הטבע, הוא המקום המושלם ביותר. הוא למעשה מעניק את כל האפשריות שרוצים להשיג בדרך הפחות מוכרת. מסיבה עלי האדמות. המוכר והידוע הוא להפיק מסיבות במקומות סגורים. האומנם? לא בהכרח. מסיבות במקומות סגורים ממשיכים להיות חלק מהעניין ומאידך, מדברים על עניין של מסיבות גם מסוג אחר. כאן נכנסות מסיבות הטבע לעניין. מה עושה את הדברים קצת אחת? איך לא מפריעים לשכנים? קוראים לזה השכרת הגברה לטבע .בחירה של ערכת קריוקי טובה גם לבית אך לא רק. היא הופכת מתאימה לכל דבר. חצר , גינה וכל מה שביניהם. השכרת ציוד המתאימה לטבע, לירוק וכל שאר. שינוי של אווירה בפועל. ציוד מתאים.
איך מפיקים מסיבות של טבע
מה חשוב לדעת על מסיבות של טבע? רחוק או קרוב מהבית? ציוד מותאם או פחות מותאם? ציוד הגברה בא לדבר על כל הציוד הנדרש להשלמת המשימה בפועל. מה יכול להשתבש בדרך. איזו הפקת מוסיקה יכולה לענות לכם על כל השאר? בכדי לבצע הפקת מוסיקה טובה, חשוב לקחת את כל המרכיבים החל מהיכולת לחסוך בחשמל ועד להשארת התקלה הרבה מאחור. איכות של דברים וחיים, מסיבה הרבה מאחור. יכולת שמע משתנה בהתאם וביחס כי הכול מתרחש במקום שאין בו אקוסטיקה סגורה אלא מקום פתוח. אלו הם דברים שחשוב ביותר לקחת בחשבון בהתאם. מקום סגור או פתוח ידרוש מכם ציוד שונה בהתאם. מכאן שיהיה עליכם לבחור את כל השאר בהתאם.
איך להשכיר ציוד למסיבת טבע
ראשית גשו לחנויות מורשות בלבד. קוראים לזה חנויות מוסיקה אך לא רק. ציוד קונים במקומות מוכרים. כך גם לקחת בחשבון את כל הנתונים כפי שעושים לפני כל רכישה אחרת. חשוב לחפש את המענה הנכון. בהמשך הדברים חשוב ביותר לתת הדגשים גם על תו תקן ואחריות בהתאם. רכישה של ציוד בהתאם למקום מגורים וקרוב ביותר לאזור בו רוכשים. אחריות רכישה של יותר משלוש שנים. סקר שווקים ובמקביל גם לקחת אחריות מאנשים יודעי דבר שכבר רכשו ציוד דומה. אלו הם למעשה הדברים שחשוב לקחת בחשבון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !