רמקולים שקועים Bowers & Wilkins) B&W) במרכז הסאונד

בהמשך לסקירות מוצרים לרמקולים שקועים, אשר סקרנו את הרמקולים שקועים מורל, רמקולים שקועים Bose, רמקולים שקועים JBL וכן על מותגים מובילים נוספים המייצרים רמקולים שקועים, היום נדבר ונרחיב אודות רמקולים שקועים של חברת B&W בקיצור, או בשמה המלא Bowers & Wilkins.

לחץ כאן למחירון רמקולים שקועים

רמקולים שקועים BW

כאן חשוב להזכיר ולציין כי רשת מרכז הסאונד מייבאת, משווקת ומפיצה של רמקולים שקועים, בגדלים שונים, החל מהקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר, מכל המותגים, ובין השאר ניתן לקנות אצלנו גם רמקולים שקועים של חברת B&W, במחירים הכי הזולים בארץ !

נדגיש כאן כי איננו עוד חנות של רמקולים… אנו יבואנים של רמקולים שקועים, הרבה סוגים, בגדלים שונים, עוצמות שונות, צורות שונות (עגולים, מלבניים, ומרובעים). 

במרכז הסאונד תהנו ממספר יתרונת ייחודיים:

מחיר הכי זול בישראל

✅ אחריות נרחבת 100%

✅ יעוץ, תכנון והתאמת הרמקולים (לפי תוכנית הבית שלכם)

✅ מגוון ענק

✅ אספקה מהירה (תוך 6 שעות)

✅ משלוח חינם

✅ הדגמת רמקולים שקועים

✅ סל פתרונות אודיו ווידאו מקיף

[ ראו כאן מדריך – איך בוחרים רמקולים שקועים ]

מי את חברת B&W

חברת B&W היינה יצרנית ידועה בארץ ובעולם של מערכות סאונד ושמע ביתיות. מוצרי החברה ידועים באיכותם. חברת B&W היא חברה אנגלית פרטית  הממוקמת בעיר וורת’ינג אשר בממלכה הבריטית.

החברה החלה לייצר ולשווק רמקולים בשנת 1966 ומוצריה ידועים גמוצרים ל”עשירון העליון” , נוסף על כך החברה אף מייצרת אוזניות, רסיברים, ומקרני קול.

לחץ כאן לקבלת מידע מורחב אודות חברת B&W בוויקפדיה.

רמקולים שקועים  B&W – סוגי הרמקולים

לחברת B&W ישנם 2 סדרות עיקריות של רמקולים שקועים. שמחירם נע בין 990 ש”ח, ויכול להגיע גם ל-2700 ש”ח ליח’.

  • סדרת CCM – אשר מייצגת את הרמקולים השקועים בעלי צורה העגולה. 
  • סדרת CWM – אשר מייצגת את הרמקולים השקועים בעלי צורה המלבנית.

אם אותם ב”קטע” של להשקיע, אז כדאי שתדעו כי הרמקולים שקועים של B&W נותנים תמורה גבוהה. אומנם הם יקרים, ולא כל אחד מוכן להשתגע, ובייחוד כאשר ישנן אלטרנטיבות טובות, ואף טובות יותר.. 

רמקולים בי אנד דבליו

רמקולים שקועים B&W – מחירים

כאמור, טווח המחירים של רמקולים שקועים B&W, נע בין 990 ₪ לרמקול שקוע בודד, לדגמים הפשוטים, ויכול להגיע גם לרמות מחיר של 2700 ₪ וצפונה, ליחידה לדגמים הטובים יותר.

הרמקולים שקועים B&W מומלצים?

התשובה היא חד משמעית שכן, רמקולים שקועים B&W הם רמקולים מעולים !!!  הם נחשבים לרמה גבוהה מבחינת עוצמה, ואיכות סאונד, דיוק בצלילים ועוד..  וגם אם אתם חובבים מושבעים של סאונד עמוק, ויש לכם חושים חדים לצלילים, תוכלו לרכוש אותם ולהנות מהם.

ושוב, ברור כי אלמנט המחיר מהווה שיקול חשוב…

מיותר לציין, שרמקולים שקועים B&W עומדים באותו רף גבוה כמו יצרניות כגון: Bose, JBL, Polk Audio ודומיהם…

לסיכומו של עניין… אם אתם קונים רמקולים שקועים של B&W אתם יכולים “להיות שקטים” ובטוחים כי קניתם ברמקולים שקועים מומלצים ומעולים שיעשו לכם את העבודה פיצוץ….

איזה רסיבר צריך לרמקולים שקועים B&W ?

בתכל’ס, כל רסיבר יתאים לסט רמקולים השקועים של המותג B&W, אם אתם בשלב קנייה כעת, אנו ממליצים ללכת על רסיבר פיוניר או Denon , הם פשוט הולכים טוב ביחד….

היכן קונים את הרמקולים שקועים של B&W?

אצלנו ברשת מרכז הסאונד, תהנו מאספקה מהירה וזמינה של הרמקולים האלו, וכן ציוד משלים לצד ציוד יותר מקצועי כמו ציוד הקרנה, ומקרנים, ציוד סאונד מקצועי, ומעל הכל שרות ואחריות כמו שצריך, ומיותר לציין, שהמחירים שלנו הם הכי זולים בארץ.. אתם מוזמנים לבדוק…

מאת: אריק שוורץ – יועץ ומומחה קולנוע ביתי

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !