מסיבת הקריוקי כבר כאן, למעשה מצאתם ורכשתם רמקול מוגבר לקריוקי ואפילו מיקרופון מקצועי לקריוקי. עכשיו נותר לכם לנתב את הצלילים ואת הסאונד באמצעות בחירה מושכלת של מיקסר אומנים למכירה לקריוקי. מוכנים? להלן כמה דברים שראוי לדעת בטרם תפצחו במסיבת קריוקי מושלמת.

כיצד פועל מיקסר האומנים?

מיקסר אומנים פועל בצורה פשוטה ביותר. הוא למעשה דיגיטלי והוא ניתן להפעלה גם באופנים. מיקסר אומנים כשמו כן הוא. הוא למעשה משמש אומנים אך גם זמרים החוטאים בשירה הן בקריוקי והן באולפן ההקלטות. הוא מכשיר המערבב כמה ערוצי סאונד נבחרים ומכאן שהוא גם מחדד את אפקט הסאונד והוא בהחלט כלי נפוץ ונחוץ להשמעת מוסיקה ממקומות אחרים והצלחת האירוע על הצד הטוב ביותר.

על הסאונד ועל המיקסר

בחירת מיקסר מקצועי משפיע על הסאונד. ככל שתטיבו בבחירה, כך גם יישמע הסאונד במסיבת הקריוקי שלכם. יש לדעת לרכוש בצורה מושכלת בעוד אתם בוחרים מיקסרים בעלי מספר רב של ערוצים. זה יכול להיות 3 ערוצים ולהסתיים אפילו ב16 ערוצים. לכל ערוץ יהיה את עניין השליטה באופן הפשוט והעצמאי וכך יהיה ניתן לשלב גם אפקטים ראויים יחד או לחוד. מיותר לציין כי המיקסרים מחוברים למוניטור חיצוני המשמש לשמיעת השירה והנגינה וכך למעשה הופכת איכות הסאונד לשם דבר . התוצר? מסיבת קריוקי מוצלחת והנאה של כל באי המקום נוכח מסיבת השירה.

כיצד לרכוש מיקסר אומנים מקצועי

האם ראוי לרכוש את הסאונד הראוי והאיכותי במקומות המתיימרים לספק את השירות? לא כשמדברים על רכישה לטווח הארוך. יש לרכוש סאונד טוב בחנויות הגברה ,סאונד או אפילו שירותי מוסיקה. כך למעשה תדעו כי העסקנים אשר יימכרו לכם את הציוד אינם חובבנים ותמיד יהיה לכם לאן לחזור. יש לרכוש ציוד שנלוות לו אחריות מותאמת מראש. יש לתת את הדעת לעניין הניסיון, שהרי אם תבחרו מוצר בלי אחריות של לפחות שנה, תדרשו לשלם על התקלות ולא תמיד לקבל את התיקון הראוי מהאנשים הנכונים. מוצרי בעלי שם ומותג? גם את הדבר הזה תדרשו לקחת בחשבון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !