איפה קונים ציוד הגברה וסאונד? השוק הפתוח מציע לא מעט אפשריות הקשורות בציוד הגברה וסאונד. למעשה מדברים על בחירת רמקולים מוגברים, מיקרופונים ניידים ואפילו ציוד סאונד שיכול לשמש הרבה מעבר למסיבת קריוקי קטנה. בין אם עורכים את המסיבה בבית או מחוצה לו, מדברים על ציוד הגברה וסאונד שיכול להפוך כל אירוע לחגיגה. ממי וכיצד ראוי לרכוש ציוד הגברה הכולל רמקולים אקטיביים או רמקולים פאסיביים? כל התשובות תחת קורת גג אחת.
לבחור נכון- רמקולים או ציוד סאונד
בחירת ציוד סאונד, הינה בחירה של ציוד הגברה ותאורה גם יחד. חשוב ביותר לפנות לאנשים המתמחים בתחום. למעשה מדובר על ציוד הגברה הנלווה לאירועים ולא רק. גם אנשים פרטיים יעידו על השימוש המוצלח ביותר עליי האדמות. מיקסרים, רמקולים מתאימים, רמקולים מוגברים ואפילו מגברים ומעבדי סאונד איכותיים. מה על מיקרופונים? נכון להיום הפכו מערכות ההגברה למקצועיות ביותר בעולם והן מביאות מבחר ענק ביותר של מחירים ללא תחרות כזו או אחרת. מקצועיות שאי אפשר לערער עליה, איכות ללא פשרות, ציוד במחיר טוב.
מיקרופונים דינמיים
מהם מיקרופונים דינמיים? השוק הפתוח מציע כמה וכמה סוגים תחת קורת גג אחת. כולם מכירים את שור 58 כמיקרופון אמין וארוך טווח. לא מעט אנשים מאז ועד היום נוהגים להשתמש בו. עלותו של מיקרופון זה נעה בין 600 שקלים ועד 1000 שקלים ויותר. הכול תלוי בטווח ובמפרט שהמיקרופון מציע. לצורך העניין ראוי להעיד על שור 58 שהוא מתואם ביותר ומקצועי להופעות חיות או מופעים קטנים וגדולים כאחד. תחום של תדרים אופטימאלי ביותר, סטנדרטים גבוהים לשירה, מניעת רעשים מיותרים מסביב, כיוון של קליטת קול ובידוד הקול האחר, כך גם מניעת זעזועים ועמידות לאורך שנים. היכולת בלהבליט את החספוס של הקול והדגשת תדרים הוא יתרון לצד יתרון של מיתון התדרים הנמוכים באותה השיטה. מיקרופון זה הוא אחד מיני כמה מרכיבי סאונד בעוד הוא מייצג חד כיווניות ביחס לכל שאר הדגמים. זהו למעשה מרכיב אחד מיני רבים שאפשר לסמן מראש לפני הבחירה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !