נושא: ערב קריוקי לכל המשפחה

היום הפיתרון למסיבה מושלמת זה לשכור ציוד קריוקי ולעשות מסיבת קריוקי לכל החברה ערב קריוקי יכול להיות דבר ממש מוצלח במיוחד כשעושים מסיבת קריוקי ערב גיוס או מסיבת יום הולדת.
איזה ציוד צריך בשביל לעשות ערב קריוקי מוצלח?
אז הנה הרשימה  1, רמקולים מוגברים או רמקול שמתחבר למיקסר, הרמקול הרמקול יכול להיות 10″ או 12″ או 15″ תלוי במספר האנשים לפעמים צריך יותר מרמקול אחד גם רמקולים בכמויות לערב של 500 איש ויותר אפשר לשכור או לקנות בחנות מרכז הסאונד המתמחה בהשכרת ציוד קריוקי ובמכירת ציוד קריוקי.
2, אם לא לקחתם רמקול מוגבר אלא רמקול רגיל ללא חגורה פנימית אתם צריכים גם מיקסר כמובן שיש מיקסר רגיל המקבל ומוציא סאונד ויש מיקסר המשלב בתוכו אופציה לשחק באפקטים של הסאונד.
במרכז הסאונד יש את כל סוגי המיקסרים שיתאימו לכם כשאתם שוכרים ציוד קריוקי.
3, בציוד קריוקי להשכרה נכלול גם מיקרופונים אלחוטיים, כי כל הרעיון של קריוקי להשכרה זה שהנוכחים יוכלו להסתובב בין החברים ולשיר לידם ואם את עם מיקרופון אלחוטי זה מקל ונוח.
במיקרופנים האלחוטיים שבמרכז הסאונד יש המון סוגים יש גם מיקרופון אלחוטי שמגיע ביחידת מיקרופון אלחוטי יחיד. ויש השכרת סט מיקרופונים אלחוטיים. בהשכרת ציוד קריוקי חשוב לקחת סט מיקרופנים אלחוטיים כדי לצרף שני זמרים שישירו ביחד בערב קריוקי. או כדי שאחד יהיה אצל החבר’ה והשני גם רק במקום אחר.. בהחלט ניתן לאמר שסט מיקרופונים אלחוטיים איכותיים כגון מיקרופונים אלחוטיים שנמכרים במרכז הסאונד חשובים מאד להצלחת הערב בהשכרת ציוד הגברה.
4, הכי חלשוב בהשכרת ציוד קריוקי זה המקרן כדי שכל הנוכחים יראו את הקליפ והמילים בענק.
השכרת מקרן ומסך זה לא סיפור יקר ומומלץ להוסיף אותם בכל השכרת קריוקי במרכז הסאונד!!!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !