השכרת קריוקי בדרום או אפילו השכרת מקרנים, לא יפטרו אתכם מבחירת גנרטור ורמקול להשכרה. על מנת שתוכלו גם אתם לייצר אירועים מושלמים, תדרשו לקחת ולבחור את הציוד המותאם ביותר להשלמת המשימה. הפקת מסיבות קריוקי מושלמות, תעשנה גם בזכות היכולת לשכור גנרטור עם רמקולים בכל מקום ובפרט כשנקודת החשמל מכם והלאה. מה ייעודם של הגנראטורים בפועל? מה המטרות אותן תציבו לעצמכם בעת הרכישה או ההשכרה? האם גנראטור קטן יספיק ויענה על מטרה קטנה ולמסיבות קטנות? כל מסיבה ואירוע והתרחיש שלו בפועל.

כיצד לבחור גנרטורים או רמקולים?

בין אם מדברים על ציוד הגברה או גנרטורים עם רמקולים, מדברים גם על בחירת כבלים מותאמים והפעלה פחות מסורבלת. אם תשאלו את רוב האנשים שכבר שכרו את שירותיו של הגנראטור או הרמקול, הם לבטח יעידו על חיבורי חשמל קלים ומותאמים אישית למחשב, כך גם יכולת לחבור לתוכנות מוסיקה, מחשב או כל נקודה אחרת שתספק חשמל ומוסיקה ראויה שתפיק סאונד ראוי בזכות בחירת רמקולים מוגברים ראויים. גנרטור שייגבה את נקודת החשמל ומנגד, רמקול שישמיע את הסאונד על הצד הטוב ביותר.

כיצד לרכוש רמקולים או גנרטורים- טיפים

  1. ערכו בדיקה מקיפה כמו בכל דבר אחר. לאחר שאתם יודעים את המטרות. וודאו את כמות האנשים באירוע. מה תרצו להפיק בפועל? האם מדברים על אירוע מנהלי או אירוע חברי? האם תרצו לקיים מסיבה בטבע? כך למעשה תבחרו את גודל וכמות הרמקולים ואפילו את גודל הגנרטור בפועל.
  2. רכשו את הרכישה ממקומות בעלי שם ומותג. כמה שנות אחריות קיימים למוצר בפועל? האם יש אחריות גם בעת הפעלה עצמאית? האם תוכלו להסתדר בזמן אמת עם החיבורים?
  3. יש לפקוד מקום אחד או שניים ולראות את הציוד אותו אתם מתכוונים לשכור. כיצד הוא פועל בזמן אמת. כך למעשה תקבלו גם אינדיקציה של בחירה בזמן אמת. בסיכום דבר, עשו את הבחירות הראויות ביותר ובפרט שלא תבחרו מוצרים אשר תסתבכו בהרכבתם בזמן אמת או חלילה תייצרו תקלה כזו או אחרת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !