בוקר אחד אתם מחליטים להפיק מסיבת קריוקי. איך למעשה ניתן להפיק מסיבה בלתי נשכחת איך הופכים מסיבות למושלמות ביחס לכל מה שהכרתם עד היום ?האם ניתן להפוך מסיבות למהנות ביחס לכל השאר? הכול תלוי בבחירות שלכם לרבות בחירת ערכת קריוקי ניידת או לחילופין בחירה של השכרת מקרן ואפילו השכרת גנרטור ורמקול, הרגע הנכון מגיע וכאן למעשה אי אפשר לעבור על כך. כיצד בוחרים את ערכת הקריוקי בפועל? להלן כמה דברים חשובים ביותר להבהרה.
בידוריות וערכות קריוקי
ערכות קריוקי באות לידי ביטוי בכמה וכמה רבדים. למעשה מדברים גם על בידוריות אך לא רק. אפשריות בלתי נגמרות של מסיבות המוניות ומסיבות פחות המוניות. שטחים פתוחים, זמן ואפילו מיקומים. האם מדברים על מסיבות במקום פתוח או סגור? אלו הם מרכיבים שיש לקחת בחשבון. אירועים גדולים או קטנים? איך מפיקים אירועים מושלמים? המקום הדחוס או המקום הלא דחוס? מקום סגור או פתוח? מה ראוי לעשות? ביחס למקומות כמו טבע או מרחבים פתוחים, מדברים על בידוריות שאי אפשר להתפשר על פועלן. ערכות של קריוקי לכל מטרה ובכל שלב. כך למעשה ניתן לנייד את הדברים ולהשיג את הטוב ביותר. מה כוללת הערכה בפועל? היא כוללת מערכת הגברה לכל דבר. יכולת להזיז ממקום למקום ללא הגבלה. רמקולים, מיקרופון אלחוטי, כבלים, חיבורים ייחודיים אך לא רק. מיקסר שירה, יכולת חיבור למחשב נייד ויכולת השמעת המוסיקה על הצד הטוב ביותר. גיבוי מערכות לרבות הפעלת הבידורית באופן עצמאי ללא תלות בחשמל. מוסיקה חופשית, רמקולים, מיקרופונים וכל השאר.
לבחור את היתרון
בחירת יתרונות של ערכות קריוקי שמדברים על האפשרות לנייד את הציוד ממקום למקום. בכל עת, בכל שעה. לדבר על נוחות של נשיאת הציוד וקלות הנשיאה. כך גם השלמת המסיבה על הצד הטוב ביותר לרבות חיבורים לחשמל ללא כל בעיה. רמקולים ייעודיים, מטרות, מיקרופונים מתאימים, מגבר עם רצון ליישם איכות שירה שאינה מתפשרת. כך למעשה מדברים על היכולת לשים על המפה את הבחירות וליישם מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !