שימו לב! אנו יבואנים של ציוד הגברה מקצועי, בידוריות קריוקי, מערכות הגברה מקצועיות ומערכות הגברה ניידות  (מכירה סיטונאית בעיקר)  כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

[ עבור למחירון בידוריות קריוקי – מתחייבים למחיר הכי זול בארץ  ]

 

תכנון מסיבת קריוקי, הינו אחד מאותם תכנונים שאין לפסוח עליהם. אם חשבתם כי מסיבת קריוקי תדרוש מכם רמקולים להשכרה או אפילו מיקרופונים ניידים לרכישה, שהרי שגיתם. זה לא מספיק. במסגרת בחירת ציוד הקריוקי, תדרשו לברור גם באשר לציוד הגברה נאות. מה עושים? כיצד בוחרים ציוד הגברה וקריוקי שעונה על כל השאר? אספנו עבורכם כמה נקודות באשר לבחירת ציוד ההגברה המתאים.
מהותו של ציוד הקריוקי


מה מהותו של ציוד קריוקי טוב?

האם ראוי לראות ציוד להשכרה ללא סקר שווקים שיועד מראש? הציוד והקדמה מביאים לא מעט אפשריות בשוק הפתוח. ציוד הגברה וציוד קריוקי מדברים על בחירת הציוד בקפידה נוכח כל שאר הפרטים הקיימים. איזה ציוד חשוב לברור או לבחור בפועל? כמה רמקולים יספיקו למסיבת הקריוקי שעומדת להתרחש בכל רגע נתון? אלו הם חלק מהשאלות שיש לשאול לפני שבוחרים ציוד קריוקי או ציוד הגברה. כאמור, יש לתת את הדעת באשר למטרות ולסוג האירוע בפועל. באיזה אירוע מדובר בפועל? האם מדברים על אירועים קטנים או אירועים גדולים? הדבר הטוב ביותר קשור ביצירת רשימת אורחים שאמורים לפקוד את המקום.


היכן אתם רוצים להפיק את האירוע?

מיקום האירוע לא פחות חשוב. כאמור מדברים על הפקת האירוע במקום ראוי ולא במקום שאיננו ראוי. מקום סגור או מקום פתוח יהיה בהתאם לרצונות שלכם. עניין המקום הפתוח או המקום הסגור ייתן את הדעת בהתאם לאקוסטיקה אותה תרצו לייצר מראש. זו למעשה בחירה אחת מיני כמה בחירות שקשורות בבחירת מקום סגור או מקום פתוח. אחר כך מדברים על הפקת אירועים במקום שקרוב לכל דבר. אם תוכלו לברר באשר לציוד שנמצא בתוך האולם, תוכלו לחסוך לא מעט ובכל זאת, יהיה עליכם לברור כי הציוד אכן עונה על כל שאר הדרישות בפועל. כמובן שבחירת ציוד ראוי בא לידי ביטוי בבחירת ציוד אשר יענה על קריטריונים כאלה ואחרים נוכח העובדה כי אתם עומדים להפיק אירוע קצת אחר, אירוע מצחיק ובעיקר אחד כזה שיהיה טוב בזכות בחירת הציוד הגברה הנבחר בפועל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !