מרכז הסאונד שמח לספק ציוד הגברה מקצועי ומתקדם במשך שנים לכל האירועים ולמועדוני בת מצווה ואולמי חתונות.
הציוד שלנו מגיע עם אחריות מלאה, התקנה, הדרכה, והמחירים הטובים ביותר ללא תחרות.
אנו מתמחים בכל סוגי ההגברה הקיימים, לרבות מיקסרים דיגיטליים ואנלוגיים מקצועיים, מערכות רמקולים מורכבות ורבות עוצמה ו-קונסולות מקצועיות לשימוש תקליטנים, אולמות אירועים, אולפני הקלטה ועוד.
לייעוץ מקצועי להשכרת או קניית ציוד הגברה עבור מועדון בת-מצווה התקשר עכשיו ונשמח להעמיד לרשותך את כל הידע והניסיון שלנו.

 

ציוד די. ג’יי מקצועי, מקרנים, מסכי הקרנה, ערכות קריוקי מקצועיות וכל מה שצריך על מנת להגביר מועדון בת מצווה. אנו מחזיקים בציוד הכי שווה שניתן להשיג ועוזרים לך להתאים את ציוד ההגברה בהתאם לגודל וצורכי האקוסטיקה של המועדון שלך.
היכנס לקטלוג ציוד ההגברה המתקדם שלנו ותוכל לקרוא מפרטים מדויקים והתאים הספקים לחלל שלך. אנו עובדים עם מיטב אנשי הסאונד והאומנים בארץ ומנוסים בהתאמת ציוד הגברה משוכלל ומקצועי לכל מועדון או חלל הזקוקים לכך.

התקשר עוד היום ועשה הזמנה מקיפה המזכה אותך בהנחה משמעותית. כל ציוד הסאונד הדרוש לך במקום אחד, רק במרכז הסאונד – החנות המתמחה בציוד הגברה לאירועים, ציוד הגברה במועדון בת מצווה, אולמות אירועים וכדומה. מחירים ללא תחרות ופריסת תשלומים נוחה. התקנה הובלה וייעוץ מקצועי בתחום. התקשר עכשיו לשמוע פרטים נוספים. או השאר פרטייך באתר ונשמח לחזור אליך עם הצעת מחיר משתלמת ומפרט טכני עשיר ותקדם של מגוון מוצרי הגברה, תאורה ואפקטים מכל הסוגים : מכונות עשן, בועות וכדומה עבור המועדון שלך!
טווח מחירים רכב, והיצע מגוון של רמקולים קומפקטיים, רמקולים בעלי הספק גבוה, מגברים, מיקסרים, ציוד אולפן מתקדם ועוד כהנה וכהנה . כל מה שצריך כדי להגביר מופע, הופעה או מסיבה של תקליטן.

צור קשר היום ותקבל הצעת מחיר משתלמת עבור ציוד הגברה מקצועי ומקיף למועדון שלך.
מרכז הסאונד – ציוד הגברה מלא למועדוני בת-מצווה, אולמות אירועים, הגברה לאולפנים, הגברה פרטית ועוד. מחירים ללא תחרות וידע מקצועי רב שנרכש במהלך שנים של עבודה מאומצת להשיג רק את הטוב ביותר עבור הלקוח.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !