אלו בידוריות מתאימות לטבע? כיצד מבצעים השכרת בידורית ליום ומה הקשר להשכרתה ובין סוגים של ערכות קריוקי? המודעות על שמירת הסביבה גדולה ביותר ומחלחלת כמדי יום לכל אחד. חומרים לא רעילים , אי השלכת פסולת וכל הקשור בכך. איך זה קשור לבחירת בידוריות לטבע? אפילו טרנד מסיבות הטבע יכול להעיד אחרת. למעשה מדברים כי הוא תורם את חלקו בכבוד רב. שימוש במסיבי חשמל עושה את הבעיה אלא אם מייצרים מסיבה באמצעות שימוש של “בידוריות ירוקות” לכל דבר.
קיום מסיבות בדרך אחרת
קיום מסיבות טבע תורם את החלק שלו באמצעות כך שלא נעשה שימוש בחשמל או חומרים מזהמים. מדברים למעשה על שימוש של מקורות טבעיים וזו למעשה הבידורית המתאימה לטבע. בידורית מעניקה מארז המכיל רמקולים והגברה שלמה למסיבה גם מחוץ לכותלי הבית. כאן מאפשרים למעשה מסיבות בלתי נשכחות ולא בהכרח חשמל קבוע. אם הסוללה חזקה, היא יכולה להפעיל את המערכת בעוצמה ענקית ולהעביר מוסיקת רקע בטבע, מסיבות של קריוקי וכל היוצא בזה. בידורית של הטבע מעניקה אירוע מדהים ללא צורך לחיבור חשמלי. סדנת מודעות של טבע. שירים, מסיבות, פיקניק מצוין ובעיקר בידורית נכונה לאירוע בחיק הטבע. כאמור, לעיתים ניתן לחשוב כי מדברים על מסיבת טבע פשוטה ושימוש בציוד פשוט. ערכת בידורית לטבע מכילה לא מעט ציוד החל מבחירת רמקול, מגבר, מיקסר ואפילו מיקרופונים לכל דורש. כך גם יתרון אחד גדול הבא לידי ביטוי בבחירת סוללה נטענת לזמן רב.
יתרונות הבידורית של הטבע
בין כל היתרונות של בידוריות הנמצאות בטבע, ניתן למצוא מיקרופונים אלחוטיים, יכולות של מיקסר המשלב אפקט שירה, חיבורים חיצוניים לגיטרה חשמלית, אורגן, מיקרופון וכל היוצא בזה. בידורית למעשה נותנת אפשרות של מסיבה שלמה בטבע ללא הגבלה של סוללה וצריכת חשמל לשש שעות ואפילו יותר. כל שצריך לעשות הוא להיות קשוב לטבע, להתייחס ליכולת הטענת הסוללה ולהיות ערוכים מבעוד מועד למסיבת המסיבות. השאיפה בסופו של דבר היא לקיים מסיבה בלתי נשכחת שלא קשורה בחיבור כזה או אחר לחיבור של חשמל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !