השכרת ציוד קריוקי לאירועים מיועדת למי שרוצה להוציא לפועל אירועים קצת אחרת. יש לא מעט בחירות באשר להשלמה של משימה. כאמור, אירועי קריוקי הם שם דבר בכל מקום והם יכולים לתת את ההרגשה כאילו הופקו פעם אחת בחיים. מה יידרש מכם בפועל? לאירועים של פעם בחיים יש מראה אחר. למעשה מדברים על בחירה של ציוד תאורה לכל מטרה לרבות בחירה של ציוד הגברה ליום הולדת רב משתתפים. הנה, עכשיו מדברים למעשה על שלב בחירת ציוד קריוקי אשר יכלול בתוכו כמה וכמה מרכיבים אשר יכולים לספק את הסחורה.
למצוא את הציוד המתאים
אם אתם בעניין של אירוח מושלם והפקת אירועים אפשר להתקדם ולהגיד כי הבחירה צריכה להיות קשורה במיקום ובמספר האנשים שיש במקום. כמה אנשים יהוו חלק מהמסיבה?אם אתם בקטע של אירוע גדול, תדרשו להשיג לפחות יותר מרמקול אחד שהרי הוא לא יצלח לכם אם מדברים על מאה איש במסיבה. כך גם בחירה של מיקרופונים ניידים אשר יספקו את החוויה לכל באי המקום, אלו שרוצים לקחת חלק במסיבת קריוקי בלתי נשכחת. מסיבה של פעם אחת בחיים. פחות מ400 ואט במסיבה של 1000 איש? חשוב ביותר להתאים את הציוד לגודל האירוע בפרט כאשר מדברים על אירועים גדולים.
כבלים וחיבורים – בחירת הבחירות
לצד הבחירות האחרות של הציוד חשוב לקחת בחשבון את עניין בחירת גודל הכבלים או כל השאר. כמה יהיו החיבורים ארוכים דיה? הם תהיה זמינות של סאונד וחיבורים נכונה? יש להתחבר לכל מקום ולכל נקודה ללא כל בעיה. אם תרצו להפיק אירוע מושלם, מיקום , כמות אנשים ובחירת ציוד על פי כך, תקבע עבורכם את כל השאר. חשוב לבדוק כי אותה הערכה שבחרתם מגיעה כחלק בלתי נפרד לציוד מקצועי יתר על המידה. אם אתם עומדים להפיק מסיבה גדולה להמון אנשים, רצוי כי לא תאכזבו אותם נוכח החלטות שאינן קשורות. חשוב ביותר לתת הדגשים לעניין של סאונד תקין, ערכה ניידת ממקום למקום, התאמה לכל סוגי האירועים לרבות שטחים פתוחים וכד’.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !