מגפונים נטענים

מגפון טיולים – הדגמים המומלצים

כל מוסד לימוד חייב לקחת אחריות על התלמידים שלו. כאשר אנחנו נמצאים מחוץ לכותלי בית הספר העניין הופך למורכב יותר. כל בית ספר מוציא את התלמידים שלו לטיולים, בכיתה הממוצעת יש כ 30 תלמידים, מה קורה כאשר יש לכם 30 תלמידים מפוזרים לאורך שטח של 100 מטר? אתם חייבים להשתלט ולהזהיר את התלמידים שלכם, בשביל זה יש מגפון המיועד במיוחד בשביל טיולים. (למעבר אל מחירון מגפון – ישירות מהיבואן) לפניכם הדגמים המומלצים:

מגפון 25W של חברת Proxtone 

חברת Proxtone מציגה בפנינו מספר לא מבוטל של מגפונים שונים, לפניכם אחד מהדגמים הפופולריים ביותר עבור טיולים – מגפון בעל 25 וואט. היתרון במגפון זה הוא שהדגם מאוד קומפקטי, נוח לנשיאה, בעל כתפייה ויש לו סוללה עוצמתית. מלבד לכך, הדגם מציעה לנו אפשרויות סירנה כדי למשוך את תשומת ליבם של כל התלמידים. המחיר של דגם זה הוא רק 240 ש”ח. 

מגפון מקצועי 50W 

מגפון זה הוא בעל 50W, ניתן לשמוע את המגפון באופן ברור למרחק של כ 300 מטרים. היתרון בדגם הזה הוא שלא חייב לאחוז בידית המגפון לאורך כל זמן הפעולה. תוכלו להניח את המגפון על הכתף שלכם באמצעות הכתפייה ורק לשלוף את המיקרופון הנשלף בכל פעם שתרצו לדבר. כמו כן, איכות הסאונד בדגם זה מאוד טובה, ניתן לשמוע בבירור את כל מה שנאמר. מחיר המגפון הוא רק 585 ש”ח. ידית המגפון מאוד נוחה לאחיזה ובנויה מחומר מיוחד. ההפעלה של המגפון פשוטה והסוללה העוצמתית יכולה לפעול לאורך שעות ארוכות. בניגוד למגפונים אחרים, על אף המבנה הטיפוסי של המגפון, ניתן לשמוע בצורה ברורה את הנאמר גם כאשר אנחנו לא נמצאים אל מול החלק הקדמי של המגפון.

מגפון 80W של חברת Proxtone כולל הקלטה

זהו מגפון הנחשב ביותר עבור מוסדות הלימוד. בעזרת הדגם הזה לא יהיה תלמיד אחד שלא ישמע אתכם. דגם זה הוא אמנם עוצמתי, אבל קל משקל. הוא מתאים בעיקר למקומות פתוחים, הקול היוצא הוא חד ומגיע למרחקים גדולים. ניתן להקליט את כל הנאמר למגפון בשביל שלא לאמץ את הגרון שלכם, יש לדגם זה כפתור נעילה לזמנים בהם תרצו להשאיר את המיקרופון פתוח. כמו כן, דגם זה מצויד במגוון רחב של חיבורים, MP3, Aux ועוד… דגם זה קשיח וממוגן היטב, הוא מתאים למסלולים מאתגרים, והוא חסין בפני תנאים שונים של מזג האוויר. לדגם זה יש שלדת ABS. דגם זה נחשב לנמכר ביותר, והוא האפקטיבי ביותר לכמויות גדולות של תלמידים. המחיר אותו תשלמו עבור הדגם הזה הוא רק 799 ש”ח.

מגפון חזק

מסקנות – אז מה אנחנו מחפשים במגפון לטיולים ולתרגילי חירום בבתי ספר?

כל מורה וכל מוסד לימודים רוצה את הדרך המהירה ביותר והאפקטיבית ביותר לגשת לתלמידים בכל מקום בו הם נמצאים. יש מקומות שאין בהם קליטת סלולר, ואין אפשרות ליצור קשר עם המאסף, בעזרת המגפון תוכלו לכוון את המאסף למקום אליו הוא צריך להגיע. אם חלק מהתלמידים הלכו לאיבוד, תוכלו להפעיל את הסירנה וכך הם ידעו איפה אתם ולהפך. שימו לב, יש דגמים של מגפונים שאינם מתאימים לטיולים. לרוב, המגפון שיתאימו לטיולים יהיו בעלי עוצמת וואט של 25W לפחות. כמובן, יש מגפונים מקצועיים יותר שסכומם עולה לכ 1,500 ש”ח והם בעלי עוצמת וואט של 200. הטווח אליו אתם צריכים לכוון נע בין 25 ועד 80 וואט. יש להגיע למקום מקצועי ושם תקבלו הכוונה מדויקת בהתאם לכמות התלמידים והתדירות בה אתם מטיילים.  

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !