ראשית, ברור שעל המיקרופון להיות אלחוטי! כל פתרון אחר יראה לא מקצועי ואף יגביל את תנועת המנחה והמשתתפים בקריוקי.

מיקרופון אלחוטי מקצועי לקריוקי:

פעם זמרים לא יכלו להתרוצץ על הבמה, תודות להמצאת המיקרופון האלחוטי התמונה השתנתה:  מיקרופון אלחוטי הוא : נוח, נייד, ומאפשר חופשיות תנועה רבה, בהופעות.

כיום הפך המיקרופון אלחוטי לדבר בסיסי אפילו כחלק מערכת קריוקי ביתית ופשוטה. קריוקי – להיט המסיבות ואירועי החברה פופולרי ביותר כיום..

טיפים לרכישת מיקרופון אלחוטי לקריוקי:

חשוב לדעת, כי ערכות קריוקי נולדו לתת מענה בעיקר לאירועים קטנים, ולא להופעות גדולות המחייבות גם סאונד טוב יותר וגם עוצמה גבוהה יותר.

כאשר מחפשים מיקרופון מקצועי לקריוקי, חשוב לדעת שאין צורך לבחור דווקא במיקרופון הטוב ביותר : על פי רוב ניתן להסתפק במיקרופונים פשוטים יותר. עם זאת חשוב לבדוק את המיקרופון במעמד הרכישההשכרה ולוודא שהצליל שמופק ממנו נקי ולא מעוות.

כשרוכשים מיקרופון אלחוטי מקצועי לקריוקי כדאי להשוות מחירים:  אך לא להתפתות למחירים זולים באופן חריג. ניתן למצוא דילים משתלמים בתנאי שבודקים היטב את מצבו של המיקרופון ואת איכותו. בכל מצב עדיף להשיג מיקרופון חדש.  מומלץ לרכוש את המיקרופון האלחוטי כלק ממערכת הגברה שלמה, מה שמוביל להוזלה בעלויות.

בנוסף, מיקרופון מקצועי לקריוקי הוא פתרון מעולה לשירה בציבור, הרצאות, הדרכות.

אם בכל זאת הסתפקתם במיקרופון חוטי, דאגו שיהיה בעל חיבורים מתאימים :  חיבור XLR , ו – PL  6.3 מ”מ

וכבל באורך מספק לתנועה גדולה יותר בשטח ( לפחות 2 מטר)

כמו כן, חושב לדאוג שלמיקרופון ( גם חוטי וגם אלחוטי) יהיה טווח תדרים רחב לשמיעה מעולה של הבסים והצלילים הגבוהים, ללא פידבקים שליליים.

חבילת קריוקי מחברה ידועה ומוכרת תעשה את העבודה הכי טוב: כל חלק יהיה מותאם והסיכוי לניתוקים יהיו נמוכים משמעותית.

ודאו שאתם יודעים כיצד לחבר את כל הציוד ולשמור עליו בעת אחסון, לדאוג לסוללות תואמות, לא לשכוח להטעין סוללות נטענות ולא לקרב את המיקרופון למקור מים או חום.

בחרו את המיקרופון האיכותי ביותר שתקציבכם מרשה אך אל תתפשרו על איכות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !