מהם יתרונות של רמקולים שקועים? מה ההבדל בינם לבין רמקולים רגילים? כל כך הרבה שאלות עולות כאשר מדברים על רמקולים שאחד מיתרונותיהם בא לידי ביטוי ביכולת שלא להיות תקוע במקום שאיננו מעניק את המרחב הראוי. יש לא מעט פרמטרים כאלה ואחרים הדורשים לא פעם תשובות באשר לרכישה כזו או אחרת. כיצד רוכשים רמקולים שקועים? מדוע רוב האנשים סמוכים ובטוחים כי מדברים על יתרונות? להלן כמה תשובות באשר לרכישת רמקולים שקועים.
כמה רמקולים ניתן להניח בקיר הגבס?
אם אתם בעניין של שימור הצליל, תדרשו לבחור נכון. רמקולים שקועים יוכלו להעניק צליל ראוי ביותר ויכולות של השמעת הצליל בצורה הנכונה ביותר. רמקולים שקועים יידרשו עבודת בידוד וכאן למעשה יקצרו את היתרון על פני כל השאר. בידוד מחליט כאן לא מעט. גם היכולת לסלק ולהעיף את הזמזומים המיותרים, הינו חלק מכל העניין. יתרונות של רמקולים שקועים קשורים בעיקר ביכולת של קופסה אטומה וחומרים חזקים המותאמים אישית לאותם רמקולים שקועים. שנייה לפני שתניחו את רמקול השקוע בקיר, ראוי להתייחס לעומק המקום, גם לגודל הרמקול וגודלו בפועל. כמו כן, יש לקחת בחשבון את התשתית ואת היכולת לבודד את הצלילה בסופו של דבר.
מה יתרונותיהם של הרמקולים השקועים על כל סוגיהם?
יש לא מעט סוגים של רמקולים שקועים. מדברים על צורה מלבנית, ריבועית ואפילו עגולה. רמקול מרובע יהיה טמון בקיר הגבס ויעניק עיצוב משוחרר ומותאם לגומחה שבקיר. כמו כן, לא יבלוט הרמקול ולא יפריע למהלך כל הדברים. הוא לא תופס מקום ומותאם ישירות לקיר האמבטיה. לחות? לא כשהוא נמצא במקום הנכון ונשמר שם. רמקול שקוע עגול, ייראה במשרדים והוא ייראה כמו מנורה לכל דבר. הוא ישתלב בעיצוב הכללי ולא יתפוס מקום ואלו הם למעשה חלק מיתרונותיו. לחות? מים? כאן יהיה ניתן להאזין למוסיקה בדרך הטובה ביותר. בסיכום דבר, יש להתאים את הרמקול למקום המתאים וכך לייצר למעשה מוסיקה מצוינת לטווח הארוך. לא מאמינים? נסו את הרמקול השקוע וקראו אודות המפרט אותו הוא מעניק.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !