כל התוכנות ולקנות את המחשב הנייד המתאים לנו ביותר, אבל כאשר נצטרך להביא אותו לעבודה והסביבה לא תאפשר להניח אותו על השולחן, או שהוא יהיה נמוך מדי שכן כך הוא מטבעו, עצם היכולת להוסיף סטנד למחשב נייד, כדי שהחלק של הנדסת האנוש יהיה מושלם, היא היכולת שלנו להיטיב עם עצמנו ועם מושא העבודה שלנו. כך תמיד ניתן לשמור ואף להמשיך ולפתח את הרמה המקצועית, את האיכות הבלתי מתפשרת של המקצוע שמשתמש במחשב הנייד באופן תדיר ומבקש לעשות זאת באופן ראוי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !