הבן שלך חוגג יום הולדת 16 ממש עוד מעט? אם כך, בוודאי כמו הרבה הורים אחרים אתה מנסה לבחור לו את המתנה הכי יפה שיש. האמת היא שזה לא כל כך פשוט, כי מה אתה באמת יודע על מה שילדים בגילאים האלה יכולים לאהוב? האם באמת ברור לך איזו מתנה תוכל לשמח את הבן שלך? ואולי עכשיו זה הזמן לקנות לו משהו עם ערך מיוחד ולא עוד משחק מחשב? האמת היא שאם אתה רוצה לחנך אותו גם להבנה מוזיקאלית, אין ספק שעכשיו הוא בגיל שאפשר עדיין ללמוד לנגן הרבה יותר בקלות. לכן בהחלט כדאי לחשוב על אפשרות כמו קניית גיטרה קלאסית בתור מתנה, כי מה יכול להיות יפה יותר? ראשית, סביר להניח שהוא לא יקנה לעצמו לבד גיטרה כי זה יקר מידי לנער בן 16 ושנית, לא בטוח שהוא יחשוב לבד על רעיון כזה. כאן בדיוק אתה, ההורה, נכנס לתמונה, כי זו האחריות שלך לפתוח אותו לעוד רעיונות ואפשרויות. אנשים שיש להם תחביבים הם אנשים רגועים ושמחים יותר כך שאין ספק שאם הבן שלך יקבל גיטרה קלאסית וילמד לנגן עליה – זה יהיה נכס לכל החיים.

כך תבחר לבן שלך גיטרה קלאסית

מה צריך לבדוק כשחושבים לקנות גיטרה קלאסית?

מעולם לא יצא לך לקנות גיטרה קלאסית לנוער? אפילו לא החזקת גיטרה ביד? אם כך, זה בוודאי תחום שמאוד זר לך ואולי אתה לא יודע מאיפה להתחיל את החיפוש. לכן אנחנו מציעים לך לפנות אל המומחים בתחום ולקבל מהם סיוע, כי המומחים שמחכים לך בחנויות כלי הנגינה שונים יוכלו לעזור יותר ממה שאתה חושב. הם יוכלו להבין מה, פחות או יותר, דרוש לך ובהתאם לכך הם ימליצו לך איזו גיטרה לקנות מבין שלל האפשרויות. זה ברור שתרצה כמובן לקנות לבן שלך גיטרה איכותית עם סאונד נהדר, אך האם תרצה לקנות לו את הגיטרה הכי יקרה שיש? בכלל לא בטוח. אם הבן שלך עוד לא יודע לנגן על גיטרה יכול להיות שלמרות ההתלהבות והרצון הטוב הוא לא באמת יתאהב בעניין, אז למה שמראש תקנה לו גיטרה בעשרות אלפי שקלים? במקום זה תוכל לבחור גיטרה יותר זולה, הבן שלך יראה אם הוא מתחבר לעניין או לא וכך, בהמשך, תוכלו לבחור ביחד כלי אחר.

איזו חברה ייצרה את כלי הנגינה?

ממש כפי שלא הייתה קונה שום מכשיר אחר מבלי לבדוק איזו חברה אחראית על הייצור שלו, כך גם לא כדאי לקנות גיטרה קלאסית מבלי שאתה עורך מספר בדיקות. לדוגמא, האם מדובר על חברה מוכרת? האם המומחים בתחום ממליצים על הגיטרות של אותה חברה? האם גם המורים למוזיקה, ובמיוחד אלה שמלמדים לנגן על גיטרה, ממליצים לך על הגיטרות של החברה המדוברת? שווה לעשות כמה שיותר בדיקות כי בסופו של דבר, אין ספק שלבן שלך מגיע לקבל את הטוב ביותר. כמו כן, אם אתה יכול ללכת לקנות את הגיטרה עם חבר או קרוב משפחה שמבין בתחום הזה, זה תמיד ייתן לך ביטחון לגבי הבחירה ותוכל לדעת בוודאות שבחרת משהו טוב.

האם לא כדאי לקנות את הגיטרה הקלאסית לבן שלך באינטרנט?

אין ספק שהיום כולנו קונים כמעט הכול באינטרנט ויש לכך סיבה טובה. הקניות באינטרנט נוחות וזלות יותר. לכן, אם חשוב לך לא לשלם סכום גבוה מידי ואם אתה גם מעדיף לחסוך כמה שיותר זמן, אין ספק שהאופציה של קניה מקוונת צריכה לבוא בחשבון. כשקונים גיטרות קלאסיות אונליין נהנים ממחירים יותר טובים ובנוסף, הכול מגיע עם שליח עד הבית. זה אומר שלא משנה איפה אתה נמצא או באיזו שעה ביממה אתה נזכר בכך שתרצה לקנות לבן שלך גיטרה, כי אונליין זה תמיד אפשרי. החנויות המקוונות פתוחות וזמינות בכל ימות השבוע ובכל רגע, אז למה לא לנצל את כל הנוחות הזאת? אתה תראה שכשר הגיטרה תגיע לביתך, בדיוק ביום ההולדת של הבן שלך, הוא יתרגש מכך מאוד, יודה לך ומייד יתחיל לנגן. זה לא משנה אם הוא ילמד לנגן לבד או בעזרת מורה מקצועי כי בכל מקרה זו יכולה להיות מתנה שונה, אחרת ומרגשת במיוחד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !